AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #21 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvis dette faktisk er en realitet, at det har skjedd, hva er begrunnelsen deres for at det er TS som er syndebukken her? Er det vanlig oppførsel av en vaskedame å gå rundt og se på pikken til eventuelle menn som er i dusjen eller garderoben? Skal ikke hun egentlig bare gjøre jobben sin? Er det normalt for dere at hun kommer bort til en mann, og tar rundt ståpikken hans, og sier at hun synes den er stor og fin? Hvordan kan TS være problemet her? Ellers, hvis det ikke er sant, så er det sikkert en som koser seg her nå. Anonymkode: 6d09d...b1e Det er ingen syndebukker her, bare to voksne mennesker som ble fanget i øyeblikket et par minutter der det ene førte til det andre. Og som jeg skrev har jeg sett henne flere ganger etter hendelsen, og ingenting har skjedd 🙂 TS Anonymkode: fe9d8...f9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 6. oktober 2024 #22 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Anonymkode: 3c452...9a4 Enten dette,eller bare et VOLDSOMT ego,som må fremme seg selv. Bare ved å fortelle at man ikke synes vedkommende er sexy. Men indikerer greit hvor veltrent og flott man selv er. Dette er tynn suppe,og jeg er lei meg for at jeg gadd klikkemeg inn i tråden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #23 Del Skrevet 6. oktober 2024 Nei denne historien lukter løgn😂 tror like mye på den som på julenissen🙈 Anonymkode: 8f2a7...6e5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #24 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Takk for det. Jeg er lite på Kvinneguiden, men har forstått at mange av medlemmene er en gjeng woke kjeftesmeller. Det fikk jeg bekreftet i dag 😅 Og dersom jeg skulle diktet dette opp, hvorfor da velge seg en småtjukk bulgarer i 50-årene som den kvinnelige karakteren? Ser ikke for meg at noen gidder å runke til det, spesielt siden det ikke ende opp med verken suging eller knulling. Jeg synes bare historen er morsom, og tenkte det kunne være hyggelig å dele den her. Jammen tok jeg feil 😄 TS Anonymkode: fe9d8...f9e Akkurat, du er på Kvinneguiden, og kvinner flest tenner lite på å lese fantasier om vaskedamer/sykepleiere/lærerinner osv. Det er bedre at du skriver dine fantasier/"virkelige opplevelser" på sexforum der det er flere menn, Harry-Jens. Hilsen Karen 😁 Anonymkode: 1065b...c9e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #25 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Akkurat, du er på Kvinneguiden, og kvinner flest tenner lite på å lese fantasier om vaskedamer/sykepleiere/lærerinner osv. Det er bedre at du skriver dine fantasier/"virkelige opplevelser" på sexforum der det er flere menn, Harry-Jens. Hilsen Karen 😁 Anonymkode: 1065b...c9e Det har du nok rett i. Synes det bare var så rart at man skal bli provosert av slikt. Er det ikke bare å scrolle videre? Den var jo ikke akkurat vulgær med mange grove detaljer osv 😁 Intensjonen min var bare å dele en litt morsom/pirrende historie her inne. TS Anonymkode: fe9d8...f9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #26 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det har du nok rett i. Synes det bare var så rart at man skal bli provosert av slikt. Er det ikke bare å scrolle videre? Den var jo ikke akkurat vulgær med mange grove detaljer osv 😁 Intensjonen min var bare å dele en litt morsom/pirrende historie her inne. TS Anonymkode: fe9d8...f9e Det finnes steder hvor du får bedre utløp for sånne historier Anonymkode: 65329...dcd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #27 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Wow, selveste Sherlock Holmes er på saken. Dette er første gangen jeg skriver et innlegg på mer enn 5 setninger, så ha meg unnskyldt for at jeg blandet fortid og nåtid 😁 TS Anonymkode: fe9d8...f9e Det handla om å miste fokus midt i teksten fordi tidsperspektivet plutselig er et helt annet. Det var jo ikke det man ønsker å oppnå, særlig om det er første gang man skrev mer enn fem setninger. Antok jeg, i hvert fall. Jeg tenkte ei tilbakemelding kan være greit, til neste gang du skrev mer enn fem setninger. Ser du hvordan tidsperspektivet blander seg, og teksten føles rar og feil? Nå var det ikke helt slik din tekst var, men problemet er det samme. Det endres der det ikke skal. Det var ment som konstruktiv tilbakemelding. Prøv igjen! Jeg skrev en tekst med blandet tidsperspektiv, på samme nivå som din tekst, i 8. klasse. Jeg kalte ikke læreren Sherlock Holmes av den grunn, og tok det heller til meg. Det kan være fort gjort å blande tid i tekster, men en tekst blir så mye bedre om man får det riktig. Bestem, før du skriver teksten, hvilket tidsperspektiv du vil gå for. Det er også mulig å skifte tidsperspektiv i tekster, men da skal det gi mening i teksten og det skal skje slik at leseflyten ikke brytes. Avsnittene er ok, og gjør det mer lettleselig. Enkelte her på KG som skriver langt, har kanskje ikke avsnitt i det hele tatt. Jeg savna komma flere steder, men det er heller en preferanse fra mi side. Ved å lese andres tekster/bøker, så vil du få innspill til hvordan du kan få frem ditt eget verk på en god måte, sørge for god leseflyt, og så må du skrive mye selv. Les gjennom samme tekst flere ganger. Les den stille, les den høyt. Hvilken flyt ønsker du i teksten? Plasser komma, punktum og avsnitt der du finner det naturlig for din tekst. Det skal være behagelig å lese. Hvis du ikke er interessert i konstruktiv tilbakemelding, og at dette var ei spontan greie fra di side, så har likevel jeg kost meg med å være en irriterende, belærende Sherlock Holmes. Det gjorde dagen min litt bedre. Ha en fin søndag ☀️ Anonymkode: eeb80...7b6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #28 Del Skrevet 6. oktober 2024 #tingsomaldriharskjedd Anonymkode: fcab8...85f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #29 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det handla om å miste fokus midt i teksten fordi tidsperspektivet plutselig er et helt annet. Det var jo ikke det man ønsker å oppnå, særlig om det er første gang man skrev mer enn fem setninger. Antok jeg, i hvert fall. Jeg tenkte ei tilbakemelding kan være greit, til neste gang du skrev mer enn fem setninger. Ser du hvordan tidsperspektivet blander seg, og teksten føles rar og feil? Nå var det ikke helt slik din tekst var, men problemet er det samme. Det endres der det ikke skal. Det var ment som konstruktiv tilbakemelding. Prøv igjen! Jeg skrev en tekst med blandet tidsperspektiv, på samme nivå som din tekst, i 8. klasse. Jeg kalte ikke læreren Sherlock Holmes av den grunn, og tok det heller til meg. Det kan være fort gjort å blande tid i tekster, men en tekst blir så mye bedre om man får det riktig. Bestem, før du skriver teksten, hvilket tidsperspektiv du vil gå for. Det er også mulig å skifte tidsperspektiv i tekster, men da skal det gi mening i teksten og det skal skje slik at leseflyten ikke brytes. Avsnittene er ok, og gjør det mer lettleselig. Enkelte her på KG som skriver langt, har kanskje ikke avsnitt i det hele tatt. Jeg savna komma flere steder, men det er heller en preferanse fra mi side. Ved å lese andres tekster/bøker, så vil du få innspill til hvordan du kan få frem ditt eget verk på en god måte, sørge for god leseflyt, og så må du skrive mye selv. Les gjennom samme tekst flere ganger. Les den stille, les den høyt. Hvilken flyt ønsker du i teksten? Plasser komma, punktum og avsnitt der du finner det naturlig for din tekst. Det skal være behagelig å lese. Hvis du ikke er interessert i konstruktiv tilbakemelding, og at dette var ei spontan greie fra di side, så har likevel jeg kost meg med å være en irriterende, belærende Sherlock Holmes. Det gjorde dagen min litt bedre. Ha en fin søndag ☀️ Anonymkode: eeb80...7b6 Skjønner, da takker jeg for tilbakemelding. Fikk så mye "kjeft" fra andre for innlegget mitt, så jeg tolket det feil da 😄 Kritikk er alltid bra, og jeg tenkte ikke engang på at jeg blandet nåtid og fortid for å være ærlig. Beklager mistforståelsen! TS Anonymkode: fe9d8...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #30 Del Skrevet 6. oktober 2024 Hun gjorde jo ikke det, da. Men fantasi er vel bare sunt Anonymkode: 00e9c...759 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #31 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det har du nok rett i. Synes det bare var så rart at man skal bli provosert av slikt. Er det ikke bare å scrolle videre? Den var jo ikke akkurat vulgær med mange grove detaljer osv 😁 Intensjonen min var bare å dele en litt morsom/pirrende historie her inne. TS Anonymkode: fe9d8...f9e Hvordan er denne «historien» morsom eller pirrende? Anonymkode: adaf1...020 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #32 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Akkurat, du er på Kvinneguiden, og kvinner flest tenner lite på å lese fantasier om vaskedamer/sykepleiere/lærerinner osv. Det er bedre at du skriver dine fantasier/"virkelige opplevelser" på sexforum der det er flere menn, Harry-Jens. Hilsen Karen 😁 Anonymkode: 1065b...c9e Harry-Jens? Den var smålig. Fikk du det bedre? 🤣 Anonymkode: 4ab90...54f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #33 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan er denne «historien» morsom eller pirrende? Anonymkode: adaf1...020 Den er det openbart ikke for deg. Men er du så fantasiløs at du lurer på hvorfor noen kan synes det? Anonymkode: 4ab90...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #34 Del Skrevet 6. oktober 2024 Dette er da helt uakseptabelt. Send mail og klag til treningssenteret. Anonymkode: 2f019...458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #35 Del Skrevet 6. oktober 2024 Send den til Cupido i stedet. I den teksten må du sørge for at hun får noe bra tilbake da, ikke bare at su skal få deg en runk. Ikke vær kjip. Anonymkode: 54739...e0e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #36 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den er det openbart ikke for deg. Men er du så fantasiløs at du lurer på hvorfor noen kan synes det? Anonymkode: 4ab90...54f Åpenbart* Og slik jeg ser det, stilles det kun et spørsmål om hvordan den er morsom eller pirrende uten noen andre baktanker med spørsmålet, for jeg sitter med samme spørsmål. Hvordan er den morsom, eller hvordan er den pirrende? Det er jo også veldig lett å gjennomskue at dette aldri skjedde. Det å da hevde at det har skjedd, ødelegger litt for historien, for å være ærlig. Renspikka fantasi, hele greia, og da er det jo bare å la det være det. Kanskje det hadde vært mer pirrende om det bare kunne få lov å være en fantasi? Anonymkode: 08630...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 6. oktober 2024 #37 Del Skrevet 6. oktober 2024 Det er vel ikke regler som sier at slike historier ikke kan legges ut her? Sant eller ei, kanskje historien har rot i virkeligheten og kun de mest pikante delene er lagt til, men hentet fra mappen 'kåte fantasier' i egen hjerne men beskrevet fantasifullt slik han ønsket at episoden egentlig forløp....? Er vel ikke en mann i denne verden som ikke har hatt lignende tanker/ønsker i løpet av livet så det er ikke så rart om det dukker opp noen på slike steder. TS synes vel dette var litt artig og med detaljene han la til så er han kankje stolt el.l? Uansett om det er fiction eller en sjelden og kinky hendelse eller nesten sant så spiller det vel ingen rolle? Om han tenner eller bare liker å skrive om den her så skjønner jeg ikke hvorfor han skal få så mye tyn fra dere kvinner? Hvorfor være så ufin og nedlatende som en del av disse svarene faktisk er? Dere spurte hvorfor han skrev dette her, men hvorfor ta initiativ til å å kontakte ham med så tydelig fiendtlig måte som dere gjør her? Om dere synes han tråkket feil så må dere gå i dere selv for dere har sunket ned på samme nivå, eller et lavere nivå for dere går på person, det gjør ikke han.Så lenge dere faktisk kan velge å overse innlegget og gå videre, men velger selv å svare på innlegget som på ingen måte var ufint eller krenkende så er jo dere verre enn han som kun var litt yr og ville se om han fikk noen svar etc! Jeg kan skjønne at kvinner som er her for kun å ha kontakt med kvinner kan bli lei av masse menn i ulike aldre som blander seg elelr skriver svar som irriterer dere på et eller annet vis. Men så lenge det er lov så må dere følge reglene og oppføre dere slik dere krever av menn eller andre som ikke er helt lik dere her inne. Og dette er ikke første gang det skjer her inne, det er tydelig at en del kvinner som er her mer enn de fleste tydelig lar seg provosere av menn og hvor det en del ganger dukker opp svar som ikke vedkommende ikke har fortjent. Er det ikke likt for alle? Om kvinner ikke liker at det er menn her inne så har de ikke automatisk lov til å være nedlatende mot menn som blander seg eller som dere bare irriterer dere over. Overse slike menn for dette har nok ikke den effekten dere ønsker, tvert i mot tror jeg for det er dere som taper ansikt her...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 6. oktober 2024 #38 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvordan er denne «historien» morsom eller pirrende? Anonymkode: adaf1...020 Er det bare din mening som telere her? Ikke forvent at alle er enige med deg og din mening og kritisere TS bare fordi du ikke liket den. Jeg synes den er helt grei og den skader ingen, reaksjonene som din er verre enn hans uskyldige epos.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #39 Del Skrevet 6. oktober 2024 John McClane skrev (18 minutter siden): Er det bare din mening som telere her? Ikke forvent at alle er enige med deg og din mening og kritisere TS bare fordi du ikke liket den. Jeg synes den er helt grei og den skader ingen, reaksjonene som din er verre enn hans uskyldige epos.... Er det kun de som likte historien som får lov å svare her da? Man risikerer jo at det ikke faller i god jord hos folk når man poster noe på et offentlig forum. Dette er heller ikke en erotisk novelle-plass. Hadde TS postet dette på et passende sted, hadde nok responsen også vært annerledes. Know your audience og read the room, er det noe som heter. Anonymkode: 08630...8af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 6. oktober 2024 #40 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Åpenbart* Og slik jeg ser det, stilles det kun et spørsmål om hvordan den er morsom eller pirrende uten noen andre baktanker med spørsmålet, for jeg sitter med samme spørsmål. Hvordan er den morsom, eller hvordan er den pirrende? Det er jo også veldig lett å gjennomskue at dette aldri skjedde. Det å da hevde at det har skjedd, ødelegger litt for historien, for å være ærlig. Renspikka fantasi, hele greia, og da er det jo bare å la det være det. Kanskje det hadde vært mer pirrende om det bare kunne få lov å være en fantasi? Anonymkode: 08630...8af Ja du kan selvsagt mene at det er fantasi men må du beskylde ham for å lyge for det om? Hvilken rett har du til å avgjøre dette basert på at du tror det er fantasi? Gjør du det samme med alt du leser og som du ikke er enig i? Da er det ikke rart at det er mye uro i verden om dette er slik vi skal behandle mennesker som har gjort noe helt lovlig uten å være ufin. Ved å komme med beskyldninger så tråkker vel du mer feil enn TS. Gå videre, overse det for ingen har rett til å dømme og poste beskyldninger det kun basert på egene antagelser?. Han sier at den er sann kan den ikke bare få være i fred som det da? Gjør vel ikke noen det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå