AnonymBruker Skrevet 8. oktober #21 Del Skrevet 8. oktober Broene i Madison County med Meryl Streep og Clint Eastwood. Anonymkode: 2edf0...865 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #22 Del Skrevet 8. oktober Natalie91 skrev (18 timer siden): Titanic. The handmaids tale. Enig, Titanic absolutt! Anonymkode: c2dd0...943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #23 Del Skrevet 8. oktober Løvenes konge. The impossible. Bølgen og skjelvet Anonymkode: 05529...5f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #24 Del Skrevet 8. oktober Titanic, hver gang. Har sikkert sett den 200 ganger, men tårene renner hver gang. The green mile My girl Anonymkode: 75aed...cfc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #25 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Me before you (et helt halvår) Anonymkode: 098ce...f59 Ja! Den glemte jeg å nevne i hovedinnlegget! ts Anonymkode: f583d...793 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 8. oktober #26 Del Skrevet 8. oktober Tror den heter Pay it forward med Haley Joel Osment, herregud alltså 😭😭😭😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. oktober #27 Del Skrevet 8. oktober (endret) Hachiko a dog’s tale Titanic Pay it forward Forrest Gump Endret 14. oktober av jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #28 Del Skrevet 8. oktober Kule kidz gråter ikke Anonymkode: fa936...23a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 8. oktober #29 Del Skrevet 8. oktober Gråter stort sett hele siste timen av den siste Harry Potter-filmen 😭 Så en film som heter Still Life på kino, kom meg nesten ikke hjem fordi jeg gråt så mye. Og en film med Will Smith som heter Seven pounds, sikkert mye fordi jeg startet å se den uten å vite hva den handlet om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 8. oktober #30 Del Skrevet 8. oktober Løvenes konge..... jepp, den første Disney filmen. Jeg takler bare ikke når pappa løven dør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #31 Del Skrevet 8. oktober Outlander Anonymkode: 877c0...902 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #32 Del Skrevet 9. oktober Lilja4ever. Den er så grusom og trist. Anonymkode: 5f7c0...f3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #33 Del Skrevet 10. oktober One Flew Over the Cuckoo's Nest. Anonymkode: b7a6b...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 10. oktober #34 Del Skrevet 10. oktober (endret) AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 12.07): Broene i Madison County med Meryl Streep og Clint Eastwood. Anonymkode: 2edf0...865 - Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett den filmen og allikevel rett og slett HULKER ræven av meg i den avsluttende bilscenen. At den skal være så vond og trist... - Steel Magnolias - i begravelsen. EVERY TIME. - My Girl - Grave of the fireflies - Beaches Jeg har sluttet å se filmer som handler om at man mister et kjæledyr, det er for trist og minner meg for mye om sorg over egne dyr i sin tid. Syntes forøvrig det er omtrent ingen filmer i nyere tid som rører såpass som flere tidligere filmer gjør. Endret 10. oktober av Hatsumomo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #35 Del Skrevet 10. oktober Forest Gump💔 Anonymkode: 6f507...9c9 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #36 Del Skrevet 10. oktober Gråt sist til «It ends with us» jeg! Den overrasket meg veldig, trodde ikke den var så rørende… Anonymkode: 281e3...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #37 Del Skrevet 10. oktober Filmer jeg har grått av opp igjennom Som barn: E.T, Dumbo, Løvenes Konge, To gode venner, Beauty and The beast, My girl, The Snowman Voksen: E.T (mulig fordi jeg hadde opplevd lignende scene da E.T holdt på å dø i virkeligheten på intensiven, så da ble scenen ekstra sterk💔), The Champ, Pans Labyrint, Saras nøkkel, The Grene mile, Livet er herlig (La vita e’ bella), A dog’s tale, A Perfect world og Black swan Filmer som har gitt klump/nesten gråt: The Notebook, Titanic, Forrest Gump, Brødrene Løvehjerte (gråt derimot masse da jeg leste boken), The Cinderella man og Monster Anonymkode: 37466...aaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 10. oktober #38 Del Skrevet 10. oktober Det er utrolig sjelden jeg griner hvis jeg ser film, men Leaving Las Vegas gir meg i hvert fall klump i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 10. oktober #39 Del Skrevet 10. oktober Ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #40 Del Skrevet 10. oktober Alt for mange... Hvis en hund dør er det nok til at tårene kommer med en gang. Ellers er det flere øyeblikk i How I Met Your Mother som har fått tårer hos meg. Anonymkode: 5c430...d06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå