AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #21 Del Skrevet 6. oktober 2024 Jeg skjønner ikke helt. Jeg fikk høre at jeg burde ha sett de røde flaggene og skjønt det, når eksene mine var utro. Men så spør jeg andre og det er ingen som kan gi meg et svar på hvilke røde flagg man skal se etter? Blir ikke helt klok her. Løsningen er jo da egentlig bare å avstå fra forhold for å unngå utroskap, for man kan jo aldri vite ettersom der ikke er noen tydelige røde flagg som tilsier det? Anonymkode: fe24d...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 7. oktober 2024 #22 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 1.44): Men hva skal jeg se etter.. Jeg vet liksom ikke. Jeg vet jo at menn ikke er feilfrie og jeg er ikke særlig pirkete, men hvilke røde flagg viser at en mann er tilbøyelig for å være utro og ikke til å stole på? Ser etter menn i 30-årene, max 39/40. Anonymkode: fe24d...db3 Tror ikke du klarer å avsløre mannen, før du har hatt han under teppenet noen ganger da men..😅 Men menn som viser følelser er en godt tegn, for de har som regel omsorg, empati, moral og samvittighet i seg. De klarer ikke å være utroe.. I motsetning til en utro mann, for han mangler alle disse egenskapene.. Så en mann bør vise at han elsker deg, uten å si det med ord.. Altså, ikke misforstå meg.. det er både godt og betryggende å høre "Jeg elsker deg kjære", men fysisk bevis har så mye mere sannhet i seg💞.. I motsetning til en utro mann, for han mangler denne egenskapen.. Hva med et dirty triks? Be ei venninne om å friste mannen du dater? Blånekter han.. og sier han elsker bare deg, kan du være trygg på at han er trofast.. Kanskje vel dirty da men.. men jeg tenker mest på deg TS, som har opplevd utroskap såå mange ganger🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #23 Del Skrevet 7. oktober 2024 mannor skrev (10 timer siden): Du har helt feil utgangspunkt. Hvis du går inn for å finne røde flagg, så vil du alltid finne det. Ja, det er hele poenget. I motsetning til venninner som ødela måneder og år av sitt liv, til og med hele livet om de måtte forholde seg til idioten i 18 år fremover, droppet jeg menn ganske raskt når det var dealbreakers. Uansett hvor rosenrødt jeg så på grunn av forelskelse. Har nå vært sammen med samme mann i over 20 år. Han er omtenksom, snill, gjør alt for oss, det er mye kjærlighet og latter da begge jobber for forholdet, og jeg føler meg som et team som drar lasset sammen på alle måter, også når det er tunge dager. Anonymkode: c79de...ea5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #24 Del Skrevet 7. oktober 2024 Man kan ikke gardere seg mot utroskap. Selvfølgelig er personlige egenskaper, relasjoner og historie viktig, men det er ingen garanti. Du må ta sjansen, og stole på den du velger, uten å være naiv. Mennesker svikter, også når du minst venter det. Anonymkode: 7c666...90a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #25 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 1.44): Har vært i to lange forhold. Begge var dessverre løgnere og begge var også utro. Han første var det mange røde flagg med helt fra starten av, men han likte meg veldig godt og jeg ble sjarmert av han. Han var min første kjæreste. Vi hadde det fint på flere måter men etter noen år fant jeg ut at jeg levde på en stor løgn, han levde et litt annet liv på si... Trenger ikke gå så mye mer innpå det. Med han andre var det egentlig få åpenbare røde flagg. Eneste var vel kanskje at han begynte å sende snap av seg i bar overkropp og etter hvert litt mer dristige bilder (vi ble kjent på tinder). Jeg så penisen hans før jeg møtte han i virkeligheten liksom. Noe som er rart. Vi ble kjærester og var sammen i et par år. Han var utro med andre damer på snapchat, hadde sendt nakenbilder osv og skrevet til en av disse damene at han skulle ønske ting var annerledes og at det kunne vært de osv. Veldig sårende og vondt å lese. Alt dette har til sammen knekt selvbildet mitt fullstendig. Jeg har alltid vært usikker av meg, men valgte jo å stole på disse gutta. Det var ikke så lurt. Begge var glad i å ha sex med meg, ga meg komplimenter etter komplimenter, veldig uttrykksfulle og begge gråt og ble gærne når jeg fant ut hva de hadde gjort. Men jeg vet at de ble lei seg for at de ble tatt, ikke fordi de såret meg. Jeg vil jo innerst inne prøve på nytt.. Jeg liker kjærligheten, jeg savner nærhet og intimitet, jeg savner å være viktig for noen og å ha noen som er viktig for meg. Men jeg er så redd for å velge feil igjen. Begge disse mennene var middels attraktive, han første var ikke særlig attraktiv og har vært singel siden vårt brudd, han sliter veldig med å få kjæreste. Han er på vei til å bli ufør også. Rus osv. Mye styr med han.. Han andre var pen å se på og har nok draget med kvinner, han har ny kjæreste i dag. Han tjente ikke godt og var ikke noe høystatus mann, så jeg har ikke gått etter menn som er langt over egen "liga" som enkelte hevder at vi gjør når vi blir utsatt for fæle ting. Jeg er allerede litt tilbaketrukket når det kommer til intimitet, så sexen tar det nok en stund før jeg tør å begi meg utpå. Så det er ingen fare for at jeg ligger med noen for fort. Jeg vil være helt sikker på fyren før jeg gjør det, og det vil ta tid. Ukesvis. Men hva skal jeg se etter.. Jeg vet liksom ikke. Jeg vet jo at menn ikke er feilfrie og jeg er ikke særlig pirkete, men hvilke røde flagg viser at en mann er tilbøyelig for å være utro og ikke til å stole på? Ser etter menn i 30-årene, max 39/40. Anonymkode: fe24d...db3 Hva du skal se etter? Du sier jo selv at han første hadde mange røde flagg som du ignorerte, og han andre sendte deg nakenbilder før dere i det hele tatt hadde møttes, klarer du å styre unna sånne type menn og ikke ignorere røde flagg så er du jo allerede på vei mot bedre valg når det gjelder menn. Anonymkode: 49df0...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #26 Del Skrevet 7. oktober 2024 Du må bli kjent med folk på den gode gamle måten. IRL. Får du en dårlig følelse, så er det et rødt flagg. Anonymkode: 9fabb...e13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 7. oktober 2024 #27 Del Skrevet 7. oktober 2024 Min erfaring er dessverre at de menn som har ordene i sin makt; at de kan sjarmere og bedåre kvinner, ofte bedårer andre enn bare meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #28 Del Skrevet 7. oktober 2024 Jeg har funnet en bra en. Som faktisk er trofast, og som jeg kan sjekke at er trofast - så jeg ikke blir ført bak lyset. Og jeg har et råd som sikkert er upopulært å si høyt. Jeg har ganske tidlig i datingen krevd at det skal være et avslappet forhold til telefon. For det er der utroskapen starter. Hvorfor i alle dager skal man ha behov for å skjule hva som skjer i sosiale media fra den man skal elske? Jeg gir fra meg koden på min telefon, og gir tillatelse til å la kjæresten sjekke akkurat det han vil. Jeg åpner messenger, Instagram-innboks, Snapchat osv foran min kjæreste og sitter gjerne og svarer på meldinger i armkroken hans. Jeg informerer han om jeg får en upassende melding fra en fyr som vil sjekke meg opp, jeg informerer om noen vil legge meg til på snap - og han vet hvem jeg snapper med. Og jeg forventer akkurat det samme i retur, jeg er veldig tydelig på hva jeg forventer. Jeg informerer om hvor min grense på utroskap går - og det er all kommunikasjon med det motsatte kjønn som vedkommende vil føle han må skjule for meg. Det er ingen kontroll inne i dette bildet. Jeg er bare dønn ærlig på at jeg ønsker ikke å være i et forhold med noen som ikke kan være like åpen som jeg selv er. Da vil jeg heller være singel. Jeg kontrollerer aldri kjæresten sin telefon. Det eneste jeg kan finne på å kontrollere, er at han ikke har endret koden sin. For hvorfor skal han endre den, om han ikke har noe å skjule? Jeg tar bare utgangspunkt i meg selv - jeg har ingenting å skjule og vil skape trygghet i mitt forhold på denne måten. Min kjæreste har såvidt jeg vet heller ikke vært inne på min telefon. Om han har gjort det så gjør det heller ingenting, for jeg har jo ikke noe å skjule og vil heller aldri ha det - fordi jeg aldri vil være utro. Anonymkode: a05e7...aed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #29 Del Skrevet 7. oktober 2024 Poenget mitt var forresten at dersom noen har store problemer med å være åpen om hvem han chatter med, snapper med eller følger i sosiale medier, så har du svaret ditt på om dette er en person du vil date og inngå et forhold med. Anonymkode: a05e7...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #30 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 1.44): Har vært i to lange forhold. Begge var dessverre løgnere og begge var også utro. Han første var det mange røde flagg med helt fra starten av, men han likte meg veldig godt og jeg ble sjarmert av han. Han var min første kjæreste. Vi hadde det fint på flere måter men etter noen år fant jeg ut at jeg levde på en stor løgn, han levde et litt annet liv på si... Trenger ikke gå så mye mer innpå det. Med han andre var det egentlig få åpenbare røde flagg. Eneste var vel kanskje at han begynte å sende snap av seg i bar overkropp og etter hvert litt mer dristige bilder (vi ble kjent på tinder). Jeg så penisen hans før jeg møtte han i virkeligheten liksom. Noe som er rart. Vi ble kjærester og var sammen i et par år. Han var utro med andre damer på snapchat, hadde sendt nakenbilder osv og skrevet til en av disse damene at han skulle ønske ting var annerledes og at det kunne vært de osv. Veldig sårende og vondt å lese. Alt dette har til sammen knekt selvbildet mitt fullstendig. Jeg har alltid vært usikker av meg, men valgte jo å stole på disse gutta. Det var ikke så lurt. Begge var glad i å ha sex med meg, ga meg komplimenter etter komplimenter, veldig uttrykksfulle og begge gråt og ble gærne når jeg fant ut hva de hadde gjort. Men jeg vet at de ble lei seg for at de ble tatt, ikke fordi de såret meg. Jeg vil jo innerst inne prøve på nytt.. Jeg liker kjærligheten, jeg savner nærhet og intimitet, jeg savner å være viktig for noen og å ha noen som er viktig for meg. Men jeg er så redd for å velge feil igjen. Begge disse mennene var middels attraktive, han første var ikke særlig attraktiv og har vært singel siden vårt brudd, han sliter veldig med å få kjæreste. Han er på vei til å bli ufør også. Rus osv. Mye styr med han.. Han andre var pen å se på og har nok draget med kvinner, han har ny kjæreste i dag. Han tjente ikke godt og var ikke noe høystatus mann, så jeg har ikke gått etter menn som er langt over egen "liga" som enkelte hevder at vi gjør når vi blir utsatt for fæle ting. Jeg er allerede litt tilbaketrukket når det kommer til intimitet, så sexen tar det nok en stund før jeg tør å begi meg utpå. Så det er ingen fare for at jeg ligger med noen for fort. Jeg vil være helt sikker på fyren før jeg gjør det, og det vil ta tid. Ukesvis. Men hva skal jeg se etter.. Jeg vet liksom ikke. Jeg vet jo at menn ikke er feilfrie og jeg er ikke særlig pirkete, men hvilke røde flagg viser at en mann er tilbøyelig for å være utro og ikke til å stole på? Ser etter menn i 30-årene, max 39/40. Anonymkode: fe24d...db3 Å velge feil er ikke farlig. Ethvert kjæresteforhold er jo en form for reise, som gir deg erfaringer og du blir klokere. Så du går ikke tomhendt ut av slike forhold. Det viktigste er at man har det bra på veien, selv om det ender dårlig. Å se penis før fyr, er no go fra meg. Ingen er forsåvidt perfekte. Og to forskjellige skal finne en vei sammen. Men den som intet våger vinner heller ikke. Så min regel er å først bli kjent før ligging. Er ikke tålmodigheten der for det, da gidder jeg ikke. Så i utgangspunktet utelukker jeg alle som går med penisen først. Og de som har flere på vent. At vi har intressante samtaler som bygger på om forskjeller pg likheyer kan fungere. Han jeg giftet meg med viste interesse for meg, og jaget ikke sex. Jeg ville egentlig ikke ha han, men overbeviste meg om at vi var et riktig par. Anonymkode: a855e...278 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #31 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 8.32): Min erfaring er at kjekke menn er bedre menn. Mannen er veldig kjekk (får kommentarer på det, aldri fått det før) og han er snill og trygg. De mindre attraktive mennene er ofte sjalu, kontrollerende og opptatt av bekreftelse (så de er utro) Anonymkode: dd3ca...82c Litt samme som min egen erfaring. Mannen min er både høy, kjekk/sexy og er bra stilt økonomisk. Mest av alt er han veldig snill og full av omsorg for alle rundt seg. Han er tryggheten selv 😊 De jeg opplever som mindre kjekke etc er ofte de jeg har sett være sykelige sjalu, usikre og kontrollerende. Anonymkode: 8b2fb...de2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #32 Del Skrevet 7. oktober 2024 Mennesker som ikke har hatt forhold av lengre varighet, og som har hatt mange sexpartnere, har statistisk sett større sjanse til å være utro. Dette fordi de ikke har noe problem med å ha sex uten følelser. Min erfaring er at du må lære deg å være tydelig på hva du aksepterer og ikke. Lær deg å sette tydelige grenser. Da vil de som ikke respekterer deg forsvinne tidlig. Aksepterer du dicpics før du har møtt dem så har du lagt lista for at du aksepterer en relasjon bygget på det fysiske, ikke på om dere faktisk liker hverandre og matcher godt som personer. Ikke ha sex før du merker at han er interessert i deg som person. Anonymkode: d758b...829 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #33 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 8.44): Det handler om selvtillit, og selvfølelse. En usikker mann (selv om han er dritkjekk) er ikke noe å samle på, det vil alltid bli en dynamikk av at han må holde deg nede til slutt. Eller ker bekreftelse over alt. Anonymkode: 4a894...79c Dette er for enkelt. Jeg er sosialt og kjærlighetsmessig usikker, litt pga. personlighet og mest pga. erfaring. Jeg har lav selvtillit, men veldig god selvfølelse. Lite bekreftelsesbehov. Alle jeg kjenner kan gå god for at jeg behandler andre bra – alltid. Jeg synes det er synd at mange av oss som egentlig er svært gode kjærester og venner ofte nedsnakkes til å havne i samme skuff som drittsekkene, selv om vi knapt har noe til felles. Anonymkode: c2e01...cdd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #34 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 7.10.2024 den 14.09): Dette er for enkelt. Jeg er sosialt og kjærlighetsmessig usikker, litt pga. personlighet og mest pga. erfaring. Jeg har lav selvtillit, men veldig god selvfølelse. Lite bekreftelsesbehov. Alle jeg kjenner kan gå god for at jeg behandler andre bra – alltid. Jeg synes det er synd at mange av oss som egentlig er svært gode kjærester og venner ofte nedsnakkes til å havne i samme skuff som drittsekkene, selv om vi knapt har noe til felles. Anonymkode: c2e01...cdd Drittsekkene er jo gjerne motsatt av deg. De har oftest god selvtillit, men lav selvfølelse. Stor forskjell! Anonymkode: 3fe5f...1af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #35 Del Skrevet 9. oktober 2024 Du kjenner på den magefølelsen og instinktet ditt. Jeg har ALLTID kjent på noe uro i ALLE forhold jeg har inngått. Jeg ble ikke utsatt for utroskap, men hjerne og kropp fortalte meg tidlig at de ikke var rett for meg. Men jeg forsto ikke det før jeg møtte kjæresten jeg har i dag. Med han kom aldri uroen. Det var som å komme hjem og jeg fant øyeblikkelig en ro med han. Har pratet med flere venninner og når vi pratet om ekser og der ting ikke har funket har alle klart å gjenkjenne det instinktet og magefølelsen. Den skriker for en grunn, men vi velger ofte å ignorere den og tenke at det er noe med oss selv fordi «han er jo fin, søt og snill etc» Så mitt beste råd. Lytt til instinktet ditt. Anonymkode: 72605...9f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #36 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du kjenner på den magefølelsen og instinktet ditt. Jeg har ALLTID kjent på noe uro i ALLE forhold jeg har inngått. Jeg ble ikke utsatt for utroskap, men hjerne og kropp fortalte meg tidlig at de ikke var rett for meg. Men jeg forsto ikke det før jeg møtte kjæresten jeg har i dag. Med han kom aldri uroen. Det var som å komme hjem og jeg fant øyeblikkelig en ro med han. Har pratet med flere venninner og når vi pratet om ekser og der ting ikke har funket har alle klart å gjenkjenne det instinktet og magefølelsen. Den skriker for en grunn, men vi velger ofte å ignorere den og tenke at det er noe med oss selv fordi «han er jo fin, søt og snill etc» Så mitt beste råd. Lytt til instinktet ditt. Anonymkode: 72605...9f5 Kan skrive under på dette rådet. Merker fort på magefølelsen om en mann gjør meg usikker eller ikke er bra for meg. En mann kan også være både kjekk og god uten at det betyr at det er rett mann for akkurat deg. Anonymkode: e4528...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 10. oktober 2024 #37 Del Skrevet 10. oktober 2024 Ryddet for brukerdebatt, avsporing, opphavsrett og tilsvar til dette. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #38 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 7.10.2024 den 11.24): Jeg har funnet en bra en. Som faktisk er trofast, og som jeg kan sjekke at er trofast - så jeg ikke blir ført bak lyset. Og jeg har et råd som sikkert er upopulært å si høyt. Jeg har ganske tidlig i datingen krevd at det skal være et avslappet forhold til telefon. For det er der utroskapen starter. Hvorfor i alle dager skal man ha behov for å skjule hva som skjer i sosiale media fra den man skal elske? Jeg gir fra meg koden på min telefon, og gir tillatelse til å la kjæresten sjekke akkurat det han vil. Jeg åpner messenger, Instagram-innboks, Snapchat osv foran min kjæreste og sitter gjerne og svarer på meldinger i armkroken hans. Jeg informerer han om jeg får en upassende melding fra en fyr som vil sjekke meg opp, jeg informerer om noen vil legge meg til på snap - og han vet hvem jeg snapper med. Og jeg forventer akkurat det samme i retur, jeg er veldig tydelig på hva jeg forventer. Jeg informerer om hvor min grense på utroskap går - og det er all kommunikasjon med det motsatte kjønn som vedkommende vil føle han må skjule for meg. Det er ingen kontroll inne i dette bildet. Jeg er bare dønn ærlig på at jeg ønsker ikke å være i et forhold med noen som ikke kan være like åpen som jeg selv er. Da vil jeg heller være singel. Jeg kontrollerer aldri kjæresten sin telefon. Det eneste jeg kan finne på å kontrollere, er at han ikke har endret koden sin. For hvorfor skal han endre den, om han ikke har noe å skjule? Jeg tar bare utgangspunkt i meg selv - jeg har ingenting å skjule og vil skape trygghet i mitt forhold på denne måten. Min kjæreste har såvidt jeg vet heller ikke vært inne på min telefon. Om han har gjort det så gjør det heller ingenting, for jeg har jo ikke noe å skjule og vil heller aldri ha det - fordi jeg aldri vil være utro. Anonymkode: a05e7...aed Den som vil være utro og vet at kjæresten har tilgang til telefonen, bruker rare apper som vipps til avtaler, har en ekstra telefon, eller tar alt live. Det er virkelig ikke noe problem å være utro. Det klarte folk helt fint å få til i massevis før mobiltelefonene kom. Anonymkode: 2cc3c...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå