mimifin72 Skrevet 11. oktober #41 Del Skrevet 11. oktober Satt for noen kvelder siden og forklarte begrepet katarsis for tenåringen hvor vi begge satt og gråt mens vi så den nest siste episode av Young Sheldon. Jeg har grått av det meste dere nevner, men jeg tror Pay it Forward er den filmen som ødela meg bare for å bygge meg opp igjen. Aldri sett noe så trist i mitt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober #42 Del Skrevet 11. oktober (endret) Endret 11. oktober av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #43 Del Skrevet 11. oktober This Is Us (Serie) My Sisters Keeper (Film) The Impossible (Film) Anonymkode: e4287...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 11. oktober #44 Del Skrevet 11. oktober The Champ fra ungdommen min Hachico - a dog`s story (bygger på en sann historie om lojal hund som fortsetter å møte opp på et fast sted i over 9 år for å se etter eieren sin (Richard Gere) som døde 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #45 Del Skrevet 11. oktober Jeg griner egentlig hver gang når Tom Cruise caster kjedet til Goose i havet. Top Gun for de som ikke skjønte det Anonymkode: 5f7c0...f3b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #46 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 23.22): Outlander Anonymkode: 877c0...902 Å ja! Ellers er flere av filmene som er nevnt her filmer jeg unngår fordi jeg ikke orker. Saras nøkkel, for eksempel - den har jeg bevisst lagt være å se. Jeg har tre gutter selv, å se film om en gutt innelåst i et skap… nei. Og The Green Mile så jeg én gang, på kino. Var livredd da jeg gikk hjem etterpå, og jeg ser den aldri igjen. Orker ikke utsette meg selv for det emosjonelle «sjokket». Det er flere Outlander-episoder jeg bevisst unngår også når jeg ser serien på nytt, fordi de er så fæle og jeg gråter. Anonymkode: 8454a...043 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #47 Del Skrevet 12. oktober Spirit – Hingsten fra Cimarron Anonymkode: b54df...d94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #48 Del Skrevet 12. oktober Lion er vel den filmen jeg har grått mest av, da gråt jeg fra start til slutt. Gråt også av Pay it forward, Anonymkode: 6eaa9...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakenskrekk Skrevet 12. oktober #49 Del Skrevet 12. oktober (endret) Griner nesten alltid av filmer og serier som er triste og det er flere av filmene som er skrevet om i denne tråden som får meg til å nesten grine igjen. Husker The Champ, det var gråting på høyt nivå den gangen. Husker at moren min også gråt da og hun gråt aldri ellers. En episode i Orange is the New Black gråt jeg også av og gråter enda når jeg tenker på det. Tatt av vinden er kjempetrist og gråter alltid når den lille jenta dør. Titanic som noen flere har har nevnt. Og Steel Magnolias. Så den sammen med ei venninne og ingen ville vise at det var trist med tårer, helt til en av oss måtte snufse litt og da kunne vi gråte åpenlyst begge to. Og så skjer det noe, en av de sier noe som var så morsomt at vi lo og grein samtidig. Me before you er også en film jeg griner mye av. Boka også. Kan ikke tenke på det engang uten å begynne å grine. Kan ikke ramse opp alle filmer jeg har grått av, for det er de fleste. Jeg er tåreperse når jeg ser på filmer og serier. Endret 12. oktober av Lakenskrekk La til en til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå