Gå til innhold

Spanderte spa hotell på mannen, han er dritings.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vært en litt tøff tid for oss, men er bedre nå. Dette har vært delvis pga en ulykke jeg var utsatt for. 
Jeg booket spa opphold på mannen og meg for at vi skulle få litt kvalitetstid sammen. Han var veldig glad og har gledet  seg. Vi har kost oss på spa i dag, men han begynte å drikke allerede i spaet. Jeg ton en liten øl, han tok to. Vi hadde en flaske musserende på rommet, vi delte den pluss han to tre halv litere i tillegg. Ganske full da. Så har set gått i ett og kl.22 sovnet han for han var så full. 
Kjenner meg ganske skuffet egentlig. Dette skulle være vår tur, og det er bare drikking. 
Hadde du vært skuffet? 
Er en dyr tur, men ble en veldig tidlig kveld med en snorkende mann. Hadde håpt på en koselig, romantisk tur, men tydeligvis stod alkoholen i forsetet. 
Huff, dette er kjipt. 

Anonymkode: 7c0ee...41b

  • Hjerte 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja skjønner den var kjip.  Er han litt vel glad i alkohol eller var dette et "uhell". Hadde snakket med han om det imorgen. Han burde egentlig se dette selv om han er en ok fyr. 

Anonymkode: 5cdd9...ec3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da ikke så voldsomt mye alkohol? Han var vel sliten, da. 

Anonymkode: 0a411...b58

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja skjønner den var kjip.  Er han litt vel glad i alkohol eller var dette et "uhell". Hadde snakket med han om det imorgen. Han burde egentlig se dette selv om han er en ok fyr. 

Anonymkode: 5cdd9...ec3

Det må ha vært et uhell. Det var ikke veldig mye han har drukket, ingen av mine kamerater hadde sloknet av den mengden.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja skjønner den var kjip.  Er han litt vel glad i alkohol eller var dette et "uhell". Hadde snakket med han om det imorgen. Han burde egentlig se dette selv om han er en ok fyr. 

Anonymkode: 5cdd9...ec3

Han er nok litt for glad i alkohol dessverre. 
Han har vært ute på fest og moro mens jeg har vært alene hjemme etter ulykken, så er ikke slik at han er «uthungret» på fest og moro…

Anonymkode: 7c0ee...41b

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan fort bli for mye, min mann ble også litt i overkant beruset i sommer da vi var på spahelg.. syns egentlig ikke det gjorde noe, vi hygget oss og fikk kvalitetsstid

men spørs jo hvor full og om det ikke er hyggelig så er det kjipt ja:/ snakk med ham i morgen ..

Anonymkode: dbedf...5dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste han at du ville ha en romantisk tur der dere som par fokuserer på forholdet? 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var da ikke så voldsomt mye alkohol? Han var vel sliten, da. 

Anonymkode: 0a411...b58

Han er ikke sliten for tiden i det hele tatt. 
Men, er det i orden å drikke seg dritings fordi man er sliten. Han drakk jo mer enn det jeg skrev. Det var førmiddag. Under middagen vardet nesten en flaske rød vin, så irish cofee og deretter GT. 

Anonymkode: 7c0ee...41b

  • Liker 2
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan fort bli for mye, min mann ble også litt i overkant beruset i sommer da vi var på spahelg.. syns egentlig ikke det gjorde noe, vi hygget oss og fikk kvalitetsstid

men spørs jo hvor full og om det ikke er hyggelig så er det kjipt ja:/ snakk med ham i morgen ..

Anonymkode: dbedf...5dd

Gikk ikke å snakke med han, jeg måtte gjøre opp regning pga han skjønte ingenting. Han sjanglet da vi gikk osv. 

Anonymkode: 7c0ee...41b

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (2 minutter siden):

Visste han at du ville ha en romantisk tur der dere som par fokuserer på forholdet? 

Ikke bare jeg, vi ville det begge. Hvertfall han. 

Anonymkode: 7c0ee...41b

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du bør tenke over hva slags forhold du vil ha og ta en oppvask. 

Anonymkode: 5cdd9...ec3

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si du har god grunn til å være skuffet:( Det hadde jeg også vært, om det hadde vært meg:nikke:

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg være kjip, men vet du at det var spa-opphold han ønsket seg? Jeg ville omtrent kjedet meg ihjel på det, og kanskje tenkt det var en god ide å drikke for å slippe å kjede meg...

Jeg ville mye heller ønsket meg et helgeopphold som innebar noe kulturelt eller en annen type opplevelse. Snakket dere sammen om hva dere skulle i forkant?

For å svare deg: ja jeg ville blitt skuffet. Men så ville jeg forsøkt å finne ut av hvorfor ting ble som det ble. Hadde jeg vært en super-person ville jeg prøvd å finne ut av det uten å vise skuffelsen min, men helt ærlig så hadde jeg nok ikke klart det…

Anonymkode: 8b366...a93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Høres ut som du bør tenke over hva slags forhold du vil ha og ta en oppvask. 

Anonymkode: 5cdd9...ec3

 

Klokkeblomst_85 skrev (8 minutter siden):

Vil si du har god grunn til å være skuffet:( Det hadde jeg også vært, om det hadde vært meg:nikke:

Ja, jeg er virkelig sykt skuffet. Jeg har booket en spesiell pakke til oss to, kjøpt snacks han liker til turen, lagt turen innom en plass jeg vet han hadde lyst å besøke. Alt var superkoselig til vi kom til spaet. Da var det bare å få inn mest mulig alkohol. En veldig fin tur ble bare til en uendelig skuffelse… 

Anonymkode: 7c0ee...41b

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå skal jeg være kjip, men vet du at det var spa-opphold han ønsket seg? Jeg ville omtrent kjedet meg ihjel på det, og kanskje tenkt det var en god ide å drikke for å slippe å kjede meg...

Jeg ville mye heller ønsket meg et helgeopphold som innebar noe kulturelt eller en annen type opplevelse. Snakket dere sammen om hva dere skulle i forkant?

For å svare deg: ja jeg ville blitt skuffet. Men så ville jeg forsøkt å finne ut av hvorfor ting ble som det ble. Hadde jeg vært en super-person ville jeg prøvd å finne ut av det uten å vise skuffelsen min, men helt ærlig så hadde jeg nok ikke klart det…

Anonymkode: 8b366...a93

Er jo han som har mast om dette! Jeg er ganske kresen på slike ting da jeg ikke er så glad i det mens han digger det. Ble med han på Strømstad SPA en gang, verste jeg har vært med på, men ble med for hans skyld. Han er veldig glad i alkohol, men pga min ulykke tenkte jeg han ville drikke noe, men ikke bli helt totalt dritings. 

Anonymkode: 7c0ee...41b

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Han er nok litt for glad i alkohol dessverre. 
Han har vært ute på fest og moro mens jeg har vært alene hjemme etter ulykken, så er ikke slik at han er «uthungret» på fest og moro…

Anonymkode: 7c0ee...41b

Det er vel det hele det innlegget ditt vil frem til. At DU syns han ikke syns nok synd på deg pga en ulykke, og DU syns han drikker for mye?

Men så viser det seg at han kanskje drikker helt normalt, eller litt under🤷‍♀️

Så kanskje han ikke er litt for glad i alkohol, men at det bare er du som er litt rar i forhold til det, i hva du mener er "for glad i", mange nyanser der, etter livssituasjon og levesett….

Men jeg er heelt enig i, at når du hadde de forventningene så ble det en trist og dum dag 😔

Anonymkode: b00cc...873

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er vel det hele det innlegget ditt vil frem til. At DU syns han ikke syns nok synd på deg pga en ulykke, og DU syns han drikker for mye?

Men så viser det seg at han kanskje drikker helt normalt, eller litt under🤷‍♀️

Så kanskje han ikke er litt for glad i alkohol, men at det bare er du som er litt rar i forhold til det, i hva du mener er "for glad i", mange nyanser der, etter livssituasjon og levesett….

Men jeg er heelt enig i, at når du hadde de forventningene så ble det en trist og dum dag 😔

Anonymkode: b00cc...873

Han er dritings'! Han sjangler, han kunne ikke signere på kvitteringen. Jeg kjenner han og vet at han er for glad i alkohol. Han vet jeg booket  dette  pga at han er glad i SPA, ikke jeg. 
Det er han som nettopp prøvde å åpne vinduet fordi han trodde det var do døren, så jo han er for glad i alkohol, og jo han er dritings, det er ikke jeg som er verken sytete eller vil han skal syntes synd på meg. Men, jeg kommer ikke til å syntes synd på han i morgen da han er gørrdårlig. 

Anonymkode: 7c0ee...41b

  • Liker 1
  • Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deez skrev (8 minutter siden):

Kommuniser til mannen din hva du tenker og hva du vil ha ut av turen før det sporer av sånn. Kommunikasjon er nøkkelen til alt. Og vi menn klarer ikke å lese tankene eller følelsene dere har i dere. Det er så ofte at damer er skuffet i ettertid og skulle ønske mannen gjorde ditt og datt annerledes. Dere må begynne å snakke sammen tenker jeg

Han vet og vi har snakket om det. Han har vært så giret på at vi skal kose osssom par, men Kong alkohol er gøyere visstnok. Men, får se hvor gøy det er i morgen.

Han prøvde nettopp å åpne vinduet fordi han trodde det var døren til doen. 

Anonymkode: 7c0ee...41b

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det er vel det hele det innlegget ditt vil frem til. At DU syns han ikke syns nok synd på deg pga en ulykke, og DU syns han drikker for mye?

Men så viser det seg at han kanskje drikker helt normalt, eller litt under🤷‍♀️

Så kanskje han ikke er litt for glad i alkohol, men at det bare er du som er litt rar i forhold til det, i hva du mener er "for glad i", mange nyanser der, etter livssituasjon og levesett….

Men jeg er heelt enig i, at når du hadde de forventningene så ble det en trist og dum dag 😔

Anonymkode: b00cc...873

Litt UNDER? Han drakk mildt sagt mye, så du må jo være en alkoholiker som sier noe sånt. Og MÅ man drikke?? Hva med å isåfall dele en flaske vin?

Jeg hadde blitt ekstremt skuffet. Hadde hatt lyst til å dra hjem tidlig og la han forsove seg, men det er nok ingen god idé.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...