AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #1 Del Skrevet 5. oktober 2024 Flaut problem. Ja, jeg eier ikke selvtillit. Sliter skikkelig. Prøver å få bedre selvtillit. Har ikke datet på lenge og har lyst til å prøve igjen, men jeg merker at jeg konstant sammenligner meg med andre kvinner. Jeg blir aldri pen nok, aldri bra nok kropp og jeg føler meg rett og slett dritstygg. Hjelper ikke heller at det jeg er komfortabel med og føler meg bra med er langt unna skjønnhetsidealet. Jeg soler meg ikke om sommeren og hater å gå i sommerkjole, men menn flest elsker jo solbrun hud og søte sommerkjoler. Jeg føler meg latterlig i sommerkjoler. Jeg hater å sole meg, er opptatt av huden min, har ingenting imot å være bleik. Bare dette alene gjør meg kjempe usikker. Når sommeren kommer vil jo han bare ligge med meg fordi han tenner på alle de pene damene han ser ute.. Det er så rart, jeg vet ikke helt om kjæreste er for meg når jeg tenker meg om.. Føler jeg er ei dame som menn bare tar til takke med. Anonymkode: 340ff...89e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 5. oktober 2024 #2 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Flaut problem. Ja, jeg eier ikke selvtillit. Sliter skikkelig. Prøver å få bedre selvtillit. Har ikke datet på lenge og har lyst til å prøve igjen, men jeg merker at jeg konstant sammenligner meg med andre kvinner. Jeg blir aldri pen nok, aldri bra nok kropp og jeg føler meg rett og slett dritstygg. Hjelper ikke heller at det jeg er komfortabel med og føler meg bra med er langt unna skjønnhetsidealet. Jeg soler meg ikke om sommeren og hater å gå i sommerkjole, men menn flest elsker jo solbrun hud og søte sommerkjoler. Jeg føler meg latterlig i sommerkjoler. Jeg hater å sole meg, er opptatt av huden min, har ingenting imot å være bleik. Bare dette alene gjør meg kjempe usikker. Når sommeren kommer vil jo han bare ligge med meg fordi han tenner på alle de pene damene han ser ute.. Det er så rart, jeg vet ikke helt om kjæreste er for meg når jeg tenker meg om.. Føler jeg er ei dame som menn bare tar til takke med. Anonymkode: 340ff...89e Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive. Har tenkt på dette noen ganger, litt frem og tilbake, hva som kan være passende å skrive. Det som jeg har uthevet her sitter i hodet ditt. Menn kommer i alle former og fasonger, smaken er som baken. Nå er jeg kvinne i 30-årene som har barn på skolen og jeg skal love deg at det er utrolig mange forskjellige variasjoner av forhold. Det er ikke noe som heter skjønnhetsidealet, men det som er felles for alle er at de har en fascinerende omsorg og kjærlighet til hverandre selv etter mange år siden - de har funnet hverandre og står ved hverandre sin side. Det er varmt og rørende ved å se på en voksen mann som fniser når han får en søt melding fra kona si Mye av dette kommer av energien man sender ut. Ofte dersom man sliter med selvtilliten så reflekterer dette utover og man vil gjerne finne seg menn som tenker det samme om deg - som du gjør om deg selv! Trives du som blek og i short på sommeren, så gjør det! Husk at du er flott, nydelig og vakker som det menneske du er! ❤️ Du, som alle andre, fortjener noen som er glad i deg, som forguder deg, som støtter deg. ❤️ 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #3 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Flaut problem. Ja, jeg eier ikke selvtillit. Sliter skikkelig. Prøver å få bedre selvtillit. Har ikke datet på lenge og har lyst til å prøve igjen, men jeg merker at jeg konstant sammenligner meg med andre kvinner. Jeg blir aldri pen nok, aldri bra nok kropp og jeg føler meg rett og slett dritstygg. Hjelper ikke heller at det jeg er komfortabel med og føler meg bra med er langt unna skjønnhetsidealet. Jeg soler meg ikke om sommeren og hater å gå i sommerkjole, men menn flest elsker jo solbrun hud og søte sommerkjoler. Jeg føler meg latterlig i sommerkjoler. Jeg hater å sole meg, er opptatt av huden min, har ingenting imot å være bleik. Bare dette alene gjør meg kjempe usikker. Når sommeren kommer vil jo han bare ligge med meg fordi han tenner på alle de pene damene han ser ute.. Det er så rart, jeg vet ikke helt om kjæreste er for meg når jeg tenker meg om.. Føler jeg er ei dame som menn bare tar til takke med. Anonymkode: 340ff...89e Du er ikke alene om å kjenne på dette. Mange av damene du sammenligner deg med, gjør sikkert det samme som deg. Du vet ikke hvor fin du er og kanskje det er en trøst at menn heller ikke bestandig går rundt å føler seg kjempe digg? Kjæresten din kan bli en kjmep hyggelig mann du føler deg fin sammen med, og kanskje er det han som bekymrer seg hva du tenker om andre menn på stranda. Det er jo lett å se på andre, men når du elsker noen er det også vanlig å ikke ønske å bytte ut kjæresten for noen, brun eller bleik. Hilsen ei anna bleik dame, som føler seg vakker med riktig mann, selv med blodårer, heksenese, rare pupper, ufemenin panne, store hender, fotballknær, utrent kropp, slitsom hud, og tanker om at jeg ligner på en mann med øredobber. Det er rart hva du glemmer i riktig nærvær, en dag håper jeg du også opplever det. Å det er mulig for deg å få bedre selvtilitt også. En skikkelig sleip utro mann er ikke en du vil ha uansett, så ikke vær redd. Prøv å nyt kroppen din, og prøv å sammenligne deg litt mindre med andre damer. Anonymkode: e4690...7d3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #4 Del Skrevet 5. oktober 2024 Åh🥺 jeg har det på samme måte! Jeg dater litt, men det er nesten verre enn da jeg ikke datet. Det er helt grusom følelse💔 Anonymkode: 0f148...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #5 Del Skrevet 5. oktober 2024 Hvor tenker du å treffe menn ? På Tinder? Anonymkode: 2cf14...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #6 Del Skrevet 6. oktober 2024 Kjære deg. Vi lever i en tid hvor andres suksess kommer rett inn i stua vår gjennom TV og sosiale medier, og det er ikke rart dette gjør oss usikre. Hos deg er det nok litt mer enn vanlig. Du trenger litt hjelp til å se at din verdi ikke ligger i utseendet ditt, men i DEG. Den du er, ikke hvordan du ser ut eller har på deg. Anbefaler å begynne med å omgi deg med personer som gjør at du føler deg vel. Familie? Venner? Kollegaer? Anbefaler også å kontakte tilbudet rask psykisk helsehjelp i kommunen du bor. Dette er typiske problemstillinger for disse teamene. Du trenger ikke henvisning fra lege. Anbefaler også å kontakte fastlegen din. Mange fastleger har god kompetanse på støttesamtaler innen det du beskriver. Ikke la det gå for langt i alle fall, du trenger noen å lufte dette med. Fortell deg selv at du er bra nok. Du er fin, med dine helt egne kvaliteter og evner, og det er det som gjør deg til deg. Anonymkode: 2a40f...bab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #7 Del Skrevet 6. oktober 2024 Slutt å sammenligne. Det er ikke noe poeng. Du må finne en mann som liker deg for DEG. Og det klarer du Anonymkode: 2e21d...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #8 Del Skrevet 7. oktober 2024 Poenget er å finne en partner som liker deg for den du er. Da er steg en å bli glad i deg selv og akseptere at du er som du er. Er forhold skal handle om å finne en partner og bestevenn som du trives sammen med. Anonymkode: 44564...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #9 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 23.56): Flaut problem. Ja, jeg eier ikke selvtillit. Sliter skikkelig. Prøver å få bedre selvtillit. Har ikke datet på lenge og har lyst til å prøve igjen, men jeg merker at jeg konstant sammenligner meg med andre kvinner. Jeg blir aldri pen nok, aldri bra nok kropp og jeg føler meg rett og slett dritstygg. Hjelper ikke heller at det jeg er komfortabel med og føler meg bra med er langt unna skjønnhetsidealet. Jeg soler meg ikke om sommeren og hater å gå i sommerkjole, men menn flest elsker jo solbrun hud og søte sommerkjoler. Jeg føler meg latterlig i sommerkjoler. Jeg hater å sole meg, er opptatt av huden min, har ingenting imot å være bleik. Bare dette alene gjør meg kjempe usikker. Når sommeren kommer vil jo han bare ligge med meg fordi han tenner på alle de pene damene han ser ute.. Det er så rart, jeg vet ikke helt om kjæreste er for meg når jeg tenker meg om.. Føler jeg er ei dame som menn bare tar til takke med. Anonymkode: 340ff...89e Ikke bry deg om hva de fleste menn elsker. En sånn mann er ikke en match til deg uansett. Det finnes mange menn der ute som vil ha noe annet, de er bare ikke like synlige som alle de andre. De må du lete etter. Hva gjør du i dag for å få bedre selvtilitt? Anonymkode: 98599...c4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #10 Del Skrevet 7. oktober 2024 Ikke vær flau over den lyse huden din. Jeg har porselenshud, som det heter. Har fått en del negative kommentarer opp gjennom. Pleide å bruke selvbruning stadig. Helt til jeg innså at hudfargen min får meg til å skille meg ut! Og nå er jeg skikkelig glad og stolt av den. Prøv og endre perspektivet ditt fra «å nei jeg er ikke solbrun» til «jeg ser ut som en alv fra Tolkiens verden» Haha litt merkelig eksempel, men du kan finne på noe eget om du vil ☺️ Anonymkode: 8b52d...920 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 7. oktober 2024 #11 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 22.56): Flaut problem. Ja, jeg eier ikke selvtillit. Sliter skikkelig. Prøver å få bedre selvtillit. Har ikke datet på lenge og har lyst til å prøve igjen, men jeg merker at jeg konstant sammenligner meg med andre kvinner. Jeg blir aldri pen nok, aldri bra nok kropp og jeg føler meg rett og slett dritstygg. Hjelper ikke heller at det jeg er komfortabel med og føler meg bra med er langt unna skjønnhetsidealet. Jeg soler meg ikke om sommeren og hater å gå i sommerkjole, men menn flest elsker jo solbrun hud og søte sommerkjoler. Jeg føler meg latterlig i sommerkjoler. Jeg hater å sole meg, er opptatt av huden min, har ingenting imot å være bleik. Bare dette alene gjør meg kjempe usikker. Når sommeren kommer vil jo han bare ligge med meg fordi han tenner på alle de pene damene han ser ute.. Det er så rart, jeg vet ikke helt om kjæreste er for meg når jeg tenker meg om.. Føler jeg er ei dame som menn bare tar til takke med. Anonymkode: 340ff...89e Jeg tenner ikke på tynne brune småjenter men på hvite myke kvinner som ser ut som kvinner skal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #12 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ikke vær flau over den lyse huden din. Jeg har porselenshud, som det heter. Har fått en del negative kommentarer opp gjennom. Pleide å bruke selvbruning stadig. Helt til jeg innså at hudfargen min får meg til å skille meg ut! Og nå er jeg skikkelig glad og stolt av den. Prøv og endre perspektivet ditt fra «å nei jeg er ikke solbrun» til «jeg ser ut som en alv fra Tolkiens verden» Haha litt merkelig eksempel, men du kan finne på noe eget om du vil ☺️ Anonymkode: 8b52d...920 Den mentale inspirasjonen min for å like lys hud er også alver, men nesten oftere vampyrer og nå når jeg er 30, rødhåret og blek edvardian mor 😅 (Har ikke barn, men er jo ikke ei ung jente heller) Anonymkode: e4690...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #13 Del Skrevet 8. oktober 2024 Du må jobbe med deg selv før du begynner å date, mennesker med dårlig selvtillit har en tendens til å tiltrekke seg mennesker som ikke nødvendigvis vil de vel. Anonymkode: 578ec...937 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #14 Del Skrevet 8. oktober 2024 Kommer alltid til å være jenter som er milevis diggete enn deg. Det må du bare leve med. Husk at menn har generelt sett veldig lav tilgang på kvinner. Så det er alltids noen som vil ligge med deg. Anonymkode: 3a163...004 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #15 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 22.56): Flaut problem. Ja, jeg eier ikke selvtillit. Sliter skikkelig. Prøver å få bedre selvtillit. Har ikke datet på lenge og har lyst til å prøve igjen, men jeg merker at jeg konstant sammenligner meg med andre kvinner. Jeg blir aldri pen nok, aldri bra nok kropp og jeg føler meg rett og slett dritstygg. Hjelper ikke heller at det jeg er komfortabel med og føler meg bra med er langt unna skjønnhetsidealet. Jeg soler meg ikke om sommeren og hater å gå i sommerkjole, men menn flest elsker jo solbrun hud og søte sommerkjoler. Jeg føler meg latterlig i sommerkjoler. Jeg hater å sole meg, er opptatt av huden min, har ingenting imot å være bleik. Bare dette alene gjør meg kjempe usikker. Når sommeren kommer vil jo han bare ligge med meg fordi han tenner på alle de pene damene han ser ute.. Det er så rart, jeg vet ikke helt om kjæreste er for meg når jeg tenker meg om.. Føler jeg er ei dame som menn bare tar til takke med. Anonymkode: 340ff...89e Jeg føler med deg. Jeg ER en dame som menn tar til takke med. Har alltid vært veldig lite pen, på en sånn måte som ikke kan fikses uten plastisk kirurgi og diverse. Har aldri opplevd at en mann var genuint forelsket i meg, i en alder av 43. Er samboer i dag, men vet at også samboer har tatt til takke og er sammen med meg av praktiske årsaker. Anonymkode: f04d9...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #16 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kommer alltid til å være jenter som er milevis diggete enn deg. Det må du bare leve med. Husk at menn har generelt sett veldig lav tilgang på kvinner. Så det er alltids noen som vil ligge med deg. Anonymkode: 3a163...004 De fleste kvinner, inkludert TS, er ikke fornøyd med å være tømmehull for desperate menn. Dere må forstå at "noen som vil ligge med deg" ikke akkurat er kompliment. Om en alkoholisert, sykelig overvektig mann på 70 vil ligge med meg, betyr det ikke at det EGENTLIG er et tilbud. Jeg vil jo ikke ligge med ham. Anonymkode: f04d9...f07 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #17 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste kvinner, inkludert TS, er ikke fornøyd med å være tømmehull for desperate menn. Dere må forstå at "noen som vil ligge med deg" ikke akkurat er kompliment. Om en alkoholisert, sykelig overvektig mann på 70 vil ligge med meg, betyr det ikke at det EGENTLIG er et tilbud. Jeg vil jo ikke ligge med ham. Anonymkode: f04d9...f07 Enig med deg. Det sier så mye om det intellektuelle nivået til menn som sier noe så dumt. De er på grunnivå, der mat og sex er hele livet. Litt som husdyr 🤷♀️ Anonymkode: cd9eb...ad7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #18 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kommer alltid til å være jenter som er milevis diggete enn deg. Det må du bare leve med. Husk at menn har generelt sett veldig lav tilgang på kvinner. Så det er alltids noen som vil ligge med deg. Anonymkode: 3a163...004 Du tror at dette vil bygge selvtilliten hennes, og gjøre henne tryggere på menn og dating? Det du egentlig sier er at menn alltid bare vi ha de digge damene, men hun kan være "heldig" å finne noen som vi ta til takke med henne. Til info, så er det ikke det kvinner flest ønsker seg. Vi vil ha ekte, gjensidig kjærlighet, og om vi ikke kan få det, så forblir vi heller alene. Anonymkode: 1afca...76e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #19 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig med deg. Det sier så mye om det intellektuelle nivået til menn som sier noe så dumt. De er på grunnivå, der mat og sex er hele livet. Litt som husdyr 🤷♀️ Anonymkode: cd9eb...ad7 Ikke vær så hånlig mot husdyr. Mange husdyr kan vise affeksjon og kjærlighet mot andre individer. Ellers er jeg enig mht det intellektuelle nivået. Kvinne: jeg opplever ikke kjærlighet, da menn blir ikke forelsket i meg. Mann: men du vet, legger du lista lavt nok, så er det sikkert en stakkars som kan gå med på å pule deg én gang. Altså, wtf? Anonymkode: f04d9...f07 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #20 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig med deg. Det sier så mye om det intellektuelle nivået til menn som sier noe så dumt. De er på grunnivå, der mat og sex er hele livet. Litt som husdyr 🤷♀️ Anonymkode: cd9eb...ad7 Ikke snakk nedverdigende om husdyr, de er smartere enn som så Anonymkode: 2e21d...3be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå