Gå til innhold

Hva slags plager har du fordi du er overvektig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette må være tull... Å ha den holdningen med bmi på 50 er helt sykt. Ingen kan være sunne eller ha en bra livsstil med 50(!!!) i bmi. Ingen. 30? Ja. Men 50? Nei..... 

Anonymkode: e54b0...4c9

Full eller dum du da?  Jeg en veldig bra livskvalitet. At jeg er større enn alle "Naverene" her inne  som er friske nok til å "trene"er ikke et problem for meg.  Greit jeg kan selfølgelig bli 50-60 kilo og se ut som et alkolisert nakovrak med  rynkete guttekropp om jeg vil.  Er ikke helt der nei. Er nok folk i gata som ser ut som ET.

Anonymkode: 20f9b...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Med min høyde måtte jeg ha veid 147 kg for å ha bmi på 50. Man kan si hva man vil, man har ikke god helse med så høy vekt og man har garantert plager man bare ikke er ærlige om.

Men tror personen vi har sitert troller, med mindre de er i fullstendig denial. Trist. 

Nei.

Jeg er nok der nå. Enkelte tall man ikke vil se. Men ja,jeg er stor.-noen må være det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Full eller dum du da?  Jeg en veldig bra livskvalitet. At jeg er større enn alle "Naverene" her inne  som er friske nok til å "trene"er ikke et problem for meg.  Greit jeg kan selfølgelig bli 50-60 kilo og se ut som et alkolisert nakovrak med  rynkete guttekropp om jeg vil.  Er ikke helt der nei. Er nok folk i gata som ser ut som ET.

Med så høy vekt er det høyst usannsynlig at du kan bli 50-60 kg. Om du omtaler noen som er normalvektig som "alkoholisert narkovrak" så lurer jeg på hvordan du omtaler noen som er ekstremt overvektige? 

Igjen, jeg tror du tuller, men om du ikke gjør det så skjønner jeg hvorfor du har god livskvalitet. Du lever i en boble. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klærne sitter ikke så pent som jeg skulle ønske. Jeg må også holde meg under 1000 kalorier i døgnet, og spise lavkarbo for å ikke legge på meg, så er mye sulten. Kan sjelden unne meg noe godt, holder meg til julaften og bursdagen min, og blir ofte kritisert for det i sosiale lag. 

Anonymkode: dea07...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gå på kolesterol og høyt blodtrykks medisiner. Legetime med blodprøver og blodtrykksmåling. Slitsomt når man har sprøyteskrekk å syns det er vondt å måle blodtrykket.

Anonymkode: abaec...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...