Gå til innhold

Dere som er 4 år eldre enn mannen, hvor lenge har det vart ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var gift i mange år med en som er 4 år yngre. Det var ikke alderen som gjorde at det ble slutt. 

Anonymkode: 97673...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det merkbar forskjell eller utligner man hverandre ganske godt? Greia er at jeg har barn og han ikke. Jeg er 37 snart og han er 33, blir 34 

Anonymkode: e4620...515

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du sier noe der. Jeg regner med han vil ha barn og sikkert superteit av meg å tenke så langt nå som vi kun har chattet nå, men i og med at vi kjenner hverandre litt fra før så vet han hvordan jeg ser ut og er. Det ser ut som vi kommer til å møtes fortsetter vi som dette. 

Men i min "høye" alder må man tenke fremtid, jeg vil finne en jeg kan dele resten av livet med😄 

Nei så koselig å høre ♥️ litt sånn jeg å tenker, jeg har overhodet ikke tenkt å ha flere barn. Men jeg er veldig svak for menn som vil ha barn. Er litt unikt føler jeg. 

Nei vi får se 😂 dette kom litt veltede på. Hadde egentlig tenkt å finne en litt eldre mann eller en med barn som da blir bonusbarn.  

Her er det viktig å ikke regne med noe som helst men snakke om hva man vil for fremtiden.  Single bør bli flinkere til å ta de seriøse samtalene mye tidligere når de er ute etter noe seriøst. For å ikke kaste bort noens tid. 

Anonymkode: 32186...317

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sju år eldre enn ham og det har foreløpig vart i tjue år. Vi var i hhv førti- og trettiårsalderen da vi møttes. 

Anonymkode: 2cabf...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Her er det viktig å ikke regne med noe som helst men snakke om hva man vil for fremtiden.  Single bør bli flinkere til å ta de seriøse samtalene mye tidligere når de er ute etter noe seriøst. For å ikke kaste bort noens tid. 

Anonymkode: 32186...317

Ja men han vet godt jeg har barn. Kanskje han ikke selv vil ha og derfor prøver seg på ei med barn som er litt eldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alderen som er problemet her.

Det er jo ingen aldersforskjell sånn.

Barn derimot.

Mange menn tenker ikke på at det å få barn er en aldersgreie for kvinner. Han kan tenke at dere kanskje kan få barn sammen om noen år uten problemer.

Anonymkode: d90b0...ab5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det er ikke alderen som er problemet her.

Det er jo ingen aldersforskjell sånn.

Barn derimot.

Mange menn tenker ikke på at det å få barn er en aldersgreie for kvinner. Han kan tenke at dere kanskje kan få barn sammen om noen år uten problemer.

Anonymkode: d90b0...ab5

Jeg tenker at når han er 33 år, forstår han hva det innebærer å få barn. Og om det er veldig viktig for han, så snakker han nok med ts om det og er fullt klar over at hun både har barn fra før av og at hun er 37 år.

Anonymkode: 7891e...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare 3 års forskjell her. Men hittil har det vart i 23 år

Anonymkode: c3c49...088

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemor og bestefar var gift i over 70 år. Bestemor pleide å si at da hun falt for han synes hun var smart som fant en yngre mann. Siden  menn lever kortere damer kom de nok til å eldes sammen. Som gammel dame synes hun det var ironisk, for han eldes tidlig og hun beholdt helsa til hun ble 100

Anonymkode: 346a3...853

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bestemor og bestefar var gift i over 70 år. Bestemor pleide å si at da hun falt for han synes hun var smart som fant en yngre mann. Siden  menn lever kortere damer kom de nok til å eldes sammen. Som gammel dame synes hun det var ironisk, for han eldes tidlig og hun beholdt helsa til hun ble 100

Anonymkode: 346a3...853

Åå gøy å høre 😅🤩♥️♥️

Spurte han, han ville ha barn. Ikke sikkert det blir oss da men han spurte hva jeg så i en mann og hva jeg ønsket. Han vil i et forhold. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen ble sammen da han var 26 og jeg 31. Nå har vi blitt 42 og (snart) 47. Aldersforskjellen har aldri vært et problem. 

Anonymkode: ae21f...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vart hele tiden, og det ser ut som jeg fortsetter å være 4 år eldre enn han.

Tror ikke det snur heller.

Anonymkode: b6577...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 3.29):

I din situasjon er det vel dette med barn som blir det avgjørende. Du har 3-5 årpå deg om han ønsker barn med deg.  Er dette aktuelt og dere får barn sammen varer det gjerne lengre enn om du feks er tydelig på at du ikke ønsker barn og han vil ha.

Anonymkode: a7074...2ed

Enig i denne. 4 år er ingen aldersforskjell. Mine foreldre hadde den aldersforskjellen og det varte livet ut. Men det var litt andre tider da selvfølgelig (jeg er selv i slutten av 40 årene, og de fikk meg når de var i 40-årene)

Men vil du ha flere barn hvis han ønsker barn? Ei som jeg gikk på skolen med fant seg ny, yngre mann og fikk et nytt barn i alder av 44 år, de 2 hun hadde fra før var da tenåringer. Jeg hadde ikke orket det, men folk er jo forskjellig.

Anonymkode: baf37...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Enig i denne. 4 år er ingen aldersforskjell. Mine foreldre hadde den aldersforskjellen og det varte livet ut. Men det var litt andre tider da selvfølgelig (jeg er selv i slutten av 40 årene, og de fikk meg når de var i 40-årene)

Men vil du ha flere barn hvis han ønsker barn? Ei som jeg gikk på skolen med fant seg ny, yngre mann og fikk et nytt barn i alder av 44 år, de 2 hun hadde fra før var da tenåringer. Jeg hadde ikke orket det, men folk er jo forskjellig.

Anonymkode: baf37...ae8

Jeg aner ikke om jeg vil ha flere. Nå har vi ikke snakket på en dag men vi la hverandre til på snap. Håper ikke det dør ut nå da. Tror ikke det gjør det og tror vi kommer til å møtes siden vi har kommet så langt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 2.01):

Er det merkbar forskjell eller utligner man hverandre ganske godt? Greia er at jeg har barn og han ikke. Jeg er 37 snart og han er 33, blir 34 

Ene venninnen min ble sammen med en på 20 da hun var 25. Nå er de 40 og 45 og har tre barn, og veldig lykkelige.

En annen venninne ble sammen med en på 19 da hun var 23. Nå er de 32 og 36 og har fire barn sammen.

Kjenner ingen med særkullsbarn som har blitt sammen med en yngre mann og forholdet har vart.

Anonymkode: 5c645...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...