AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #41 Del Skrevet 7. oktober 2024 Village skrev (6 minutter siden): At du demonstrerer er vi enige om. At du har et poeng i en debatt om hva menn tenner på er vi trolig uenige om så lenge jeg ikke ser noe annet poeng hos deg enn å være ubehagelig. Menn er i kvinners vold from the get go. Selv om de sier de ikke liker pietistisk og moralistisk og jomfruelig, så er det bare å være det, og de løper likevel etter deg til de stuper. Det sagt, det funker som regel bedre enn alt annet, det er en årsak til at jeg er det, så nå hopper jeg ut av tråden og ønsker deg lykke til med å ‘ikke tenne på moralister i det hele tatt’-illusjonen din. Anonymkode: 5903a...505 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 8. oktober 2024 #42 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Menn er i kvinners vold from the get go. Selv om de sier de ikke liker pietistisk og moralistisk og jomfruelig, så er det bare å være det, og de løper likevel etter deg til de stuper. Det sagt, det funker som regel bedre enn alt annet, det er en årsak til at jeg er det, så nå hopper jeg ut av tråden og ønsker deg lykke til med å ‘ikke tenne på moralister i det hele tatt’-illusjonen din. Anonymkode: 5903a...505 En heterofil mann som løper etter deg er ute og trener. Hvis det å være pietistisk, moralistisk og jomfruelig funker bedre for deg enn alt annet så skyldes det at alt annet ved deg er enda mindre attraktivt. Lykke til dit du har hoppet. Måtte du bli der og ikke komme tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #43 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Tenner kanskje mest på når hun går hjemme i en baggy hettegenser og joggebukse, med oppsatt hår. Gjerne noen litt store sokker eller leggvarmere over buksa. Og hun er i kosehumør. Anonymkode: 08bb2...68c Dette! Tar det over pyntet any day. Anonymkode: 9c4ba...239 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskje1972 Skrevet 8. oktober 2024 #44 Del Skrevet 8. oktober 2024 En trygg voksen dame er bra😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 8. oktober 2024 #45 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg tennes av stemning, kyssing og kosing/stryking/pjusking av hennes kropp. Skal egentlig lite til... 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 8. oktober 2024 #46 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 7.10.2024 den 16.16): Tenner kanskje mest på når hun går hjemme i en baggy hettegenser og joggebukse, med oppsatt hår. Gjerne noen litt store sokker eller leggvarmere over buksa. Og hun er i kosehumør. Anonymkode: 08bb2...68c Definitivt! Den koselige, avslappende hjemmestemningen med enkel/slitt stil er definitivt mest opphissende. Helst ikke ordne deg for min del, for å si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå