AnonymBruker Skrevet 6. oktober #1 Del Skrevet 6. oktober Jeg er veldig glad i løping, og det er en av mine favoritter innen trening. Jeg deltar også jevnlig i konkurranser, både innen terreng og maraton. Men jeg ønsker meg større pupper, fyller ikke ut en A cup engang. Ønsker meg en C cup og fikk anbefalt å legge inn mellom 300-350 ml av plastisk kirurg basert på høyde, vekt og anatomi. Jeg synes det hørtes litt mye ut. Uansett, er det noen løpere her som har silikon eller naturlig store pupper? Har det påvirket løpingen på noe måte? Blir takknemlig for erfaringer. Anonymkode: 295a2...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #2 Del Skrevet 6. oktober Har naturlig store pupper og det er skikkelig dritt når det kommer til løping. Syns det er vanskelig å finne gode sports-bher og de hopper og spretter mens jeg løper. Nå har jeg f-cup da, så kunne gjort mye for å hatt en c-cup 😄 Anonymkode: 018b3...5f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 6. oktober #3 Del Skrevet 6. oktober Har hatt silikon i mange år og er og har vært aktiv i mye forskjellig og jeg er enig i at løping kanskje er den mest krevende aktiviteten å finne noe som gir ordentlig støtte. Selv bruker jeg oftest to stk sports bh'er når jeg løper, et triks jeg lærte av en trener jeg hadde tidligere. Høres kanskje rart ut, men funker overraskende bra. Utfordringen er å finne passe str og type, ingen pupper er like! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #4 Del Skrevet 6. oktober Kjøp en størrelse eller to mindre, og skvis den på - funker for meg 😂 Anonymkode: 8664b...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 6. oktober #5 Del Skrevet 6. oktober (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøp en størrelse eller to mindre, og skvis den på - funker for meg 😂 Anonymkode: 8664b...772 Dårlig forslag, ikke nødvendigvis bra å "skvise den på" dersom man har silikon! Endret 6. oktober av LeneXCII Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #6 Del Skrevet 7. oktober Har 300 ml silikon innlegg, gikk fra A. Hatt i 5 år. Lurte på det samme som deg, men løping er ingen problem. Går fint med en vanlig bh. De føles faste og det er lite dissing. Anonymkode: ee46d...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #7 Del Skrevet 7. oktober Jeg tenker at de størrelsene du snakker om burde være fullt mulig å løpe med uten ubehag, så lenge du har en god treningsBH. Jeg har 70 DD/E, naturlig. De er ikke gigantiske, men store nok til å bli vonde om jeg velger feil BH. Den beste treningsBHen jeg har har hatt er denne fra Change: https://www.change.com/no/product/sport-bh-sparkling-grape-23211870112 Den holder dem godt på plass uten å føles for stram på. Hekter i ryggen = båndet kan være stramt nok, uten behov for å kunne dra hele greia over hodet. Og når båndet er stramt nok sitter resten av BHen også mye bedre. Borrelåsen på skuldrene gir trinnløs regulering som sitter, og ikke strekker seg ved bruk. Jeg ser de har 40 % nå, så kanskje jeg skulle kjøpt meg en eller to til? Anonymkode: 1c4eb...1fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #8 Del Skrevet 10. oktober Har 250 eller 300 (husker ikke), gikk fra en slunken A til en helt normal C. Størrelsen passer kroppen mon greit og det er ikke mulig å se at det er silikon. Løper 3 ganger i uka og bruker bare en vanlig treningsBH. Synes ikke det er ubehagelig, men klart puppene rører på seg. Men ikke vondt eller irriterende på noe vis. Vil tro det meste går bra men en normal/naturlig mengde og en god treningsBH. Anonymkode: 71761...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 10. oktober #9 Del Skrevet 10. oktober Har silikon, 330cc som tilsvarer en C-cup på meg. Jeg har ingen problemer med hverken løping eller harde crossfit-økter, bruker en normal sports-BH med medium støtte. Hverken irriterende eller ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå