AnonymBruker Skrevet 6. oktober #1 Del Skrevet 6. oktober Hvilke sko har dere? Vil gjerne ha varme, pene og gode sko, uten at det ser ut som jeg har cherrox 🤪 Anonymkode: e2cb4...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #2 Del Skrevet 6. oktober Panama Jack med litt hæl. Anonymkode: acec5...210 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #3 Del Skrevet 8. oktober Har Uggs adirondack til de kaldeste dagene. Ellers brune Ecco med litt for. Nå om dagene går det i sneakers og brune Blundstone chelseaboots. De er ikke foret, men kan ha en litt tykkere sokk i. Hm..har noen andre også, det mangler ikke på vinter/høstsko ser jeg. Men de jeg ramset opp er mest i bruk. Trenger nok ikke kjøpe på flere år. Anonymkode: 5fc20...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 8. oktober #4 Del Skrevet 8. oktober Jeg kjøpte disse fra Klaveness for noen år siden. Bruker de ikke på de verste slapsedagene, da har jeg boots. De ser ikke så fine ut de bootsene, men gjør jobben. Ellers godt fornøyd med disse fra Klaveness. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #5 Del Skrevet 8. oktober Kastel Alta. Mitt beste kjøp sist vinter. Varme, myke og vanntette, ser ikke vakker ut, men har andre til finere bruk enn hverdags. Anonymkode: 6023d...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 8. oktober #6 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kastel Alta. Mitt beste kjøp sist vinter. Varme, myke og vanntette, ser ikke vakker ut, men har andre til finere bruk enn hverdags. Anonymkode: 6023d...7d3 Mener ingenting vondt her, men jeg flirte godt når jeg googlet disse skoene og så dem 🤣🤓 De minnet om en krysning mellom tøfler og en type vintersko jeg hadde som barn med masse borrelås. Ser like behagelige ut som de er lite pene 🤪🫣 Skjønner ikke hvorfor det er inn med hvit såle, ellers hadde jeg faktisk vurdert dem for slapseføre. Er de bedre for føttene/kroppen enn Uggs? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 10. oktober #7 Del Skrevet 10. oktober Jeg er veldig glad i mine Panama Jacks. 🤩 Bruker de ikke i slaps, da jeg ikke vil ha salt sørpe på skinnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #8 Del Skrevet 10. oktober Boots fra Rieker med innebygde brodder. Anonymkode: de236...536 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #9 Del Skrevet 12. oktober Varmfôrede Doc Martens. Har brukt Timberland i mange år, men de ble for glatte. Har også vært fornøyd med sko fra Rieker, men de tar ofte inn vann etter én sesong (men jeg er en notorisk skosliter). Anonymkode: 28bc0...bc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ymra Skrevet 20. oktober #10 Del Skrevet 20. oktober Veldig glad i vintersko fra Mono. Enkle og greie, akkurat passe varme, fine nok til rusling i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #11 Del Skrevet 22. oktober Jeg har blant annet Panama Jack, men synes de er så stive. Bruker mye vinterskoene fra Skechers, de er mykere å gå med. Anonymkode: d9e56...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #12 Del Skrevet 24. oktober Jeg er også på jakt etter vintersko. Syns de enten blir for «fine» eller for tursko. Har brukt mye rieker tidligere, men de varer jo bare en sesong. Bor et sted med mye slaps og holke. Anonymkode: 24e09...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #13 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg er også på jakt etter vintersko. Syns de enten blir for «fine» eller for tursko. Har brukt mye rieker tidligere, men de varer jo bare en sesong. Bor et sted med mye slaps og holke. Anonymkode: 24e09...858 Hva med disse fra Skechers? Impregner dem, så holder de vannet ute. Anonymkode: d9e56...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ariel* Skrevet 26. oktober #14 Del Skrevet 26. oktober Chelsea Boots fra Brgn. Vanntette og varme. Gode såler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #15 Del Skrevet 27. oktober Daisy-love skrev (På 8.10.2024 den 19.48): Mener ingenting vondt her, men jeg flirte godt når jeg googlet disse skoene og så dem 🤣🤓 De minnet om en krysning mellom tøfler og en type vintersko jeg hadde som barn med masse borrelås. Ser like behagelige ut som de er lite pene 🤪🫣 Skjønner ikke hvorfor det er inn med hvit såle, ellers hadde jeg faktisk vurdert dem for slapseføre. Er de bedre for føttene/kroppen enn Uggs? Dette er vel ganske like sko som vi kalte for "snowjoggere" på 80 tallet. De var stygge, men geniale! Anonymkode: d8f55...078 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #16 Del Skrevet 27. oktober Jeg har kjøpt disse som jeg hører mange er fornøyde med. Legero! Fåes i høyere variant med semsket også. Både skoringen og eurosko har dem. Anonymkode: d8f55...078 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 27. oktober #17 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er vel ganske like sko som vi kalte for "snowjoggere" på 80 tallet. De var stygge, men geniale! Anonymkode: d8f55...078 Hoho, snowjoggers hadde jeg da jeg var liten på 80-tallet. I knall rosa jeg elsket dem! Men pene var de ikke. Leter etter nye vintersko jeg også, men er så kresen på sko at det halve kunne vært nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #18 Del Skrevet 27. oktober jukkapalme skrev (4 timer siden): Hoho, snowjoggers hadde jeg da jeg var liten på 80-tallet. I knall rosa jeg elsket dem! Men pene var de ikke. Leter etter nye vintersko jeg også, men er så kresen på sko at det halve kunne vært nok. Husker jeg kjøpte mine på OBS. Tror jeg hadde lyserosa, knall rosa var nok for vågalt for meg Nei fyttigrisen så schtøgge de var. Men hva visste vel vi om mote Jeg har så vanskelig å føtter at jeg må bare kjøpe det som passer foten, og ikke ser for jævlig ut. Jeg syns de fra Legero er ganske greie, hører de får mye skryt. Vinteren er kanskje ikke årstiden man skal være ekstremt forfengelig. Lue, stor jakke, stort skjerf, se ned i bakken og passe på å ikke tryne Anonymkode: d8f55...078 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 27. oktober #19 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Husker jeg kjøpte mine på OBS. Tror jeg hadde lyserosa, knall rosa var nok for vågalt for meg Nei fyttigrisen så schtøgge de var. Men hva visste vel vi om mote Jeg har så vanskelig å føtter at jeg må bare kjøpe det som passer foten, og ikke ser for jævlig ut. Jeg syns de fra Legero er ganske greie, hører de får mye skryt. Vinteren er kanskje ikke årstiden man skal være ekstremt forfengelig. Lue, stor jakke, stort skjerf, se ned i bakken og passe på å ikke tryne Anonymkode: d8f55...078 Husker ikke hvor mine ble kjøpt, sikkert en eller annen skobutikk. Var ikke så vågal og tøff jeg heller, men knallrosa skulle jeg ha likevel Ja, de var helt grusomt schtøgge. Særlig kombinert med my little pony joggedress og rosa boblejakke Var gøy å være barn på 80-tallet, hehe. Syns de fra Legero så fine og behagelige ut. Viktig at de er varme og ikke glatte, for jeg er skikkelig Bambi på isen. Hehe, sant det at vinteren ikke er tiden å være mest forfengelig i fottøyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #20 Del Skrevet 27. oktober Jeg er veldig fornøyd med Ugg adirondack, Kastel alta og Panama Jack til hverdagsbruk på kalde dager 👍🏻 Elsker også vanlige, klassiske Uggs, men dem bruker jeg bare når det er kaldt og tørt vær. På de kaldeste dagene med snø er det ingenting som slår Moon boots, jeg har både de klassiske og modellen ltrack low og har aldri vært kald med dem på føttene. Anonymkode: 2e57e...863 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå