Gå til innhold

Skal ha arbeidsfolk hjem! Hva gjør man?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja? Sitter man å ser på?? 😂

De skal holde på i stua, altså hva gjør man? Drar man ut å er borte hele dagen? Sitter å ser på? Legger seg på soverommet hele dagen? 😅

Anonymkode: b2e9a...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ha arbeidsfolk i hvert eneste rom snart. Jeg kommer til å reise hjemmefra. Får låne leiligheten til venner. 

Tidligere har det kun vært i stua. Da har jeg vært på soverommet. 

Anonymkode: ec85b...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt etter hva som skal gjøres kan det være greit å sjekke fremgang og kvalitet på arbeidet underveis. De vil jobbe mest mulig i fred om alle spørsmål er avklart, pass på at de har tlf nummeret ditt så de kan ringe om noe oppstår. 
Om det er over flere dager ville jeg vurdert hotell eller bo hos andre, er det bare et par dager bruker du andre rom.

Anonymkode: 89f7c...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja? Sitter man å ser på?? 😂

De skal holde på i stua, altså hva gjør man? Drar man ut å er borte hele dagen? Sitter å ser på? Legger seg på soverommet hele dagen? 😅

Anonymkode: b2e9a...478

Neeeeeeeeeeeeeeeeei ikke sitt å se på, la de arbeide i fred. Du kan stikke innom av og til å sjekke hva de holder på med, og om det er riktig utført etter dine ønsker. Men aldri stå å henge over de, er det noe de hater som pesten er det akkurat det. Holder de på i stua ? Du kan ha hjemmekontor i en annen del av boligen og la de være i fred. Eller ta deg en tur, eller ja legge seg på soverommet og se en film :) Bare ikke heng over de hele tiden, det er håndverkerne sin store skrekk. La de jobbe i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk montert lysskjerming på vindu i stua. Satte på en grei film å se film på. Arbeidsfolk er ikke farlige, og de har klær på seg. Ser ikke noe galt i å være der om jeg ikke bryr meg om deres saker.

Anonymkode: ad46b...4a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg fikk montert lysskjerming på vindu i stua. Satte på en grei film å se film på. Arbeidsfolk er ikke farlige, og de har klær på seg. Ser ikke noe galt i å være der om jeg ikke bryr meg om deres saker.

Anonymkode: ad46b...4a8

Nei men føler det blir veldig unaturlig at jeg sitter å ser film mens de jobber foran øynene på meg 😂 blir som å sitte å spise middag forran folk som sulter. 
 

jeg stikker nok ut ja, så de får jobbet i fred 🤪

Anonymkode: b2e9a...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ja? Sitter man å ser på?? 😂

De skal holde på i stua, altså hva gjør man? Drar man ut å er borte hele dagen? Sitter å ser på? Legger seg på soverommet hele dagen? 😅

Anonymkode: b2e9a...478

Sitt hvertfall ikke å se på! Det verste som finns er å gjøre en jobb og så sitter noen og ser hver bevegelse jeg tar. Da går jeg hjem! 

Anonymkode: 5b559...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ja? Sitter man å ser på?? 😂

De skal holde på i stua, altså hva gjør man? Drar man ut å er borte hele dagen? Sitter å ser på? Legger seg på soverommet hele dagen? 😅

Anonymkode: b2e9a...478

Jeg holdt meg på rommet der jeg har hjemmekontoret mitt, og stakk innom en gang i blant for å spørre hvordan det gikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...