Gå til innhold

Hvilke str ville du kjøpt i strømpebukse dersom du var meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er:

* 180 jøy

* veier 95 kg (de kg skal ned, men ikke i dag)

* har lite med former

* er 39 år

* og vil helst gå i sorte strømpebukser pga jeg bruker mye kjoler og skjørt til hverdags

Anonymkode: e92af...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alltid minst en str større enn du trenger for da klør de ikke, de strekkes ikke like mye og dermed varer lengre og om de er tykke så er de varmere.

Før kjøpte jeg dem som "passet" og jeg syntes det var så ukomfortabel! Nå kjøper jeg alltid en str større og det er en helt annen opplevelse.

50/52 burde være mer enn nok avhenging av din fasong? 54 er nok i det største laget vil jeg gjette, men igjen så er det avhenging av hvordan de er i størrelse!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 42/44 er 12 cm lavere og 20 kg mindre enn deg.

Anonymkode: eb7e2...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

luxifine skrev (21 minutter siden):

Alltid minst en str større enn du trenger for da klør de ikke, de strekkes ikke like mye og dermed varer lengre og om de er tykke så er de varmere.

Før kjøpte jeg dem som "passet" og jeg syntes det var så ukomfortabel! Nå kjøper jeg alltid en str større og det er en helt annen opplevelse.

50/52 burde være mer enn nok avhenging av din fasong? 54 er nok i det største laget vil jeg gjette, men igjen så er det avhenging av hvordan de er i størrelse!

Helt enig. Verste jeg vet er når de siger og skrittet sagger langt nede på låra. Et par størrelser opp, og det skjer ikke. Pluss at jeg får dratt de høyt opp, helst oppunder puppene!

Anonymkode: 640d8...8ef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg brukte strømpebukse var jeg over 90 kg og 165 høy. Da brukte jeg 46 tror jeg. Siden du er så høy må du sikkert opp i over 50

Anonymkode: b0485...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ts her:

Str over 50 høres mye ut…

Spørs hvor lang du er i beina. Men jeg hater at de siger ned i skrittet, så derfor et nummer eller to større!

Anonymkode: 640d8...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ts her:

Str over 50 høres mye ut…

Hvilket merke skal du kjøpe da? De fleste har jo et skjema bak der du ser høyden og vekten krysses for anbefalt str. Når du er så høy kan jeg ikke skjønne du skulle bruke noe mindre. Har du veldig lang overkropp i forhold til ben? 

Anonymkode: 589aa...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid kjøpt tynnstrømpebukser 2 str større enn hva jeg bruker i bukser. Hater trange strømpebukser som glir nedover.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er:

* 180 jøy

* veier 95 kg (de kg skal ned, men ikke i dag)

* har lite med former

* er 39 år

* og vil helst gå i sorte strømpebukser pga jeg bruker mye kjoler og skjørt til hverdags

S, M, L og kanskje XL er utelukket. Hva står du da igjen med? 

Anonymkode: 5e431...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 174 og veier 75. Bruker str 40-44 fra Pierre Robert.

Anonymkode: 5319d...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker størrelse over 50 høres stort ut her, men så er jeg lav, så usikker hvor mye en trekker når en er såpass høy. Om du går inn på f.eks Cubus og ser på strømpebukser der, og sjekker målene, så kan du sammenligne og se hvilken størrelse som kan passe deg. 
Jeg kjøper også en større størrelse på strømpebukser, så jeg hadde ikke tatt målene blindt, men gått opp én eller to. Unntaket er vel hold-in, men det bruker ikke jeg. 

Endret av Daisy-love
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer da helt an på merket. Se på størrelsestabellen til merket du er interessert i.

Anonymkode: f1549...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er sånne litt stretchy /tøyelige tynne strømpebukser ville jeg gått for L. 

Anonymkode: 0c7af...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...