Gå til innhold

Vaskehjelpen tok på ståpikken min...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

John McClane skrev (8 minutter siden):

Ja du kan selvsagt mene at det er fantasi men må du  beskylde ham for å lyge for det om? Hvilken rett har du til å avgjøre dette basert på at du tror det er fantasi?  Gjør du det samme med alt du leser og som du ikke er enig i? Da er det ikke rart at det er mye uro i verden om dette er slik vi skal behandle mennesker som har gjort noe helt lovlig uten å være ufin. Ved å komme med beskyldninger så tråkker vel du mer feil enn TS. Gå videre, overse det for ingen har rett til å dømme og poste beskyldninger det kun basert på egene antagelser?. Han sier at den er sann kan den ikke bare få være i fred som det da? Gjør vel ikke noen det vel? 

Nå handler jo ikke dette om en mening man er enig eller uenig i - det handler om kredibilitet i det som blir sagt. Og ja, hvis noe åpenbart ikke er slik det ønskes at det skal fremstå, i dette tilfellet; sant, så sier jeg det. Hvorfor skal man ikke si ifra hvis man tar noen i løgn eller andre ting? Jeg sitter ikke og holder kjeft bare fordi noen ikke tåler at andre ikke tror på en. KG er ikke et ekkokammer, og heller ikke fylt opp av folk som stoler blindt på hva enn det er som postes her.

Anonymkode: 08630...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei!

Jeg er en mann på 32 år som trener fast på mitt lokale treningssenter 4-5 ganger i uken, og hver lørdag pleier jeg å trene fra kl 7-8. Jeg bor på et relativt lite sted, så jeg har alltid denne timen helt for meg selv (med noen få unntak).

Garderoben er veldig liten, slik at rett foran dusjene er det et bøttekott der alt rengjøringsutstyr er lagret. Dvs. at man ser rett på de som dusjer når man skal inn og ut av bøttekottet. For noen uker siden byttet senteret vaskehjelp, med en dame på rundt 55 år som jeg tror jeg fra Bulgaria/Romania. Hun er litt smålubben og lav, og ikke spesielt sexy for å være helt ærlig. Og nesten hver gang jeg står og dusjer kl 8 kommer hun inn i garderoben for å hente vaskeutstyret i bøttekottet.

Hun ser meg åpenbart stå der naken, men hun glaner ikke. Den første gangen var det litt rart, men siden ingen av oss lager noe nummer ut av det har jeg ikke brydd meg med å si ifra til senteret. Jeg synes bare det var litt spennende uten at det var noen seksuell tenning eller noe som helst annet creepy. Det er kanskje snakk om maks 1 minutt før hun går ut igjen.

Men så én dag hendte det. Jeg fikk ståpikk mens jeg dusjet (som alle menn får noen ganger), og igjen kom hun inn. Jeg hørte ikke at hun kom inn siden jeg vasket håret, og da jeg oppdaget henne snudde jeg meg rundt. Jeg sa bare "sorry" selv om det ikke var planlagt og hun bare smilte og sa noe på bulgarsk som jeg ikke skjønte. Så sa hun "You are extra happy today" og lo litt.

Jeg gikk for å hente håndkleet og begynte å tørke meg. Hun var der fortsatt og dro over gulvet med moppen mens hun smilte. Igjen sa jeg bare "sorry" og lo det bort. Vanligvis når jeg blir stresset forsvinner ståpikken min, men ikke denne gangen, sikkert fordi jeg samtidig synes det var litt pirrende og forbudt. Hun så at jeg fortsatt var hard selv om jeg nå hadde håndkleet rundt livet.

Mens jeg lette etter bokseren sier hun til meg "can I see one more time?". Jeg tenker jeg bør si nei, men samtidig er dette så veldig rar situasjon at jeg ikke tenker, jeg bare handler. Jeg fjernet håndkleet og står nå kliss naken foran henne med en viril og steinhard ståpikk

"Do you like it?", spør jeg. Husk at garderoben er veldig liten, så hun står nå under 1 meter fra meg. Hun smiler, tar et lite skritt mot meg og tar rundt pikken min. "Yes, very big boy" svarer hun mens kun klemmer litt på den. Hun slipper den og vasker videre mens jeg kler på meg og går ut. Jeg skal innrømme at jeg håpet litt på en runk, men samtidig er hun egentlig ingen jeg tenner på og jeg vil jo heller ikke at hun skal få sparken eller jeg skal miste mitt medlemskap.

Hun har sett meg naken flere ganger etter dette, men ståpikken har uteblitt selv om vi fortsatt hilser og smiler litt. Jeg tror vi begge synes det blir best om den "hendelsen" forblir en éngangsgreie.

Enkelte vil kanskje hevde at dette er en røverhistorie og det er helt greit. Jeg vet hva som skjedde og synes det var spennende. Og nei, jeg kommer ikke til å røpe hvor jeg trener 😁

#69dudes

Anonymkode: fe9d8...f9e

MeToo: 

Jeg har også hatt en garderobeopplevelse med mye eldre dame enn meg. Jeg var 16-17 år og hun var en generasjon eldre enn meg så da var hun vel i 40-årene. Til forskjell fra deg så la jeg opp til at det skulle skje.

Vi jobbet begge på en svømmehall hvor hun vanligvis hadde ansvaret for at alt var i orden etter stengetid. Det medførte blant annet at hun var i herregarderoben for å se at alle hadde kommet seg ut, for å ta med seg eventuelle gjenglemte ting osv. Jeg gikk i dusjen og ventet der til jeg hørte at døren åpnet seg inn til garderoben og gikk mot døren mens jeg tørket håret med et håndkle. Med full reisning som vaiet frem og tilbake mens jeg gikk inntil jeg bråstoppet av en rungende latter.

Hun forstod selvfølgelig at jeg hadde lagt opp til dette og syntes det var så morsomt at hun lo fortsatt etter at hun hadde snudd seg rundt, gått ut av døren hun nettopp kom inn av og var på vei ned trappen til etasjen under.

Endret av Village
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det kun de som likte historien som får lov å svare her da? Man risikerer jo at det ikke faller i god jord hos folk når man poster noe på et offentlig forum. Dette er heller ikke en erotisk novelle-plass. Hadde TS postet dette på et passende sted, hadde nok responsen også vært annerledes. Know your audience og read the room, er det noe som heter.

Du kan sevsagt velge å svare bare for å si at dette ligner en typisk fantasi men som du har problemer med å tro på. Men å påstå at det er fantasi og han lyver når han skriver at den er sann er faktisk ikke din eller andre leseres oppgave. Jeg aner ikke om den er sann men jeg skriver ikke noe om at den garantert må være det. Det er der  det største problemet ligger, helt uavhengig av historiens innhold egentlig. Jeg leste dette som at han hadde en hsitorie å fortelle og var spent på svar fra noen som likte det som skjedde, dette ga han jo tydelig uttrykk for nederst da dette faktisk var sant og han ikke ønsket tyn. Bare den setningen burde fått deg til å la være å svare da han spesifikt ba om å ikke få svar fra slike som deg.

Men ikke alle som tar hensyn til slikt så lenge de er uenige.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kvinnelige insinuasjon forteller meg at du trener der jeg trener😭

Anonymkode: 0959a...42e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

John McClane skrev (4 minutter siden):

Du kan sevsagt velge å svare bare for å si at dette ligner en typisk fantasi men som du har problemer med å tro på. Men å påstå at det er fantasi og han lyver når han skriver at den er sann er faktisk ikke din eller andre leseres oppgave. Jeg aner ikke om den er sann men jeg skriver ikke noe om at den garantert må være det. Det er der  det største problemet ligger, helt uavhengig av historiens innhold egentlig. Jeg leste dette som at han hadde en hsitorie å fortelle og var spent på svar fra noen som likte det som skjedde, dette ga han jo tydelig uttrykk for nederst da dette faktisk var sant og han ikke ønsket tyn. Bare den setningen burde fått deg til å la være å svare da han spesifikt ba om å ikke få svar fra slike som deg.

Men ikke alle som tar hensyn til slikt så lenge de er uenige.........

Man kan ikke bestemme eller be folk om å ikke svare her. Reservasjoner funker dessverre ikke. Og uansett om den er sann eller ei, var det ikke så mange som satte pris på den som TS sikkert håpet på - kanskje nettopp fordi han poster den på KG og ikke et sted der det hadde vært naturlig å poste den...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min kvinnelige insinuasjon forteller meg at du trener der jeg trener😭

Hvor er det?? Kanskje de trenger «å få opp» klientellet 😜

Anonymkode: cd8b2...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man kan ikke bestemme eller be folk om å ikke svare her. Reservasjoner funker dessverre ikke. Og uansett om den er sann eller ei, var det ikke så mange som satte pris på den som TS sikkert håpet på - kanskje nettopp fordi han poster den på KG og ikke et sted der det hadde vært naturlig å poste den...

Tror TS håpet å få litt runkemateriale tilbake 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror TS håpet å få litt runkemateriale tilbake 😂

Det mistenker jeg også, faktisk 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvor er det?? Kanskje de trenger «å få opp» klientellet 😜

Hahaha dette lille stedet jeg bor i ligger midt i Norge hvertfall🤭

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kvinneguiden er vel ikke rette plassen å fortelle om dette, hvorfor heller ikke skrive det på Nakentid eller noe sånt?

Anonymkode: 1065b...c9e

Stedet alle rømmer fra 😂😂

Anonymkode: 1c553...a41

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå handler jo ikke dette om en mening man er enig eller uenig i - det handler om kredibilitet i det som blir sagt. Og ja, hvis noe åpenbart ikke er slik det ønskes at det skal fremstå, i dette tilfellet; sant, så sier jeg det. Hvorfor skal man ikke si ifra hvis man tar noen i løgn eller andre ting? Jeg sitter ikke og holder kjeft bare fordi noen ikke tåler at andre ikke tror på en. KG er ikke et ekkokammer, og heller ikke fylt opp av folk som stoler blindt på hva enn det er som postes her.

Du TROR det er løgn, hva med at alle her i landet er uskyldig til det motsatte er bevist? Så det å skade andre er altså viktigere for deg enn å la uskyldige beholde sin uskyld!

Du ser ikke poenget i det hele tatt, kanskje du ikke klarer å forstå noe av det du gjør? Du sier altså rett ut at det er viktigere for deg at TS for rykte som løgner selv om du ikke har beviser annet enn teksen hans. Mangler du litt empati her? Skjønner du bare ikke eller er det noe annet?  Hadde du enda hatt noe å forsvare eller vinne på dett men hvis dette er måten du faktisk tenker og evaluerer frem dine valg på og samtidig er fornøyd så kan ikke jeg si mer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Neida, mange som mener at negativ respons er viktigere å gi enn å la være eller å kanskje gi noen positive ord noen ganger. Negativitet skader, stillhet skader sjelden mens positivitet stort sett gir vekst.

De som ikke sier noe her, taper ikke noe men vinner heller ikke noe.

De som sier noepositivt gir litt glede uten å tape noe som heøst.

De som sier noe negativt kan skade ved å beskylde på feilt grunnlag, men har ikke noe å vinne på det

Noen ganger kan det å være større enn den andre være greit, du taper ikke noe og vinne like lite men du unngår å gi noen rykte de kanskje ikke skal ha. Men om det å gi negative ord gir noen form for glede så.......

Håper ikke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

John McClane skrev (17 minutter siden):

Du TROR det er løgn, hva med at alle her i landet er uskyldig til det motsatte er bevist? Så det å skade andre er altså viktigere for deg enn å la uskyldige beholde sin uskyld!

Du ser ikke poenget i det hele tatt, kanskje du ikke klarer å forstå noe av det du gjør? Du sier altså rett ut at det er viktigere for deg at TS for rykte som løgner selv om du ikke har beviser annet enn teksen hans. Mangler du litt empati her? Skjønner du bare ikke eller er det noe annet?  Hadde du enda hatt noe å forsvare eller vinne på dett men hvis dette er måten du faktisk tenker og evaluerer frem dine valg på og samtidig er fornøyd så kan ikke jeg si mer....

Herregud så hårsår du er. Man må tåle å høre ting som ikke er jatting og pjatting når man poster på et offentlig forum. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (5 minutter siden):

0/10

Ting som ikke skjedde....

🥱 🥱

Noen som vet hva klokken er? 😄

18:58 hos meg! Skal du ha noe digg til middag?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

18:58 hos meg! Skal du ha noe digg til middag?

Har nettopp spist middag. Du da? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mardina skrev (Akkurat nå):

Har nettopp spist middag. Du da? 

Jeg skal ha lam. Godgjør seg i ovnen as we speak😋 Håper din middag var god!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest winterchild

Alltså nej, detta är vad jag menar med att män alltid ska ta över forum som är till för kvinnor. Ridiculous inlägg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skal ha lam. Godgjør seg i ovnen as we speak😋 Håper din middag var god!

Lam høres digg ut 😁 Kos deg med middagen og trådene her inne 😄

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Herregud så hårsår du er. Man må tåle å høre ting som ikke er jatting og pjatting når man poster på et offentlig forum. 

Som jeg sa så ser det ikke ut til at du ser helheten, problemet ligger i dine valg og hvorfor. 

Hårsår er noe man sier til noen som hisser seg eller som lar seg vippe av små usakligheter o.l. Jeg skrev en del i håp om at du skjønte helheten men hvis du mener eg er hårsår så spørs det...... Om jeg sier at jeg er enig med deg at det kan se ut som at noe eller alt er fantasi, men siden han ba om å unngå spydigheter da det faktisk var sant så så velger jeg å respektere det og tro ham. Hvor ligger problemet i det?  

Dessuten så dukker det opp tråder titt og ofte som gir samme vibbene uten at mange av de blir kommentert på denne måten. Selvsagt så mener kvinner at denne var SÅ utenkelig at de MÅ si noe. Akk ja, løgn og løgn er ikke det samme....

Men vi lar det ligge nå, jeg vil ikke spandere mer tid på noe som ikke lar seg løse, og hvis det ikke løser seg så vil det være dumskap av meg å kaste bor mer tid på dt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...