Gå til innhold

Tips til å holde på den Seksuelle kjemien/spenningen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg og en bekjent har begynt å flørte på meslinger og snap. Det blir tvilsomt noe mer mellom oss og det går helt fint, det tror jeg det går fra hans side også. Jeg merker jeg får veldig god energi av all denne snappingen og lurer på om noen har noen tips til hvordan man kan gjøre det enda mer spennende og opprettholde nyskjerrigheten hans:) jeg har lyst til at han skal fortsette å være gira og vil ha mer av det vi gjør nå kan man si. Er det noen her som har noen sexy tips til å få han enda mer gira? Er det bra med en min av sexy meldinger og vanlige hverdagslige snaps? Er det sexy når det kommer noe kinky ute av det blå? Hører gjerne fra menn her også, hva liker dere å få? 

Anonymkode: e1db9...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er inneforstått med at du er gratis underholdning?

Anonymkode: aa5a6...2c1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Du er inneforstått med at du er gratis underholdning?

Anonymkode: aa5a6...2c1

Jo jo men det går jo begge veier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldinger og snap tar spenningen ut av enhver relasjon etter ganske kort tid om man ikke møtes og knuller.

Seksuelt så bytt partner senest hver 12-18 mnd om du vil holde på spenningen. 

Anonymkode: 44491...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Meldinger og snap tar spenningen ut av enhver relasjon etter ganske kort tid om man ikke møtes og knuller.

Seksuelt så bytt partner senest hver 12-18 mnd om du vil holde på spenningen. 

Anonymkode: 44491...124

Hmmm, så du tror st vi har nådd vårt peak? At det ikke funker å holde på spenningen på snap? Hva om han aldr aner hva han får av snaps da? At det plutselig blir noe smådirty?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et utrolig merkelig opplegg.

Hvorfor tviler du på at det blir noe mer? Hva er vitsen da egentlig?

Anonymkode: bcc7b...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

For et utrolig merkelig opplegg.

Hvorfor tviler du på at det blir noe mer? Hva er vitsen da egentlig?

Jeg formulerte meg litt rart. Det er mulig det blir noe fysisk, men vi blir nok ikke kjærester. Ønsker tips om hvordan jeg kan holde han tent og interessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg formulerte meg litt rart. Det er mulig det blir noe fysisk, men vi blir nok ikke kjærester. Ønsker tips om hvordan jeg kan holde han tent og interessert!

Det er veldig vanskelig. Selv mister jeg interessen etter maks 2 uker om kommunikasjon kun går via messenger, snap etc. spiller ingen rolle hva dama snapper om det har gått et par uker. Det dør ut.

Anonymkode: d9424...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er dere begge single?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er dere begge single?

Begge er i åpne forhold 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Begge er i åpne forhold 

😆

Anonymkode: ab2e8...572

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du seriøst vil ha et varig, reint seksuelt forhold må du jo finne ut hva akkurat denne mannen tenner på. Ikke noe generiske som halve kg liker...

Anonymkode: 89387...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Begge er i åpne forhold 

Sure...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hei. Jeg og en bekjent har begynt å flørte på meslinger og snap. Det blir tvilsomt noe mer mellom oss og det går helt fint, det tror jeg det går fra hans side også. Jeg merker jeg får veldig god energi av all denne snappingen og lurer på om noen har noen tips til hvordan man kan gjøre det enda mer spennende og opprettholde nyskjerrigheten hans:) jeg har lyst til at han skal fortsette å være gira og vil ha mer av det vi gjør nå kan man si. Er det noen her som har noen sexy tips til å få han enda mer gira? Er det bra med en min av sexy meldinger og vanlige hverdagslige snaps? Er det sexy når det kommer noe kinky ute av det blå? Hører gjerne fra menn her også, hva liker dere å få? 

Enten er han nysgjerrig, eller så er han ikke det, er mitt svar til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres dødfødt ut. Snap og messenger er dritkjedelog i lengden. Han hopper nok over til nestemann (kvinne) snart. Åpne forhold er jo håpløst på det, er jo bare å bytte seg til mer spenning når man blir lei. Han er jo allerede lei kona, siden han er i et åpent forhold...

Anonymkode: 1c722...a3b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde en stund, med ei. Av ymse årsaker tok det tid før vi kunne møtes. Den seksuelle kommunikasjonen gikk over i dype samtaler, og vi ble nok mer som nettkjærester etterhvert. Det varte flere år.

Anonymkode: 3e013...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres dødfødt ut. Snap og messenger er dritkjedelog i lengden. Han hopper nok over til nestemann (kvinne) snart. Åpne forhold er jo håpløst på det, er jo bare å bytte seg til mer spenning når man blir lei. Han er jo allerede lei kona, siden han er i et åpent forhold...

De er ikke i åpne forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Begge er i åpne forhold 

De er ikke i åpne forhold.

Jeg forholder meg til informasjonen TS gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...