Gå til innhold

Vært i en periode i livet uten noen venner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 32 kvinne 

gått ut av et dårlig miljø og står litt på bar bakke. Søker ikke venn her nå, men heller mer erfaring. Har du stått i noe slikt før?

Anonymkode: e4603...3ee

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 7.10.2024 den 0.28):

Er 32 kvinne 

gått ut av et dårlig miljø og står litt på bar bakke. Søker ikke venn her nå, men heller mer erfaring. Har du stått i noe slikt før?

Ja, det har skjedd. Måtte bryte med miljø to ganger i løpet av 20 årene. Det gikk fint. Fikk nye venner. Tok litt tid men i dag har jeg mere nok. Og de er gode. Det ordner seg. Noen ganger må man bryte opp for det gamle ikke funker lengre. Etterhvert treffer man nye. 

Anonymkode: 1aa4a...231

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uten venner nå. Alltid vært uten venner siden barneskolen..

Anonymkode: 34d2a...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er uten venner nå. Alltid vært uten venner siden barneskolen..

Anonymkode: 34d2a...33f

Samme her, sliter med sosial angst og da er det vanskeligere. Over tid gir du litt opp😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.10.2024 den 0.28):

Er 32 kvinne 

Jepp. Ble mobbet mye i en periode på slutten av ungdomsskolen. Ble også mobbet nå og da før dette men hadde likefullt masse venner. Men det som skjedde på ungdomsskolen gjorde noe med meg. Hadde en venn jeg møtte av og til frem til jeg var 19-20 år. Etter dette og de siste 30 årene har jeg aldri hatt noen fast venn. Bare bekjentskaper. Men har aldri turt å slippe noen tett innpå meg over lengre tid. 

Anonymkode: 13e1f...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lykkedykker

Etter ungdomsskolen ble vennekretsen min bare mindre og mindre. De var mer opptatt av fest og fyll. Slikt ville ikke jeg være med på, så da ble jeg ekskludert fra alt annet. 

Har heller ingen venner her jeg bor nå etter 10år. Bortsett fra min kone da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen venner nå siden noen år etter vgs. Mobbing, omsorgssvikt gjorde at jeg såvidt klarer å jobbe 100% i dag. Har ingen krefter etter jobb til å skape/opprettholde vennskap lengre. Vært i 8 år uten nå. Håper jeg blir friskere så det blir en mulighet i fremtiden igjen.

Anonymkode: 96770...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...