Gå til innhold

Bør jeg prioritere hudpleie eller behandlinger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I en tid med slunken økonomi bør jeg prioritere dyr hudpleie hjemme og ingen behandlinger eller behandlinger hos hudpleier og billig hudpleie hjemme.

Huden min liker best hudpleie fra ZO som koster en del. Og jeg liker best hudbehandlinger som dermapen og laser. 

Hva gir best resultater?

Anonymkode: 005e0...941

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du dårlig økonomi ville jeg funnet rimelige løsninger. Nivea eller annen basic fuktighetskrem du får på apoteket. 

Anonymkode: 1d300...ddf

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har du dårlig økonomi ville jeg funnet rimelige løsninger. Nivea eller annen basic fuktighetskrem du får på apoteket. 

Anonymkode: 1d300...ddf

Jeg har ikke dårlig økonomi, men jeg må bare prioritere. Både dyr hudpleie og behandlinger kommer fort opp i 6000 eller mer. Nivea ol fungerer ikke på meg. Det svir i øynene. Uansett hvor langt fra øyet jeg påfører. Jeg kan ta på hendene og det svir på øyet. Har testet ca alle kremene på apoteket også. Det beste billigsalget stivet er Clinique krem men føler ikke at den gir nok til huden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke, du sier du ikke har dårlig råd, og behandlinger er jo ikke noe man skal gjøre hver måned, så hvorfor må det være enten behandlinger eller gode hudpleieprodukter?

Anonymkode: 0faab...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I en tid med slunken økonomi bør jeg prioritere dyr hudpleie hjemme og ingen behandlinger eller behandlinger hos hudpleier og billig hudpleie hjemme.

Huden min liker best hudpleie fra ZO som koster en del. Og jeg liker best hudbehandlinger som dermapen og laser. 

Hva gir best resultater?

Tror jeg hadde satset pengene på psykolog behandling her fremfor så kostbar og omfattende hudbehandling. Langt unna normalen for folk flest det du skriver her. 

Anonymkode: b7382...26b

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått for hudpleieprodukter i ditt tilfelle. Avstå fra salongbehandlinger i 6-12 mnd., så kan du heller ta en runde igjen. Det er bra å ta pauser i slike behandlinger som er litt mer intense som feks laser og dermapen. Mye av effekten fra disse behandlingene tar ofte også flere mnd. før kommer, så bra å ikke overdrive.

Anonymkode: d1143...1a6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått for hudpleiepruktene. Usikker på om det finnes noen rimeligere dupes til ZO skin care? Om noen andre vet, hadde jeg eventuelt testet det. 

Anonymkode: c4233...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror jeg hadde satset pengene på psykolog behandling her fremfor så kostbar og omfattende hudbehandling. Langt unna normalen for folk flest det du skriver her. 

Absolutt ikke unormalt å bruke så mye på hudpleie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke, du sier du ikke har dårlig råd, og behandlinger er jo ikke noe man skal gjøre hver måned, så hvorfor må det være enten behandlinger eller gode hudpleieprodukter?

Ok, jeg formulerte meg kanskje litt dårlig. Jeg har god inntekt, men prøver å spare penger og denne måneden var det mye andre utgifter. Jeg handler vanligvis zo produkter sånn hver 3 måned.  Nå er jeg tom og må fylle opp, men har samtidig lyst til å ta behandling. Ville bare vite hva folk ville prioritert hvis man måtte velge det ene eller det andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at folk blir provosert av at noen bruker masse penger på hudpleie. Men til gjengjeld bruker jeg veldig lite penger på klær og sminke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever det som veldig normalt å bruke penger både på behandlinger, og hudpleie. 

Anonymkode: 62cb7...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Opplever det som veldig normalt å bruke penger både på behandlinger, og hudpleie. 

6000 i mnd..? Eller året? 

Enten har du ekstremt fin hud eller veldig problemhud. 

Anonymkode: 86fe1...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

6000 i mnd..? Eller året? 

Enten har du ekstremt fin hud eller veldig problemhud. 

Anonymkode: 86fe1...2e7

Hvor får du 6000 fra? Har aldri skrevet noe om hva jeg bruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor får du 6000 fra? Har aldri skrevet noe om hva jeg bruker. 

Om jeg skal kjøpe både behandling OG hudpleie så KAN det komme opp i 6000. Det er mye på en gang. Derfor lurer jeg på hva folk ville prioritert. Folk bruker penger på alt mulig rart. Det ene er ikke nødvendigvis bedre enn det andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Om jeg skal kjøpe både behandling OG hudpleie så KAN det komme opp i 6000. Det er mye på en gang. Derfor lurer jeg på hva folk ville prioritert. Folk bruker penger på alt mulig rart. Det ene er ikke nødvendigvis bedre enn det andre!

Og hvor har jeg sagt at det ene er bedre enn det andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ok, jeg formulerte meg kanskje litt dårlig. Jeg har god inntekt, men prøver å spare penger og denne måneden var det mye andre utgifter. Jeg handler vanligvis zo produkter sånn hver 3 måned.  Nå er jeg tom og må fylle opp, men har samtidig lyst til å ta behandling. Ville bare vite hva folk ville prioritert hvis man måtte velge det ene eller det andre. 

Oki da skjønner jeg, akkurat nå så hadde jeg gått for produkter, så kan du heller ta en behandling om et par måneder, man skal ikke ta behandlinger for ofte. Dermapen skal jo bare tas 1-2 ganger i året når man er ferdig med oppstarts kuren.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og hvor har jeg sagt at det ene er bedre enn det andre? 

Dette handler ikke om deg. Det er mitt innlegg og det var jeg som nevnte 6000. Har heller ikke sagt at du mener det ene er bedre enn det andre. Det var bare min påstand at det ikke er bedre å bruke penger på feks dyre klær enn dyr hudpleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hva gir best resultater?

Jeg bruker kun ZO jeg også. Få tak i airol av lege (ordentlig retinol). 
kan jeg spør, hva synes fungerer best av dermapen og laser? Og hva synes du evt det fungerer best mot?

Anonymkode: 87b17...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...