Gå til innhold

Savner mer sex, så frustrert!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 14.58):

Flere som har det sånn? Hva gjør dere?

Synes synd på deg..

Mannen kan jo ikke både nekte deg elsker og nekte å pule deg selv!

Fortell ham at hvis han elsker deg unner han deg nytelse og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en kjedelig mann som ikke verken runker eller har stort behov for sex. 

Alltid det samme og aldri leke eller noe nytt. Ikke bare en rask her og der eller elske i sengen. 

Har barn så når vi først har mulighet så vil jeg gjerne ha litt intimitet. Syns ikke 2-3 ganger er for mye i ett forhold? syns max 1 gang i uken er så lite. 

Han har ingen andre, runker ikke, og liker vanlig sex. 

Jeg savner forspill(slikking,kos og lek). Dette skjer aldri. Har sagt det og etterspurt det i flere år. Både på.en fin måte, gått rundt grøten og sagt det rett ut!

Suger gjerne, men det går bare en vei!

Har spurt om kalender i flere år no og det samme som alltid. Nei, det er ikke noe for oss. Kan ikke ha sex hver dag for det vi åpner luker, sikkert bare mye drit i kalender osv!

Har vurdert å kjøpe den selv, men han er ikke intressert i det hele tatt!

Prøver jeg meg bøir jeg stortsett avist. 

Jeg blir frustrert og irritert. Har lyst å gå ut å finne en på si. Har sagt det og , ikke at det hjelper!

Vet at alle har ulik sexbehov. Men trodde ikke han sku bli så kjedelig og gammel så fort... 

Savner morgensex, kveldsex, ha seg i trappen på vei opp, kjøkkenbenken, dusjen, sofaen osv.

Kan forstå dere menn som sliter når det ikke er sex. Og tro meg jeg gjør mye her hjemme så det er ikke det som er problemet. Heller ikke utseende. 

Har nevnt at vi kunne hatt åpent forhold for meg da, siden han ikke har noen behov lengre omtrent..

Men det er helt uaktuelt!

Må virkelig holde meg fast fra å gå på byen og knulle rundt!

Høres jo fæl ut men det er jeg ikke. Elsker han men er bare så lei!

Anonymkode: 7c32b...c55

En slik drømme kvinne.. som er såå umenneskelig kåt, og har så hærlige sunne sexønsker, sier sjeldent nei til åpent forhold hvis hun hun får lov..
Det som er så spesiellt med deg, og som skaper problemer for deg.. Er at du er så hjertegod og fullpakket av omsorg, at du har ikke nubbsjanse for verken åpent forhold eller utroskap.. Du er: "Troskapens Mor"❣️

Fikk jeg inn en fulltreffer på deg TS?😅
For jeg kjenner meg igjen i dette med å være omsorgsfull.. for jeg har store problemer med å "Nei til sex" til kvinner, fordi jeg synes det er slemt å si. Det positive er jo at jeg forvandler omsorgen min i sexen, da blir det temmelig lidenskapelig🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en slik mann og det gjorde at jeg ble helt besatt. Altså det virket som jeg var sexgal. Akkurat som at behovet blir forsterket. 

I mitt nye forhold så er behovet dekket, og dermed er jeg mer avslappet og ikke "gal etter sex". 

Snakker dere sammen om hvor mye dette frustrerer deg? Jeg gjorde det med eksen, det hjalp ikke. I mitt nye ekteskap var det av tingene jeg tok opp fra dag 1. Jeg ønsker å være kjærester, ikke bare venner. Men det er jo så mangt som gjør oss til kjærester vs venner. 

Men skjønner det er frustrerende. 

Anonymkode: 8d67d...282

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har sex maks en gang i uken sier du, det er bare litt under snittet. Det at du klager er provoserende for alle dem som virkelig har lite sex i parforholdene sine. For mange går det måneder og år mellom hver gang.

Anonymkode: d22fb...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enmanelskeråhate skrev (På 5.10.2024 den 23.00):

Og du vet det pga en erfaring?😂 

En erfaring? Hva er det du snakker om? 

Kompisen vet jeg om fordi vi har snakket om det. 

Resten trodde jeg var allmenn viten. 

Anonymkode: 08774...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere har sex maks en gang i uken sier du, det er bare litt under snittet. Det at du klager er provoserende for alle dem som virkelig har lite sex i parforholdene sine. For mange går det måneder og år mellom hver gang.

Huff, så provoserende. Hver har sine forventninger, og grenser. De som ikke takler å vente måneder, har faktisk valget til å gjøre noe med det, de også. 

Anonymkode: ca6c4...8b4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kunne hatt sex hver dag og for han holder det med 1gang i uken max. Kompromiss å møtes på 2ganger er vel da ikke så gale? Framfor å finne det andre plasser? Eller å gi litt av seg i form av forspill når vi først har sex, kanskje det hadde holdt med 1 gang i uken..

Har holdt ut mye, prøvd å snakke med han. Ingenting hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kunne hatt sex hver dag og for han holder det med 1gang i uken max. Kompromiss å møtes på 2ganger er vel da ikke så gale? Framfor å finne det andre plasser? Eller å gi litt av seg i form av forspill når vi først har sex, kanskje det hadde holdt med 1 gang i uken..

Har holdt ut mye, prøvd å snakke med han. Ingenting hjelper!

Jeg forstår godt at dette er problematisk. For de fleste av oss så er sex såpass viktig del av tilværelsen at det ikke bare er å glemme det eller begynne å se på frimerker i stedet osv. Min erfaring er dessverre også at det ikke er løsbart. Den som vil minst i et parforhold "vinner" jo, men samtidig er parforholdet da på en sakte oppsigelse. Selvfølgelig kan man onanere ved siden av osv, men det løser jo ikke problemet, det demper bare symptomene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt samme erfaring selv, men fra " den andre siden" som mann.

Etter å ha forsøkt ALT, inkl parterapi som hjalp litt en kort periode, så valgte jeg å gå i stede for å ende opp som en grinete fyr. 

Er fortsatt gode venner og alt er egentlig som før bortsett fra at vi ikke lenger deler seng og jeg kan gjøre som jeg vil uten å føle på dårlig samvittighet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex en gang i uken hadde vært prima. Jeg er i et forhold og vi har ikke hatt sex på 1,5 år! Føler jeg går på veggen snart 😮‍💨

Anonymkode: 3fa6d...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, det er store forskjeller. Selv har jeg vært i et forhold der 4-5 ganger i uken var helt normalt, selv med to i barnehagealder i huset. Sabla bra dame, seksuelt sett. Veldreid, kåt og multiorgastisk. "Those were the days....."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sex en gang i uken hadde vært prima. Jeg er i et forhold og vi har ikke hatt sex på 1,5 år! Føler jeg går på veggen snart 😮‍💨

Du bør kanskje heller gå ut døren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er dette en konkurranse i å holde ut lengst, og i så fall; hva er premien? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 17.48):

Jeg er dame midt i 30-årene og har like stort sexbehov som en tenåringsgutt. Fikk samme problemet med mannen her også etter barn. Her var heller ikke utseendet problemet, da jeg kjapt fikk kroppen tilbake uten noen varige mén, bortsett fra et lite keisersnittarr (uten heng). Han mistet lyst pga mindre energi og søvn, selv om jeg gjorde det aller meste med hus og barn. Han mistet også interessen for å være sosial og ta vare på utseendet sitt, så han la godt på seg. Etter flere år med problemer ble det brudd her, fordi vi rett og slett var blitt så forskjellige. Fant meg fort ny kjæreste, som også har barn, men han har en helt annen livsstil. Etter to år har vi vel i snitt fortsatt sex én gang om dagen, selv om vi ikke bor sammen enda. Hadde hatt mye mer sex hvis vi var barnløse, selvsagt. 

Anonymkode: 9ead6...9c6

Høres ut som eksen din fikk depresjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid det samme og aldri leke eller noe nytt. Ikke bare en rask her og der eller elske i sengen. 

Har barn så når vi først har mulighet så vil jeg gjerne ha litt intimitet. Syns ikke 2-3 ganger er for mye i ett forhold? syns max 1 gang i uken er så lite. 

Jeg savner forspill(slikking,kos og lek). Dette skjer aldri. Har sagt det og etterspurt det i flere år. Både på.en fin måte, gått rundt grøten og sagt det rett ut!

Har spurt om kalender i flere år no og det samme som alltid. Nei, det er ikke noe for oss. Kan ikke ha sex hver dag for det vi åpner luker, sikkert bare mye drit i kalender osv!

Jeg blir frustrert og irritert. Har lyst å gå ut å finne en på si. Har sagt det og , ikke at det hjelper!

Vet at alle har ulik sexbehov. Men trodde ikke han sku bli så kjedelig og gammel så fort... 

Savner morgensex, kveldsex, ha seg i trappen på vei opp, kjøkkenbenken, dusjen, sofaen osv.

Kan forstå dere menn som sliter når det ikke er sex. Og tro meg jeg gjør mye her hjemme så det er ikke det som er problemet. Heller ikke utseende. 

Har nevnt at vi kunne hatt åpent forhold for meg da, siden han ikke har noen behov lengre omtrent..

En mann som ikke har behov for sex og ikke runker....? hvilken planet er han fra ? da bør han skaffe seg lykkepiller og potensmidler, åpenbart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Man må jo nesten ta utgangspunkt i hva man selv ønsker. Hjelper lite hva alle andre gjør.

Vi har sex 1-2 ganger i året. Men jeg skjønner at mange ikke ville vært fornøyd med det selvom det funker for meg.

Anonymkode: dd267...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Baktus2024 skrev (2 timer siden):

En mann som ikke har behov for sex og ikke runker....? hvilken planet er han fra ? da bør han skaffe seg lykkepiller og potensmidler, åpenbart...

"Lykkepiller" er tradisjonelt SSRI, og ca det verste som finnes for libido og potens. Det du nevner er klassiske symptomer for en som tar slik medisin, eller er så uheldig å ha fått livsvarig mén av dem. 

Skjønner at du kastet det ut som en morsomhet, men det er dessverre ikke lykken for alle. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

"Lykkepiller" er tradisjonelt SSRI, og ca det verste som finnes for libido og potens. Det du nevner er klassiske symptomer for en som tar slik medisin, eller er så uheldig å ha fått livsvarig mén av dem. 

Skjønner at du kastet det ut som en morsomhet, men det er dessverre ikke lykken for alle. 

Det var ikke ment som morsomhet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vanskelig situasjon jeg kjenner meg igjen i. Har pratet mye med fruen om dette, men hun er liksom ferdig med den delen av livet. 
sist vi pratet sammen så spurte jeg om hun kunne prøve åpent forhold, men det kom ikke på tale. 
Sex er jo så fint og det gir mange positive virkninger. 
skulle gjerne gitt deg løsningen på problemet, men sitter i samme sitt selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (19 timer siden):

En slik drømme kvinne.. som er såå umenneskelig kåt, og har så hærlige sunne sexønsker, sier sjeldent nei til åpent forhold hvis hun hun får lov..
Det som er så spesiellt med deg, og som skaper problemer for deg.. Er at du er så hjertegod og fullpakket av omsorg, at du har ikke nubbsjanse for verken åpent forhold eller utroskap.. Du er: "Troskapens Mor"❣️

Fikk jeg inn en fulltreffer på deg TS?😅
For jeg kjenner meg igjen i dette med å være omsorgsfull.. for jeg har store problemer med å "Nei til sex" til kvinner, fordi jeg synes det er slemt å si. Det positive er jo at jeg forvandler omsorgen min i sexen, da blir det temmelig lidenskapelig🥰

Har du noensinne fått edruelige svar på dine patetiske tilbakemeldinger her inne?

Jeg, og mange andre, håper du en dag får pult. Du har ikke opplevd en eneste av dine historier her inne. Den dummeste er hun du slikket en dame i 3 timer. Eller da du fantasiknullet venninnen til moren din. 

eller hva med den gangen du sniffet lukten av kjønnet til tanten din i skinnsofaen eller kikket på kjønnet hennes fra utedassen. Du er en sjuk faen. Virkelig sjuk fyr. 

Anonymkode: b606f...9f4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...