Gå til innhold

Hvilke type vesker går damer i 40 årene med

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke type veske man går avhenger av personlig preferanse,  stil osv. Noen går med LV andre med clas ohlson. Selv gidder jeg ikke bruke mye penger på vesker og bruker vesker både hm og lindex. Noen ganger bare et handlenett. Det viktigste er at det er praktisk og ikke for "damete" i stilen.. er 46. 

Anonymkode: 3437e...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

en kjerring har en kort og gøyal hårfrisyre, briller i knallfarge, gøyale øredobber, diger t-skjorte/genser/tunika (gjerne med litt bling(), tights. Og MK veske. 

Anonymkode: cc24d...bde

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hva slags veske jeg bruker bare den er stor og rommer alt jeg må ha med meg. Kjøper ikke merkevesker og handler gjerne på tilbud. 

Anonymkode: 90748...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det med et glimt i øyet men det er også sant, vi kvinner i 40-årene bruker vesker som våre tenåringsdøtre og sønner MÅTTE ha men som gikk ut av moten året etter. Ja det er Day bag, og Mulberry eller Michael Kors (kommer an på om dere bor på vest eller østsiden) og den jeg ikke husker merke på men ser ut som en stor og myk, laget av svart dundyne. 😅 og duchebag selvsagt, perfekt til pc.

Anonymkode: 254b9...28e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har denne til hverdags:
image.png.5cbd0d6a102339c730d06e11369b31d5.png
og så har jeg en mulbery bayswater som jeg nesten aldri bruker fordi den rett og slett føles for tung:
image.png.03f9f59b3a071c2fb5ae0f00607c62c3.png
pluss etpar "partyvesker" som går til festantrekk og sånn..

K/53

Anonymkode: 5c154...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

en kjerring har en kort og gøyal hårfrisyre, briller i knallfarge, gøyale øredobber, diger t-skjorte/genser/tunika (gjerne med litt bling(), tights. Og MK veske. 

Anonymkode: cc24d...bde

Det finnes 100000000000000 tråder om dette på kg. Vi trenger ikke enda en sånn «festlig» tråd. 

Anonymkode: 46d91...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...