Gå til innhold

Menn; Hva blir du tent av?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir tent av en naturlig kvinnekropp, om det er strekkmerker/litt hengende bryst store eller små/litt for mye her og der spiller ingen rolle!

Fælt hvor mange falske kvinner det fins med falske vipper,går,bryst,munn osv. Altfor mye sminke og hold inn,push up osv.  Nei takk, liker en naturlig dame, gjerne uten sminke eller svært lite sminke!

Langt hår foretrekkes!

Anonymkode: 3a490...d81

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva tennes du av med kvinner? Tennes du av kroppen hennes? Lydene hun lager når dere har sex? Tennes du av at hun dominerer deg? At hun liker å bli klasket på rumpa? Dere menn er jo forskjellige, men er det noen som vil dele her? Hva tennes DU av?

Anonymkode: 64861...5ac

Jeg tenner på at hun er seksuelt liberal og erfaren. I motsetning til en jomfruelig moralist som jeg ikke tenner på i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øynene og blikket.
Leppene.

Jeg er svak for baken. Rumpa. En veldreid, det er uimotståelig. Etter blikket er det rumpa jeg lurtitter på. Men alle har en rumpe.. 

Hvordan hun kysser. Berøring. Hvordan hun beveger seg. 

Mye mer og. Elsker kvinnekroppen. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 14.16):

Hva tennes du av med kvinner? Tennes du av kroppen hennes? Lydene hun lager når dere har sex? Tennes du av at hun dominerer deg? At hun liker å bli klasket på rumpa? Dere menn er jo forskjellige, men er det noen som vil dele her? Hva tennes DU av?

Anonymkode: 64861...5ac

Skal ikke mye for å tenne meg. Men om det er ei kvinne som ser på meg så kan det være nok. og spesielt om jeg tror hun viser lit interesse. Men jeg blir lett kåt om jeg se ei dame i normal kropp og da er ikke alder viktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våt fitte med utflod.

Anonymkode: b655c...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Village skrev (15 timer siden):

I motsetning til en jomfruelig moralist som jeg ikke tenner på i det hele tatt.

Det er i stor grad poenget med å være jomfruelig moralist :) 

Anonymkode: 5903a...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner kanskje mest på når hun går hjemme i en baggy hettegenser og joggebukse, med oppsatt hår. Gjerne noen litt store sokker eller leggvarmere over buksa. Og hun er i kosehumør. 

Anonymkode: 08bb2...68c

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ofte tenner meg er et fint smil og en fin rumpe. 

Er også veldig glad i fitta/musa (stryk det som ikke passer 😉). 

En lidenskapelig blowjob der hun ser meg dypt inn i øynene er også veldig fint 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er i stor grad poenget med å være jomfruelig moralist :) 

Så billige poenger kler selv ikke en anonym moralist med smilefjes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (På 6.10.2024 den 21.18):

Vet ikke hva det er, og usikker på om det er et kompliment eller ikke.

Det er kioskromaner skrevet av kvinner for kvinner. Så på en måte vil det jo absolutt være et kompliment.

På en annen side så er det jo en grunn til at jeg tenker på oppdiktede romaner når jeg leser det. Men det er jo fordi jeg aldri har møtt menn som deg, bare lest om de 🤷‍♀️

Anonymkode: d00d6...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Village skrev (2 timer siden):

Så billige poenger kler selv ikke en anonym moralist med smilefjes.

Vanskelig å takle at det finnes kvinner som har annet å gjøre enn å tenne deg?

Nå spør jo ts om hva som skal til, så du får pent holde deg til henne og hennes like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er kioskromaner skrevet av kvinner for kvinner. Så på en måte vil det jo absolutt være et kompliment.

På en annen side så er det jo en grunn til at jeg tenker på oppdiktede romaner når jeg leser det. Men det er jo fordi jeg aldri har møtt menn som deg, bare lest om de 🤷‍♀️

Hahah :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vanskelig å takle at det finnes kvinner som har annet å gjøre enn å tenne deg?

Nå spør jo ts om hva som skal til, så du får pent holde deg til henne og hennes like.

Jeg har ikke oppfattet TS som en moralist, ei heller som en som jeg pent må holde meg til. Jeg har min kvinne som tenner meg og har verken behov for eller lyst på noen annen. Aller minst lyst på en som deg som virker så lite tennende at jeg håper at du trives alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Village skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke oppfattet TS som en moralist, ei heller som en som jeg pent må holde meg til. Jeg har min kvinne som tenner meg og har verken behov for eller lyst på noen annen. Aller minst lyst på en som deg som virker så lite tennende at jeg håper at du trives alene.

Som allerede nevnt, det er poenget mitt.

Behøver ikke være alene bare fordi man skremmer vekk de mest ubehagelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si at det er situasjonsavhengig og kommer an på relasjonen til den andre.

Visst det gjelder en random kvinne i forbifarten:

• Kvinne med flotte former, tenner spesiellt på kvinner som har smal midje og stor rund rumpe, ett pluss visst de ikke bevisst har prøvd å kle seg for å få all verdens oppmerksomhet.
  • Et vennlig smil omkranset av et vakkert fjes og vakre imøtekommende øyne. 

Visst det gjelder noen som jeg kjenner bedre og har en relasjon til:

• Hyggelig og morsom og har noe underfundig over seg, ler og smiler mye.
  • Reflektert og har evnen til å le av seg selv og med andre.
  • Engasjert og står for sine meninger samtidig som hun respekterer andre sine meninger selv om hun er uenig.

En kvinne som du havner i seng med:

• Stolt av egen kropp og ikke lar seg hemme av en valk her og der.
  • Viser at hun liker sex og frimodig nok til å vise at hun nyter det.
  • Lar seg rive med under sex, nysjerrig på å prøve nye ting.
  • Småfrekk på en god måte, evne til å la humoren også komme til syne under sex.

Så drømmen må da være å mæte henne i første situasjon som leder til den neste relasjonen som viser seg å være siste personen i senga, da er det bare å gifte seg først som sist 🙂

Anonymkode: 5d91a...f06

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som allerede nevnt, det er poenget mitt.

Behøver ikke være alene bare fordi man skremmer vekk de mest ubehagelige.

Hvis du oppfatter min tenning på liberale kvinner med erfaring som ubehagelig for deg så har du et problem som du neppe får løst her på forumet. Suksess med skremmingen din har du åpenbart ikke så lenge jeg fortsetter å besvare dine angrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Village skrev (2 minutter siden):

Suksess med skremmingen din har du åpenbart ikke så lenge jeg fortsetter å besvare dine angrep.

Jeg vet.

Takk for at du gikk rett på limpinnen og hjalp meg å demonstrere poenget mitt for trådstarter :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha, står over. Publiseres litt andre steder.

Regner med det finnes flere av oss dog :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vet.

Takk for at du gikk rett på limpinnen og hjalp meg å demonstrere poenget mitt for trådstarter :filer:

At du demonstrerer er vi enige om. At du har et poeng i en debatt om hva menn tenner på er vi trolig uenige om så lenge jeg ikke ser noe annet poeng hos deg enn å være ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...