Gå til innhold

Hva skal man gjøre når nan har lyst på selskap på lørdagskvelden og nan er alene og kjenner ingen i nærheten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gode idéer når nsn kjeder seg alene. 

Anonymkode: 94adb...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta deg en tur ut og se på livet.

Anonymkode: bd4cc...a2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå ut og ta deg en drink, eller spis en middag ute på restaurant

Anonymkode: d46e4...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i et sameie og 90% av stuene lyser opp av tv-skjermene og resten går med nesa i telefonen. Det er bare meg som sitter ute og koser meg med et bål og nordlyset. Selv om jeg helst vil sitte i fred kommer mange forbipasserende bort og slår av en prat fordi det ser så koselig ut. Noen god idé har jeg ikke, men logg av og kom deg ut blant folk. 

Anonymkode: f217d...08c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag deg en liten profil på en datingapp. Sett deg i badekaret, fyll på med badesalt og deilig varmt vann, tenn stearinlys og spill god musikk for å skape en koselig stemning. Chat i vei med mennene du treffer på appen. Det kan være spennende å se hvem du kan treffe, og det gir en morsom vri på kvelden. Nyt tiden for deg selv og ha det gøy!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rebecca30 skrev (37 minutter siden):

Lag deg en liten profil på en datingapp. Sett deg i badekaret, fyll på med badesalt og deilig varmt vann, tenn stearinlys og spill god musikk for å skape en koselig stemning. Chat i vei med mennene du treffer på appen. Det kan være spennende å se hvem du kan treffe, og det gir en morsom vri på kvelden. Nyt tiden for deg selv og ha det gøy!

Sant, Gonoré eller Klamydia er sikkert der 😍

Anonymkode: 94adb...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaster ikke bort helgene på fremmede folk, koser meg med youtube, god mat og eget selskap.

Anonymkode: bfa3a...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...