Gå til innhold

Hvordan takle singeltilværelsen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har sett det mye og synes det ser helt latterlig ut 

Anonymkode: e0bd3...ead

Garantert kjerringstyrte og påtvungne de ekle små grisete dyrene. 

Anonymkode: 32710...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 18.51):

Tja. Kanskje 9/10 single personer med hund er damer,  1/10 menn. Disse 9/10 damene kommer i alle former og fasonger. De 1/10 mennene kommer stort sett med kamphunder, tusen tattiser, et rusproblem og langt rulleblad. Lykke til med den matchen 😘

Det er bra at du fokuserer på å ikke finne en "bad-boy", men du bommer litt på stereotypene dine.

Jeg dro en slik match jeg, basert på kjerneverdier. Så nå er jeg gift og titter hodet innom singelforumet for å hjelpe frustrerte single 😊.

Ps! Jeg har ikke gjort noe som politiet ville ha reagert på opp igjennom mine 45 år. Null rus og null vold. Jeg har et par tattiser og en Staffordshire Bull Terrier da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 18.51):

Tja. Kanskje 9/10 single personer med hund er damer,  1/10 menn. Disse 9/10 damene kommer i alle former og fasonger. De 1/10 mennene kommer stort sett med kamphunder, tusen tattiser, et rusproblem og langt rulleblad. Lykke til med den matchen 😘

Jeg har en Shetland Sheepdog, ingen tatoveringer, ikke noe rulleblad og drikker nesten aldri alkohol (ruser meg heller ikke på andre måter). Så noen finnes det da ;) 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (7 timer siden):

Jeg har en Shetland Sheepdog, ingen tatoveringer, ikke noe rulleblad og drikker nesten aldri alkohol (ruser meg heller ikke på andre måter). Så noen finnes det da ;) 

Det er alltid unntak fra regelen 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 40 da jeg plutselig var alenemor.
Far er lite involvert.

Giftet meg for ung og naiv med feil mann (ikke annet enn at vi var forskjellige og vokste fra hverandre)og innså at jeg aldri hadde elsket en mann tross et par lengre forhold med fine menn før jeg giftet meg. 

Jeg startet å date ganske kjapt etter seperasjon. Målet var verken giftemål eller få flere barn(ferdig med barn). Jeg ville utforske dating og møte nye mennesker og jeg ville se hvordan dagens dating var med nettdating og ikke minst hvordan det var å date som 40 åring. Sist jeg var singel var da Facebook ble oppfunnet liksom😂

Jeg hadde masse gode chatter og en del kaffedates. Datet et par litt mer seriøst, men det stoppet der. I den perioden lærte jeg utrolig mye om meg selv.

Hvor mye jeg har vokst og at livserfaringene mine viste meg at jeg søkte etter en mann på en mye mer kalkulert måte enn da jeg var yngre. Jeg kjente og lytter på magefølelse(som alltid har vært der, men som en ofte ignorerer👀🤷🏻‍♀️🤭)

Så jeg hadde 6 mnd med «Sex and The City» opplevelsen med å date og gå ut med venninner og bare finne ut hvem jeg var nå. Var på vei å slette dating app da jeg kjente på at jeg var lykkelig alene og at det ikke var noe stress om jeg ikke møtte noen.

Og der, i meldinger var han. Det var bokstavelig talt kjærlighet ved første blikk etter å ha chattet og pratet på tlf en ukes tid. Alt bare klikket. Ingen gutfeeling eller uro. En jeg kan være 100% meg selv med på godt og vondt. 

Nå, ett år senere er vi i prosessen med å kjøpe noe sammen. 

Jeg ga bare slipp på all frykt og selv om det er skummelt å elske noen så føler jeg at den sårbarheten er en styrke. Det er en ny følelse og jeg omfavner det. Har opplevd mye tøft og jeg vil alltids klare meg uansett hva retning livet tar. Jeg vil heller hoppe i det og gå all in enn å sitte på dødsleiet og tenke «Hva om»

Anonymkode: 425c1...bf1

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å akseptere den. Skjer det så skjer det. I dag er det så vanskelig for både menn og kvinner på datingmarkedet, så du er langt i fra den eneste. Kan ikke snakke for andre enn meg selv, men jeg synes det er veldig attraktivt med mennesker som har det godt med seg selv, også som singel. Så da er dette også en side ved meg som jeg dyrker. Og godt med meg selv har jeg. Jeg trenger ingen eller ingenting, men ønsker har jeg. 

Anonymkode: dc33f...d1f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...