Gå til innhold

Høst/vintersko

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke sko har dere? 
Vil gjerne ha varme, pene og gode sko, uten at det ser ut som jeg har cherrox 🤪 

Anonymkode: e2cb4...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Panama Jack med litt hæl.

Anonymkode: acec5...210

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Uggs adirondack til de kaldeste dagene. Ellers brune Ecco med litt for. Nå om dagene går det i sneakers og brune Blundstone chelseaboots. De er ikke foret, men kan ha en litt tykkere sokk i. Hm..har noen andre også, det mangler ikke på vinter/høstsko ser jeg. Men de jeg ramset opp er mest i bruk. Trenger nok ikke kjøpe på flere år. 

Anonymkode: 5fc20...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte disse fra Klaveness for noen år siden. Bruker de ikke på de verste slapsedagene, da har jeg boots. De ser ikke så fine ut de bootsene, men gjør jobben. 
Ellers godt fornøyd med disse fra Klaveness. 

IMG_4713.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kastel Alta. Mitt beste kjøp sist vinter. Varme, myke og vanntette, ser ikke vakker ut, men har andre til finere bruk enn hverdags. 

Anonymkode: 6023d...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kastel Alta. Mitt beste kjøp sist vinter. Varme, myke og vanntette, ser ikke vakker ut, men har andre til finere bruk enn hverdags. 

Anonymkode: 6023d...7d3

Mener ingenting vondt her, men jeg flirte godt når jeg googlet disse skoene og så dem 🤣🤓 De minnet om en krysning mellom tøfler og en type vintersko jeg hadde som barn med masse borrelås. Ser like behagelige ut som de er lite pene 🤪🫣 Skjønner ikke hvorfor det er inn med hvit såle, ellers hadde jeg faktisk vurdert dem for slapseføre. Er de bedre for føttene/kroppen enn Uggs? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad i mine Panama Jacks. 🤩 Bruker de ikke i slaps, da jeg ikke vil ha salt sørpe på skinnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boots fra Rieker med innebygde brodder.

Anonymkode: de236...536

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmfôrede Doc Martens. Har brukt Timberland i mange år, men de ble for glatte. Har også vært fornøyd med sko fra Rieker, men de tar ofte inn vann etter én sesong (men jeg er en notorisk skosliter).

Anonymkode: 28bc0...bc6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Veldig glad i vintersko fra Mono. Enkle og greie, akkurat passe varme, fine nok til rusling i byen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blant annet Panama Jack, men synes de er så stive.

Bruker mye vinterskoene fra Skechers, de er mykere å gå med.

Anonymkode: d9e56...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også på jakt etter vintersko. Syns de enten blir for «fine» eller for tursko. Har brukt mye rieker tidligere, men de varer jo bare en sesong. Bor et sted med mye slaps og holke.

Anonymkode: 24e09...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg er også på jakt etter vintersko. Syns de enten blir for «fine» eller for tursko. Har brukt mye rieker tidligere, men de varer jo bare en sesong. Bor et sted med mye slaps og holke.

Anonymkode: 24e09...858

Hva med disse fra Skechers? Impregner dem, så holder de vannet ute.

Skechers Vintersko til dame på nett - Kjøp nå hos Boozt.com

Anonymkode: d9e56...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daisy-love skrev (På 8.10.2024 den 19.48):

Mener ingenting vondt her, men jeg flirte godt når jeg googlet disse skoene og så dem 🤣🤓 De minnet om en krysning mellom tøfler og en type vintersko jeg hadde som barn med masse borrelås. Ser like behagelige ut som de er lite pene 🤪🫣 Skjønner ikke hvorfor det er inn med hvit såle, ellers hadde jeg faktisk vurdert dem for slapseføre. Er de bedre for føttene/kroppen enn Uggs? 

Dette er vel ganske like sko som vi kalte for "snowjoggere" på 80 tallet. De var stygge, men geniale!

Anonymkode: d8f55...078

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt disse som jeg hører mange er fornøyde med. Legero! Fåes i høyere variant med semsket også. Både skoringen og eurosko har dem. 

6595334_goretex-host-vintersko-svart-for.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er vel ganske like sko som vi kalte for "snowjoggere" på 80 tallet. De var stygge, men geniale!

Hoho, snowjoggers hadde jeg da jeg var liten på 80-tallet. I knall rosa :hoho: jeg elsket dem! Men pene var de ikke. 

Leter etter nye vintersko jeg også, men er så kresen på sko at det halve kunne vært nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 timer siden):

Hoho, snowjoggers hadde jeg da jeg var liten på 80-tallet. I knall rosa :hoho: jeg elsket dem! Men pene var de ikke. 

Leter etter nye vintersko jeg også, men er så kresen på sko at det halve kunne vært nok. 

Husker jeg kjøpte mine på OBS. Tror jeg hadde lyserosa, knall rosa var nok for vågalt for meg :ler:

Nei fyttigrisen så schtøgge de var. Men hva visste vel vi om mote  :hihi:

Jeg har så vanskelig å føtter at jeg må bare kjøpe det som passer foten, og ikke ser for jævlig ut. Jeg syns de fra Legero er ganske greie, hører de får mye skryt. Vinteren er kanskje ikke årstiden man skal være ekstremt forfengelig. Lue, stor jakke, stort skjerf, se ned i bakken og passe på å ikke tryne :hoho:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Husker jeg kjøpte mine på OBS. Tror jeg hadde lyserosa, knall rosa var nok for vågalt for meg :ler:

Nei fyttigrisen så schtøgge de var. Men hva visste vel vi om mote  :hihi:

Jeg har så vanskelig å føtter at jeg må bare kjøpe det som passer foten, og ikke ser for jævlig ut. Jeg syns de fra Legero er ganske greie, hører de får mye skryt. Vinteren er kanskje ikke årstiden man skal være ekstremt forfengelig. Lue, stor jakke, stort skjerf, se ned i bakken og passe på å ikke tryne :hoho:

Husker ikke hvor mine ble kjøpt, sikkert en eller annen skobutikk. Var ikke så vågal og tøff jeg heller, men knallrosa skulle jeg ha likevel :hoho: Ja, de var helt grusomt schtøgge. Særlig kombinert med my little pony joggedress og rosa boblejakke :skratte: Var gøy å være barn på 80-tallet, hehe.

Syns de fra Legero så fine og behagelige ut. Viktig at de er varme og ikke glatte, for jeg er skikkelig Bambi på isen. Hehe, sant det at vinteren ikke er tiden å være mest forfengelig i fottøyet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med Ugg adirondack, Kastel alta og Panama Jack til hverdagsbruk på kalde dager 👍🏻 Elsker også vanlige, klassiske Uggs, men dem bruker jeg bare når det er kaldt og tørt vær. På de kaldeste dagene med snø er det ingenting som slår Moon boots, jeg har både de klassiske og modellen ltrack low og har aldri vært kald med dem på føttene.

Anonymkode: 2e57e...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...