Gå til innhold

Svigerfars flyplassrituale


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Svigerfar og svigermor drar til Spania hvert år og krever hvert år at hele familien (alle barna deres med ektefeller barn etc) skal troppe opp på flyplassen å vinke de avgårde. Det innebærer egentlig bare at vi ser på de stå i kø for å skjekke inn, gå med de til sikkerhetskontrollen og se på de stå der å vente. Hadde det hatt en funksjon ved at vi feks skulle kjøre de til flyplassen eller måtte hjelpe de med å skjekke inn etc hadde det vært en ting, men dette er bare for at de vil at alle skal stå å vinke på flyplassen. I fjor endte det med at jeg og mannen min ble stående på parkeringsplassen med 4 stk 23 kg kofferter som vi måtte dra gjennom holke og snø ved -15 grader. Jeg var høygravid men måtte allikevel dra på to tunge kofferter. Mannen min tryna i tillegg og skada ryggen IG når vi kom inn på flyplassen fikk vi kjeft fordi vi tok for lang tid og moren hadde surra avgårde og forsvunnet. I år har jeg satt ned foten og sakt at vi kan komme en dag den uka de reiser og hjelpe de og si hadet. I tilleg jobber jeg og kan ikke ta fri fra jobb.  Men nå er det totalt krisestemning. Svigerfar er pottesur og mener jeg skal bytte vakt og dra med en 6 mnd gammel baby på lang kjøretur til flyplassen for å vinke hadet. Mannen støtter meg såklart. Hvordan skal jeg lette på stemningen ? 

Anonymkode: 8d005...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det trenger du da ikke. 

Anonymkode: 075ad...436

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rareste jeg har hørt om. Hvorfor lar dere de herse med dere på denne måten? 

Anonymkode: 85cb7...bf2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som svigerfar har noen tvangstanker og andre issues han trenger å jobbe med. 

Anonymkode: 0e03d...b27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, NEI! Det er ikke vanskeligere enn det.

Anonymkode: cceaa...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg var meget spesielt:forferdet: Bare å si nei, og sånn er det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må være kødd 

Anonymkode: 8dc84...751

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...