Gå til innhold

Tjenester og gjentjenester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om denne? 

Jeg var hos frisøren min, har kjent henne lenge. Praten gikk som vanlig om forskjellige temaer. Tilfeldighetene gjorde det sånn at hun skulle ha hentet en pakke et sted jeg skulle til same dagen. Selvfølgelig ville jeg hjelpe henne, og vi avtalte at jeg skulle stikke innom mot slutten av dagen når jeg var tilbake. 

Hun har tydeligvis merket seg at jeg liker nylon, og har nok gjennom årene kikket mye ned på føttene hennes. 

Når jeg kom tilbake til salongen hadde hun pakket ned dagens nylonsokker i en liten plastpose. Som vanlig kikket jeg ned, og der var ingen sokker på henne. Jeg ble litt satt ut, men smilte og takket henne. 

Vi er begge i et forhold, og der har aldri skjedd noe mellom oss, og det vil heller aldri skje. 

Innenfor? For meg var det en super gave. 

Anonymkode: 1f3d3...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aha.. så du har bare en nylon-fetish og ikke lyst på henne😆
Jo, det er innafor å innrømme begge deler👏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev kommer aldri til å skje noe. Ikke hva jeg har lyst til eller ikke. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisør som bruker nylon strømper på jobb? Det kan jeg virkelig aldri se for meg… Blir som sykepleier i høye hæler.. 

Anonymkode: af1aa...735

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg skrev kommer aldri til å skje noe. Ikke hva jeg har lyst til eller ikke. 🤣

Haha.. Ok, ikke innrøm den siste.. 

For det å si at du ikke har lyst på en venninne, kan virke svært nedlatende og frekt😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Frisør som bruker nylon strømper på jobb? Det kan jeg virkelig aldri se for meg… Blir som sykepleier i høye hæler.. 

Anonymkode: af1aa...735

Det finnes vet du. Bukse, sko og nylonsokker. De har forskjellige klær som alle andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

0/10

Anonymkode: 51806...bd5

-1/10

Anonymkode: 3dc06...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjønte jeg ikke en drit av….

for øvrig uenig i kommentaren over om at frisører ikke bruker nylon, i salongen jeg jobber gjør vi ofte det.

Anonymkode: ce670...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjønte jeg ikke en drit av….

for øvrig uenig i kommentaren over om at frisører ikke bruker nylon, i salongen jeg jobber gjør vi ofte det.

TS her. Hva skjønte du ikke en drit av? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

TS her. Hva skjønte du ikke en drit av? 😊

Liksom fikk du med deg hjem nylonstrømpene hennes? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.10.2024 den 16.15):

Hva synes dere om denne? 

Jeg var hos frisøren min, har kjent henne lenge. Praten gikk som vanlig om forskjellige temaer. Tilfeldighetene gjorde det sånn at hun skulle ha hentet en pakke et sted jeg skulle til same dagen. Selvfølgelig ville jeg hjelpe henne, og vi avtalte at jeg skulle stikke innom mot slutten av dagen når jeg var tilbake. 

Hun har tydeligvis merket seg at jeg liker nylon, og har nok gjennom årene kikket mye ned på føttene hennes. 

Når jeg kom tilbake til salongen hadde hun pakket ned dagens nylonsokker i en liten plastpose. Som vanlig kikket jeg ned, og der var ingen sokker på henne. Jeg ble litt satt ut, men smilte og takket henne. 

Vi er begge i et forhold, og der har aldri skjedd noe mellom oss, og det vil heller aldri skje. 

Innenfor? For meg var det en super gave. 

Umiddelbart høres dette ut som en historie som ikke skjedde. Men om jeg tar feil, ... gratulerer antar jeg? Da har du et par nylonstrømper i plastpose. Litt usikker på hva du skal med dem, men nå har du dem i hvert fall.

Når du spør om innafor, hvem tenker du da på?
- Det er åpenbart at det var innafor for henne siden hun uoppfordret gav deg dem.
- Det virker innafor hos deg, siden du tok i mot (og eventuelt beholdt dem).
Hvorvidt det er innafor ovenfor din partner er det store spørsmålet. Samtidig er det nok et veldig enkelt spørsmål å svare på; nei.

Ville du satt pris på at din partner fikk "seksuelt ladet" gjenstander av en annen? ... uten å fortelle deg om det?

(... igjen, dette forutsetter at dette var en ting som faktisk skjedde.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liksom fikk du med deg hjem nylonstrømpene hennes? 

Ja, jeg gjorde det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Even Tuell skrev (1 time siden):

Umiddelbart høres dette ut som en historie som ikke skjedde. Men om jeg tar feil, ... gratulerer antar jeg? Da har du et par nylonstrømper i plastpose. Litt usikker på hva du skal med dem, men nå har du dem i hvert fall.

Når du spør om innafor, hvem tenker du da på?
- Det er åpenbart at det var innafor for henne siden hun uoppfordret gav deg dem.
- Det virker innafor hos deg, siden du tok i mot (og eventuelt beholdt dem).
Hvorvidt det er innafor ovenfor din partner er det store spørsmålet. Samtidig er det nok et veldig enkelt spørsmål å svare på; nei.

Ville du satt pris på at din partner fikk "seksuelt ladet" gjenstander av en annen? ... uten å fortelle deg om det?

(... igjen, dette forutsetter at dette var en ting som faktisk skjedde.)

Du tror ikke på det jet skriver. Helt ok det. Men da gidder jeg ikke bruke energi på ditt innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...