AnonymBruker Skrevet 6. oktober #1 Del Skrevet 6. oktober Forstår du alt som blir sagt på TV, selv dialektene fra Bergen, Trondheim, Stavanger? Anonymkode: 9d292...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 6. oktober #2 Del Skrevet 6. oktober (endret) Ja, så lenge det er norsk, så forstår jeg alt. Det er verre når det er andre språk, inkludert svensk og dansk. For tiden hører jeg podkasten «Mysterier fra Norge» og jeg syns det er så flott at alle bruker dialekten sin, også reporterne og programlederne. Endret 6. oktober av Hulderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #3 Del Skrevet 11. oktober Hulderen skrev (På 6.10.2024 den 21.00): Ja, så lenge det er norsk, så forstår jeg alt. Det er verre når det er andre språk, inkludert svensk og dansk. For tiden hører jeg podkasten «Mysterier fra Norge» og jeg syns det er så flott at alle bruker dialekten sin, også reporterne og programlederne. Både svensk og dansk er betydelig lettere å høre på en fjordarmsknot. Anonymkode: 11fa8...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå