Gå til innhold

Hva skulle jeg ha gjort?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

sånn kan det gå når man har for mye tid og for lite fantasi TS 🤦‍♀️ og skulle det være en sann historie er du rimelig feilkoblet emosjonelt og moralsk.. 

Anonymkode: 9db51...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Sist helg hadde jeg barnefri og skulle jeg egentlig på hyttetur med noen kamerater, men pga dårlig vær og lite motivasjon hos eieren av hytta utsatte vi turen til nærmere jul.

Jeg tror dessverre ikke det er så mye å gjøre med det. Be, kanskje? Om at det skal bli finere vær mot jul.

Håper det var svaret du ønsket deg :) 

Anonymkode: c6b4f...3dc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i snart 5 år vært sammen med en kvinne som bor så langt unna meg at vi ser hverandre bare i helger og i ferier. Vi har begge barn fra tidligere forhold. Hun har to døtre på 24 og 17, og jeg har to sønner på 18 og 13 år. Den eldste datteren hennes studerer i en annen by og er sjelden hjemme. Den andre datteren hennes og mine sønner bor hjemme halvparten av tiden, og resten av tiden hos våre x-er.

Sist helg hadde jeg barnefri og skulle jeg egentlig på hyttetur med noen kamerater, men pga dårlig vær og lite motivasjon hos eieren av hytta utsatte vi turen til nærmere jul. Da min kjæreste også hadde barnefri denne helgen bestemte jeg meg for å reise til henne på et overraskende besøk. 

Det var nesten midnatt da jeg parkerte bilen ved siden av eldstedatterens bil foran min kjærestes dobbeltgarasje. På veg bort til huset så jeg at det satt noen i en av stolene på terrassen og gikk derfor i den retningen. Det var datteren som satt der. Hun ble litt rar da hun så meg uten at jeg tenkte så mye på det før hun stoppet meg ved å holde meg igjen i buksa da jeg noen minutter senere reiste meg opp for å gå inn i huset.

"Mamma har besøk" sa hun som fikk meg til å sette meg ned igjen.

Besøket var en tidligere klassekamerat av eldstedatteren som datteren mente at moren hadde hatt som elsker helt tilbake til russetiden hennes. Dvs fra minst 1 år før vi ble sammen.

Da jeg spurte datteren om hva hun syntes jeg burde gjøre så svarte hun at jeg burde ligge over på et hotell for å konfrontere mammaen hennes dagen etter. Det syntes jeg var et så godt forslag at jeg nesten umiddelbart reiste meg opp for å gå. "Kan jeg bli med" sa datteren og det kunne jeg nesten ikke si nei til.

Det ble en heftig natt både natten med datteren og natten etter med hun som fortsatt er min kjæreste. Jeg sa ingen ting dagen etter, og fortsatte med det til jeg reiste hjemover tidligere i dag. 

Anonymkode: eee2b...b41

Høstferie i Trøndelag nå..😉

Anonymkode: a48d3...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS!

1. Jeg hadde ikke hadde sex med datteren til min kjæreste. 

2. Min kjæreste var ikke utro med klassekameraten til hennes datter.

3. Min kjærestes datter løy om sin mors utroskap.

4. Jeg er ikke cuck, men tydeligvis litt mer intelligent enn den jevne debattant på dette forumet. DET KREVER IKKE SÅ MYE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS!

1. Jeg hadde ikke sex med datteren til min kjæreste. 

4. Jeg er ikke cuck, men tydeligvis litt mer intelligent enn den jevne debattant på dette forumet. DET KREVER IKKE SÅ MYE!

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette tror vi på.

Ta en tur til lege (gjerne psykiater) er mitt råd.

Anonymkode: b860d...1b4

Hva i alle dager er dette? ER DU HELT IDIOT?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

OBS!

1. Jeg hadde ikke hadde sex med datteren til min kjæreste. 

Det er sant. Håper du fikk hjelp av mitt svar :) 

Anonymkode: c6b4f...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lire av seg sånne drittgreier som dette? Hvor barnslig er du, på en skala fra en til ti? Bare lurer. 

Anonymkode: 81e3b...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvorfor lire av seg sånne drittgreier som dette? Hvor barnslig er du, på en skala fra en til ti? Bare lurer. 

Anonymkode: 81e3b...bc7

Hvorfor lirer du av deg dette uten adressat?

Endret av Village
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...