AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #1 Del Skrevet 6. oktober 2024 Jeg har snakket med ei som har lest på noe greier i mange år. Det begynte med korona og vaksinen og så eskalerte det, hun har sendt meg mange link med info om det ene og det andre. Jeg har aldri giddet å bry meg fordi jeg så på det som noe tull og propaganda. Så stod det i avisen om Marburg viruset som de fryktet var nådd Europa. Det var heldigvis falsk alarm for nå men etter å ha snakket med denne personen om dette så begynner jeg å bli bekymret. Alt som har skjedd under og etter korona stemte. Folk ble syke av vaksinen, bolig og strømprisene økte osv. dette har denne personen vist kom til å skje visstnok og nå sier denne personen at det er mye greier som er på vei til å skje. Nytt virus og nye dødelige vaksiner osv. Ikke nok med det, jeg har også en veldig kristen person på jobben min som har fortalt meg at enden er nær og de som tror på Jesus kommer til å bli hentet fordi det blir snart umulig å leve her på jorden. Det som skjer med Israel og valget i USA er liksom siste stopp. «Enden er veldig nær» sier de. Og dette med virus og hva myndighetene våre gjør er alt iscenesatt og vi kommer til å lide. Er det noen som kan fortelle meg hva er det som skjer? Jeg er sykt redd for fremtiden nå. Anonymkode: a75ef...847 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #2 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har snakket med ei som har lest på noe greier i mange år. Det begynte med korona og vaksinen og så eskalerte det, hun har sendt meg mange link med info om det ene og det andre. Jeg har aldri giddet å bry meg fordi jeg så på det som noe tull og propaganda. Så stod det i avisen om Marburg viruset som de fryktet var nådd Europa. Det var heldigvis falsk alarm for nå men etter å ha snakket med denne personen om dette så begynner jeg å bli bekymret. Alt som har skjedd under og etter korona stemte. Folk ble syke av vaksinen, bolig og strømprisene økte osv. dette har denne personen vist kom til å skje visstnok og nå sier denne personen at det er mye greier som er på vei til å skje. Nytt virus og nye dødelige vaksiner osv. Ikke nok med det, jeg har også en veldig kristen person på jobben min som har fortalt meg at enden er nær og de som tror på Jesus kommer til å bli hentet fordi det blir snart umulig å leve her på jorden. Det som skjer med Israel og valget i USA er liksom siste stopp. «Enden er veldig nær» sier de. Og dette med virus og hva myndighetene våre gjør er alt iscenesatt og vi kommer til å lide. Er det noen som kan fortelle meg hva er det som skjer? Jeg er sykt redd for fremtiden nå. Anonymkode: a75ef...847 Det kommer nok noen humper på veien fremover ja, men enden er på ingen måte nær. Kanskje for nordmenn spesielt, hvor generasjonen som sist opplevde krig, rasjonering og fattigdom, snart er dødd ut, og de som kom etter har fått servert velferden sin på et sølvfat, vil det bli et hardt slag når også vår del av verden blir innblandet i nye kriger. Når du nevner Israel og USA, normalen i verden er jo krig og stridigheter, om religion, land og ressurser. Det vil aldri bli noen likevekt mellom folk, som gir fullstendig harmoni og fred. Alltid vil det være noen som mener de har rett på noe bedre og annet. Så man får bare gjøre det beste utav det, ha litt vann og tørrvarer på boden og håpe på at vi ikke blir altfor hardt rammet. Anonymkode: 18096...407 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #3 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det kommer nok noen humper på veien fremover ja, men enden er på ingen måte nær. Kanskje for nordmenn spesielt, hvor generasjonen som sist opplevde krig, rasjonering og fattigdom, snart er dødd ut, og de som kom etter har fått servert velferden sin på et sølvfat, vil det bli et hardt slag når også vår del av verden blir innblandet i nye kriger. Når du nevner Israel og USA, normalen i verden er jo krig og stridigheter, om religion, land og ressurser. Det vil aldri bli noen likevekt mellom folk, som gir fullstendig harmoni og fred. Alltid vil det være noen som mener de har rett på noe bedre og annet. Så man får bare gjøre det beste utav det, ha litt vann og tørrvarer på boden og håpe på at vi ikke blir altfor hardt rammet. Anonymkode: 18096...407 Men hvilke humper snakker du om da? Hva får vi i vente liksom? Rasjonering på mat? Krig? Begge deler? Virus, krig og alt? Anonymkode: a75ef...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #4 Del Skrevet 7. oktober 2024 Vet du hva TS, verden er ikke bare noe der ute. Du er verden, jeg er verden, vi er verden. Når andre "skriker" til meg at alt går til helvete, så puster jeg rolig, og svarer at jeg ikke skal den veien. Bare et alternativ til frykthissingen. Anonymkode: 3d5ea...e72 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #5 Del Skrevet 7. oktober 2024 Enden er ikke nær, den er her nå! Men gjerne ikke på den måten de fleste tror. Søk opp 5D og New Earth Vi er i en transformasjonsfase, og på den andre siden venter et bedre liv fysisk her på jorden! Jo flere som når 5D jo lettere blir denne utrenselsen av 3D (typisk dommedag vi vet fra før). Noen lever i eget helvete i sitt sinn (3D), mens andre lever i himmelen i sitt sinn (5D). Anonymkode: a37bc...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #6 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 10.19): Jeg har snakket med ei som har lest på noe greier i mange år. Det begynte med korona og vaksinen og så eskalerte det, hun har sendt meg mange link med info om det ene og det andre. Jeg har aldri giddet å bry meg fordi jeg så på det som noe tull og propaganda. Så stod det i avisen om Marburg viruset som de fryktet var nådd Europa. Det var heldigvis falsk alarm for nå men etter å ha snakket med denne personen om dette så begynner jeg å bli bekymret. Alt som har skjedd under og etter korona stemte. Folk ble syke av vaksinen, bolig og strømprisene økte osv. dette har denne personen vist kom til å skje visstnok og nå sier denne personen at det er mye greier som er på vei til å skje. Nytt virus og nye dødelige vaksiner osv. Ikke nok med det, jeg har også en veldig kristen person på jobben min som har fortalt meg at enden er nær og de som tror på Jesus kommer til å bli hentet fordi det blir snart umulig å leve her på jorden. Det som skjer med Israel og valget i USA er liksom siste stopp. «Enden er veldig nær» sier de. Og dette med virus og hva myndighetene våre gjør er alt iscenesatt og vi kommer til å lide. Er det noen som kan fortelle meg hva er det som skjer? Jeg er sykt redd for fremtiden nå. Anonymkode: a75ef...847 Nå sa jo jesus at enden var nær for over 2000 år siden. Så tolkes det gjerne av ikke kristne at han mente sin levetid ( med tanke på at han tok folk vekk fra familier de forsørget for og bli med han og frelse flest mulig før endetid ) men det kan også tolkes som begynnelsen på slutten. Så i hvilket tidsperspektiv ? De har sagt at enden er veldig nær i 2000 år nå. Vi har egentlig levd lenge i en unaturlig tid her i Norge/ Europa / vesten . Ingen, krig, ingen pandemier , ingen stor dødelighet. I historisk perpektiv er dette veldig unormalt og ikke mye « survival of the fittest «. Samtidig har vi hatt en enorm brå økt kurve av velferd . At fred, ingen alvorlig smittespredning og fortsettelse av økt levestandard skulle fortsette i evig tid hadde vært litt rart. Nei, jeg tror ikke ting går tilbake til det vi har vent oss til , altså økt vekst og økt forbruk, det måtte bare stoppe opp. Er enig i at vi lever i en skummel tid, men egentlig er det det som er « normalen». akkurat det med nye vaksiner derimot er jeg litt skeptisk. Vi vet jo ennå ikke hvor covid kom fra og noen har tjent veldig mye penger på covid. Tja, evt nye vaksiner blir vel også frivillig, håper jeg, så får man avgjøre selv. Anonymkode: 94e26...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #7 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 10.38): Men hvilke humper snakker du om da? Hva får vi i vente liksom? Rasjonering på mat? Krig? Begge deler? Virus, krig og alt? Anonymkode: a75ef...847 Ikke meg du siterer, men ja kanskje dette. Og det er jo ikke noe nytt? Det er kanskje nytt for deg, men det var vel oppveksten til foreldrene eller besteforeldrene dine? Anonymkode: 94e26...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #8 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Enden er ikke nær, den er her nå! Men gjerne ikke på den måten de fleste tror. Søk opp 5D og New Earth Vi er i en transformasjonsfase, og på den andre siden venter et bedre liv fysisk her på jorden! Jo flere som når 5D jo lettere blir denne utrenselsen av 3D (typisk dommedag vi vet fra før). Noen lever i eget helvete i sitt sinn (3D), mens andre lever i himmelen i sitt sinn (5D). Anonymkode: a37bc...2f5 Selvsagt. Anonymkode: faa05...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #9 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nå sa jo jesus at enden var nær for over 2000 år siden. Så tolkes det gjerne av ikke kristne at han mente sin levetid ( med tanke på at han tok folk vekk fra familier de forsørget for og bli med han og frelse flest mulig før endetid ) men det kan også tolkes som begynnelsen på slutten. Så i hvilket tidsperspektiv ? De har sagt at enden er veldig nær i 2000 år nå. Vi har egentlig levd lenge i en unaturlig tid her i Norge/ Europa / vesten . Ingen, krig, ingen pandemier , ingen stor dødelighet. I historisk perpektiv er dette veldig unormalt og ikke mye « survival of the fittest «. Samtidig har vi hatt en enorm brå økt kurve av velferd . At fred, ingen alvorlig smittespredning og fortsettelse av økt levestandard skulle fortsette i evig tid hadde vært litt rart. Nei, jeg tror ikke ting går tilbake til det vi har vent oss til , altså økt vekst og økt forbruk, det måtte bare stoppe opp. Er enig i at vi lever i en skummel tid, men egentlig er det det som er « normalen». akkurat det med nye vaksiner derimot er jeg litt skeptisk. Vi vet jo ennå ikke hvor covid kom fra og noen har tjent veldig mye penger på covid. Tja, evt nye vaksiner blir vel også frivillig, håper jeg, så får man avgjøre selv. Anonymkode: 94e26...0dd Det står i bibelen at enden begynner ikke FØR eufrates elva tørker ut og det skjer nå for første gang i historien samtidig som det er krig mot israel og det står også at det skal være det i endetiden. . Så alle kristne som før har sagt enden er nær har ikke hørt på det som er i bibelen det er ikke oppfylt før NÅ Anonymkode: 038cb...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #10 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vet du hva TS, verden er ikke bare noe der ute. Du er verden, jeg er verden, vi er verden. Når andre "skriker" til meg at alt går til helvete, så puster jeg rolig, og svarer at jeg ikke skal den veien. Bare et alternativ til frykthissingen. Anonymkode: 3d5ea...e72 Dette. Ikke la deg dra med ned i det svarte hullet (hvis ikke du vil). Vi går gjennom en periode med mange endringer, men det trenger ikke bare være negativt. Husk at mange mennesker elsker å la seg drive av frykt og fryktpropaganda. Men ikke alle er slik. De som klarer å bygge fred i seg selv og i møte med andre, vil også klare å se alternative veier. Så fokuser på de følelsene du ønsker skal bli grunnlaget for resten av livet ditt - og lytt til de som hjelper deg å føle de følelsene du vil ha mer av. De andre lar du bare seile sin egen sjø. Anonymkode: ddcc0...8e3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #11 Del Skrevet 9. oktober 2024 Det er noen mørke energier, men jeg tror ikke det er så ille som du beskriver det. Vi er i en slags transformasjon nå hvor mange mange våkner opp. Jeg følger flere såkalte spirituelle veiledere på facebook, youtube og instagram hvor de snakker om det. Håkon sletnes, line skytsengelen... Stå i lyset og ha positive tanker. Send ut kjærlighet. Vi trenger flere og flere som sender ut kjærlighet. Alt er bevissthet. Kjemp mot det onde og det onde vil ikke ha noe makt. Kjærlighet er det mektigste våpenet. Anonymkode: c0815...323 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #12 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 7.10.2024 den 12.47): Enden er ikke nær, den er her nå! Men gjerne ikke på den måten de fleste tror. Søk opp 5D og New Earth Vi er i en transformasjonsfase, og på den andre siden venter et bedre liv fysisk her på jorden! Jo flere som når 5D jo lettere blir denne utrenselsen av 3D (typisk dommedag vi vet fra før). Noen lever i eget helvete i sitt sinn (3D), mens andre lever i himmelen i sitt sinn (5D). Anonymkode: a37bc...2f5 Hoppe over 4D sånn helt uten videre? Hva betyr forresten 3D og 5D i denne sammenhengen? I fysikken så har vi jo begrepet 3D som står for 3 dimensjoner. Men det er vel neppe dimensjoner du snakker om her? Eller? Anonymkode: 77000...c2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #13 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 10.38): Men hvilke humper snakker du om da? Hva får vi i vente liksom? Rasjonering på mat? Krig? Begge deler? Virus, krig og alt? Anonymkode: a75ef...847 Ja, svært mange i verden opplever jo dette i dag. Ingen grunn til at vi i Vesten skulle være forskånet over lengre tid. Anonymkode: 18096...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shutterflyx Skrevet 10. oktober 2024 #14 Del Skrevet 10. oktober 2024 Enden på verden ble spådd i alle fall en gang i 1999 også. Spoiler alert. Det skjedde ikke. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 10. oktober 2024 #15 Del Skrevet 10. oktober 2024 Shutterflyx skrev (2 timer siden): Enden på verden ble spådd i alle fall en gang i 1999 også. Spoiler alert. Det skjedde ikke. Verdens ende ble i følge evangeliene spådd av Jesus i disiplenes generasjon, og har blitt spådd mer elle mindre kontinuerlig i de påfølgende 2000 år. Så de som spår verdens ende, deltar i en lang rekke av feilaktige spådommer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #16 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hoppe over 4D sånn helt uten videre? Hva betyr forresten 3D og 5D i denne sammenhengen? I fysikken så har vi jo begrepet 3D som står for 3 dimensjoner. Men det er vel neppe dimensjoner du snakker om her? Eller? Anonymkode: 77000...c2e Jeg har også lurt på hvorfor ingen snakker om 4D. Er 4D den onde stedimensjonen? Anonymkode: 3d5ea...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #17 Del Skrevet 15. oktober 2024 For noe absolut tullball og skremselspropaganda! Anonymkode: 28a4a...665 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #18 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For noe absolut tullball og skremselspropaganda! Anonymkode: 28a4a...665 Absolutt skulle det stå. Anonymkode: 28a4a...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #19 Del Skrevet 31. oktober 2024 At Jesus kommer tilbake er helt sant, men at enden er nær, er den ikke. Hadde enden vært nær, hadde det skjedd i morgen. Jesus vil komme tilbake i vår levetid. For de kristne og menigheten tror de selv at menigheten unnslipper den store trengsel, det er ikke helt riktig. Menigheten vil være tilstede på jorden under den store trengsel, og jeg tror menigheten vil være her under hele trengselen på de siste 7 år. Jeg er personlig kristen og har lest mye om dette. Fra Jesus døde til han sto opp igjen skal det gå nøyaktig 2000 år, og vi er ennå ikke nådd de 2000 årene. Så det er fortsatt noen år til, men vi er meget nær! Anonymkode: 3cd3c...6e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofiemyr Skrevet 31. oktober 2024 #20 Del Skrevet 31. oktober 2024 Kjære TS. Hver gang du sliter med dette se litt på filmen 2012 (som ble laget i 2009) og tenk over at a) vi er i 2024 og b) Jesus er verken med i filmen eller kommet tilbake i noen form... Vi overlevde til og med Y2K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå