AnonymBruker Skrevet 7. oktober #21 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 21.29): Jeg vet ikke. Det har blitt avvisning på avvisning over flere år for min del. Jeg var lenge singel før jeg fikk barn også, så jeg er ekstremt lei av singellivet og har på en måte "runda" det. Det gir meg ingenting lenger. Jeg synes det er trist. Så prøver jeg meg på dating av og til, blir avvist raskt, og blir enda mer lei meg enn jeg var fra før. Føler at jeg må ha verdens verste personlighet mtp. hvor mange rare og slemme personer som faktisk har kjærester. Selv dømte kriminelle klarer å finne seg noen. Anonymkode: fc63a...607 Det er helt feil tankegang. Noen forhold skal du være veldig glad du ikke er i. Det kan godt være du har unngått en del vanskelige situasjoner ved at "dritt" ikke ser deg som et mulig offer/kjæreste. Det du vil ha er jo et godt forhold, ikke sant? Anonymkode: 8c5ef...434 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 7. oktober #22 Del Skrevet 7. oktober Skaff deg hund og gå tur i parker hvor hundeeiere lufter sine firbente. Har ikke hund selv, men de single jeg kjenner som har er stadig vekk på dater med folk de har truffet på tur, så det er øker tydeligvis treffprosenten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #23 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 11.36): Jeg var gift i mange år og skilsmissen var veldig vanskelig for meg. Nå har det gått 6 år siden det. Jeg har problemer med å knytte meg til en ny mann. Ble nylig ghostet av en nær venn som jeg er veldig glad i og jeg takler det svært dårlig. Jeg kan nok si at jeg aldri kommer til å inngå noe emosjonelt forhold til en mann, igjen. Den siste gangen her slo meg helt ut. Jeg er en kvinne på 50 år og skulle ikke behøve å måtte oppleve slikt. Ts, jeg håper du treffer noen men det er kjempevanskelig fordi det er så vanskelig å stole på andre. Og det er ikke din feil. Det er så mange iskalde og følelsesløse menn der ute. Ikke la de ødelegge for deg. Anonymkode: 92268...209 Powertip: Ikke ligg med de "nære vennene dine" - da slipper du å bli ghostet Anonymkode: 32710...2bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #24 Del Skrevet 7. oktober DittHåp skrev (12 minutter siden): Skaff deg hund og gå tur i parker hvor hundeeiere lufter sine firbente. Har ikke hund selv, men de single jeg kjenner som har er stadig vekk på dater med folk de har truffet på tur, så det er øker tydeligvis treffprosenten. Powertip 2: Ikke skaff deg hund. Ikke bli en sånn der hundedame som "elsker" hunden sin. Det skremmer vekk de aller fleste potensielle partnere, da hunden alltid alltid går foran partneren på en litt sånn sykelig måte. Anonymkode: 32710...2bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #25 Del Skrevet 7. oktober Jeg simpelthen elsker min singeltilværelse. Jeg tok mitt vanskligste valg i livet da jeg for 6 år siden valgte å avslutte forholdet med min eks-samboer. Verdens flotteste fyr som jeg unner alt godt i livet. Jeg hadde lenge kjent på et økende behov for å for første gang i livet bare ha meg selv. Hadde knapt nok vært singel fra jeg fikk min første kjæreste på ungdomsskolen. Til slutt ble behovet for å være 100% egoist og 100% hensynta kun meg selv såpass stort at jeg valgte å gå. De siste 6 årene har flydd og jeg elsker det. Kan vanskelig se for meg at jeg får lyst på å gå inn i et forpliktende type kjæresteforhold igjen. Jeg skjønner at ikke alle ønsker å være single og at ikke alle elsker det livet, men håper du i det minste faller mer til ro. Anonymkode: a5b8a...07e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 7. oktober #26 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Powertip 2: Ikke skaff deg hund. Ikke bli en sånn der hundedame som "elsker" hunden sin. Det skremmer vekk de aller fleste potensielle partnere, da hunden alltid alltid går foran partneren på en litt sånn sykelig måte. Anonymkode: 32710...2bb Skal man, i moden alder, møte noen må du regne med at du ikke er førsteprioritet uansett. Det er alltid hunden, katten, den gamle moren, tv-serien etc som krever oppmerksomhet, og det er vel strengt tatt helt ok med mindre du ønsker et ordentlig klamt forhold der man skal være oppslukt av hverandre 24/7. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 8. oktober #27 Del Skrevet 8. oktober Tråden er ryddet for brudd på regelen om gjengivelse av innhold fra eksterne sider og tilhørende svar. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 8. oktober #28 Del Skrevet 8. oktober Er ikke forhold litt oppskrytt da? Det blir malt veldig et bilde av at man SKAL være i forhold og at man på en måte ikke kan være lykkelig alene. I realiteten er det ikke alltid så rosenrødt å være i forhold heller. Personlig trives jeg veldig godt som singel og dersom jeg skulle vært i et forhold hadde jeg foretrukket å ikke bo sammen, og kun møtes en gang i blant. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 8. oktober #29 Del Skrevet 8. oktober Man er overhodet ikke mislykket selv om man er singel! Husk at det man gjentar for seg selv vil hjernen etter hvert se på som sannhet, så slike tanker motarbeider det du forsøker å oppnå. Jeg har vært mer eller mindre singel i 9 år nå (har hatt et par korte forhold) og er omtrent på samme alder som deg. Jeg syns det var litt vanskelig å være singel de første årene, men nå stortrives jeg i livet mitt. Ikke misforstå, jeg ønsker meg fortsatt en kjæreste. Men jeg har det så bra i dag at det ikke er sånn at jeg føler at jeg mangler noe. Jeg har et fantasktisk forhold med mine 3 tenåringer, og jeg har god tid til dem, noe som er det aller viktigste for meg. Jeg vil aldri dra en ny samboer eller noe inn før de alle har flyttet ut, for den lille tiden jeg har med dem er ekstremt viktig, den får man aldri igjen. Uten kjæreste trenger jeg feks ikke tenke på at ferie og penger må brukes på andre ting enn dem og hva vi har lyst til. Ungene har stefamilie hos faren, og jeg ser og hører hvor deilig de syns det er å være bare oss hos meg. Jeg har en jobb jeg trives i, og gode kollegaer som gir meg mye positivt hver dag. Jeg har gode venner som jeg gjør hyggelige ting med. Det har tatt noen år å finne gode venner i voksen alder som ikke bare er opptatt med familie, men heldigvis har jeg en god gjeng nå. Jeg har god tid til å dra på turer og trene, eller gjøre annet som JEG ønsker å gjøre, noe jeg setter stor pris på. Og så har jeg hus og hage som fyller resten av fritida😅 Det lille som er igjen elsker jeg å bruke til å se akkurat de filmene og seriene som JEG elsker. Jeg elsker nå å komme hjem fra jobb til tomt hus, og kunne lage den maten jeg har lyst til, og spise den forran tv'en alene❤️ Fokuser på det som er bra i livet ditt. Gjør mer av det som gir deg glede. Og livet blir bra, også uten kjæreste.😊 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #30 Del Skrevet 8. oktober Jeg ELSKER mitt liv som single, var den som trodde man måtte være i forhold for å ha et bra liv. nå har jeg også fått meg en fast sexpartner for sextreff, passer meg bra i dag 😊 Er så godt å være fri, bestemme over sin egen tid. Anonymkode: f94a3...776 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #31 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ELSKER mitt liv som single, var den som trodde man måtte være i forhold for å ha et bra liv. nå har jeg også fått meg en fast sexpartner for sextreff, passer meg bra i dag 😊 Er så godt å være fri, bestemme over sin egen tid. Anonymkode: f94a3...776 Hjelp for et utrolig overfladisk og trist liv. Anonymkode: 32710...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #32 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (På 7.10.2024 den 11.21): Det er helt feil tankegang. Noen forhold skal du være veldig glad du ikke er i. Det kan godt være du har unngått en del vanskelige situasjoner ved at "dritt" ikke ser deg som et mulig offer/kjæreste. Det du vil ha er jo et godt forhold, ikke sant? Anonymkode: 8c5ef...434 Jeg var sammen med ei som viste seg å være dyssosial for mange år siden, så jeg har jo opplevd det også, men jeg synes ikke akkurat at det er verdt å være kronisk alene selv om jeg da automatisk styrer unna kjipe personer også. Man lever bare én gang, og det er ingen tvil om at min største drøm er å finne noen å bli gammel sammen med. Helst før jeg selv blir gammel, mens jeg enda har mye energi og sexlyst. Det er ikke med vilje, men jeg kaster jo faktisk bort alle mine beste år alene. Anonymkode: fc63a...607 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #33 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hjelp for et utrolig overfladisk og trist liv. Anonymkode: 32710...2bb Overfladisk? Vet du hva det betyr? Det er ikke meg du siterte, jeg er i et forhold, men jeg kan jo skjønne at andre trives som single. Anonymkode: d14cb...617 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sponger Skrevet 8. oktober #34 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (På 7.10.2024 den 11.48): Powertip 2: Ikke skaff deg hund. Ikke bli en sånn der hundedame som "elsker" hunden sin. Det skremmer vekk de aller fleste potensielle partnere, da hunden alltid alltid går foran partneren på en litt sånn sykelig måte. Anonymkode: 32710...2bb Powertip 3: Om du liker hunder, så gå etter en som også liker hunder. Da slipper man en person som blir sjalu og ikke forstår hvorfor hunder krever så mye som de gjør 😂. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sponger Skrevet 8. oktober #35 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 19.51): Jeg er skilt, singel på år 5. Jeg dater, blir kjent med folk, men det blir ikke det store. Jeg synes det er så vanskelig. Tok et par år for jeg i det hele tatt var åpen for å date igjen, men nå føler jeg meg bare så mislykket. Jeg vil ha en armkrok å sitte i, noen å dele det bra og dårlige med. Men ender bare opp at jeg sitter og gråter. Hvordan får man det bra igjen? Anonymkode: 2b6b7...c14 Baser lykken din på hva DU liker å gjøre. Den raskeste måten å komme seg ut av singellivet er om du klarer å ha det bra i den situasjonen du er i nå. For litt over 10 år siden hadde jeg det akkurat sånn som deg. Når jeg begynte å ha det bra som singel, så gikk det plutselig veldig fort fra singeltilværelse til langvarig forhold. Når du er alene slik, så har du friheten til å gjøre akkurat som du selv vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simone1 Skrevet 8. oktober #36 Del Skrevet 8. oktober Man må elske seg selv aller først ! Mulig det er klisjé men vær din egen største fan og fyll singelivet med hyggelige aktiviter, venner, og jobb. Var singel ca 3 år nå, etter 17 års samliv. Jeg valgte å gå. Møtte mannen i mitt liv i mai, via app. Vi ble kjærester fra 2 møtet og skal ikke flytte sammen. Har aldri vært så forelsket og glad Men: hadde det SÅ bra som singel også Og var ikke på jakt etter kjæreste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #37 Del Skrevet 8. oktober Sponger skrev (2 timer siden): Powertip 3: Om du liker hunder, så gå etter en som også liker hunder. Da slipper man en person som blir sjalu og ikke forstår hvorfor hunder krever så mye som de gjør 😂. Tja. Kanskje 9/10 single personer med hund er damer, 1/10 menn. Disse 9/10 damene kommer i alle former og fasonger. De 1/10 mennene kommer stort sett med kamphunder, tusen tattiser, et rusproblem og langt rulleblad. Lykke til med den matchen 😘 Anonymkode: 32710...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #38 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tja. Kanskje 9/10 single personer med hund er damer, 1/10 menn. Disse 9/10 damene kommer i alle former og fasonger. De 1/10 mennene kommer stort sett med kamphunder, tusen tattiser, et rusproblem og langt rulleblad. Lykke til med den matchen 😘 Anonymkode: 32710...2bb De mennene jeg kjenner med hund har hverken tatoveringer eller store hunder. Chihuahua faktisk. Og joda, de er hetero Anonymkode: d14cb...617 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #39 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): De mennene jeg kjenner med hund har hverken tatoveringer eller store hunder. Chihuahua faktisk. Og joda, de er hetero Anonymkode: d14cb...617 Menn med Chihuahua 😆, okei 👍🏻 Anonymkode: 32710...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #40 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Menn med Chihuahua 😆, okei 👍🏻 Anonymkode: 32710...2bb Jeg har sett det mye og synes det ser helt latterlig ut Anonymkode: e0bd3...ead 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå