Gå til innhold

Vonde ting foreldrene dine sa til deg som du enda husker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

"Bitch" "Jeg orker ikke å ha deg lenger"

Anonymkode: 12087...824

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Faren min sa at sånne som meg måtte man ha kontroll på og følge med på hele tiden. Jeg var 14 år når han sa det og jeg er helt normal.

Kameraten til faren min ville ikke lenger ha noe med faren min å gjøre da jeg var ungdom, og faren min la skylda på meg og sa det var fordi jeg var en dum og barnslig drittunge.

Han sa også til meg at det var riktig å slå og at han kom til å fortsette med det. Jeg var 10 år og tryglet og ba han om å slutte å slå meg. Han drev å skrøt av at han var en god oppdrager som slo. Desverre turte ikke mamma og si han imot.

Jeg har ikke det beste forholdet til faren min akkurat.

Anonymkode: 0c194...88b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg ikke kunne gå i trusa i stua selv om søsknene mine gjorde det, for jeg var så tjukk. 5-6 år.
At jeg måtte slutte å spise så mye for jeg var så tjukk. 6-14 år
at jeg ikke klarte å klatre opp hoppeslottet fordi jeg var for tjukk. 4-5 år.

At jeg fikk juling for å tisse på meg når det åpenbart kom av omsorgssvikt og depresjon. 

Anonymkode: 89d38...fcc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (På 9.10.2024 den 9.51):

Hvilken mor sier slikt. Herregud

Åja,du skulle bare visst hva slags stygge ting bittre mødre sier til andres døtre!!👹Stygt å si det,men ingenting sjokkerer meg lenger! For noen år siden satt jeg  sammen med 2 kvinnelige kollegaer i lunsjpausen og spiste mat."Det er så viktig å være sosial,vettdu",sa hun eldste,greit nok men etter kort tid ble samtalen mer morbid og rar. Jeg var midt i 30årene den gang,den eldste midt i 50årene. Hun andre er på min alder,hun satt stille,stum som en østers. Så begynner kollegaen i 50årene å spørre meg: " Har du barn?? Har du mann?? " Nei,svarer jeg. Da ser hun stygt på meg å sier " Herregud, du må ha et stusselig liv!! Er ikke normalt" je så bare sjokkert på henne og spurte "Hva med deg,da??" Hun svarer: " Jeg var gravid 5 ganger,2 endte i abort,har 3 voksne barn,ingen barnebarn. Jeg er skilt, har en x mann som ikke er grei mot meg.og jeg har fremfall må dytte 2 fingre inn for å dytte alt på plass der nede." Jeg så enda mer sjokkert på henne,og tenkte du har jo 100 ganger mer stusselig liv enn meg!!! Det ironiske er at ingen av døtrene hennes har barn heller (de er noen få år yngre enn meg),sier hun slike ting til sine egne døtre også??🤔 hun sa til meg i fjor,at en av døtrene hennes er uføretrygdet og sliter psykisk,kanskje ikke så rart. Stakkars datter som har en sånn mor,tenkte jeg. Var første og siste gang jeg spiste sammen med henne i lunsjen... og jeg er lykkelig over ikke å være nettopp hennes datter!!! 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Stakkars han som skal gifte seg med deg" var en helt dagligdags ting som ble servert meg ved spisebordet fra jeg var helt liten oh til jeg flyttet.

Anonymkode: 3e853...3d8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...