Gå til innhold

Mange som har morgensex i helgene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Savner morgensex!

Mannen er aldri klar for det. Savner og bare kysse og kose og bli befølt og ha seg!

Hvor mange som liker morgensex?

Anonymkode: cc58d...919

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker det. Men dama er så kjedelig at hun kun vil ha sex minutter før vi skal sove, litt for glad i rutiner. Men hun går glipp av noe, presterer bedre i senga på morgenen 

Anonymkode: 44322...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Liker det. Men dama er så kjedelig at hun kun vil ha sex minutter før vi skal sove, litt for glad i rutiner. Men hun går glipp av noe, presterer bedre i senga på morgenen 

Anonymkode: 44322...4d5

Trist, er jo så deilig å bare våkne, kose og ha sex! Deilig start på dagen!

Anonymkode: cc58d...919

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

In my dreams. Glemmesak her i hus, mest fordi vi har en toåring 😂

Anonymkode: e8cfc...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi elsker morgensex! Hun vil helst vekkes av slikking og få noen orgasmer før deilig sex. Så er det kos og avslapning, hente noe drikke fra kjøleskapet før en ny runde 1-1,5 time senere. Make helgefri great again!! 😈😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt lite sensitiv om morgenen, så ofte klarer jeg ikke komme, så foretrekker egentlig å våkne skikkelig først 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er ikke noe for meg, samme om det er tirsdag eller lørdag. Som jeg har skrevet før: å bli staket opp om morgenen med full blære og drageånde er ikke en innertier. Det er ubehagelig og den strake motsetning til deilig. 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scorpion skrev (8 minutter siden):

Vi elsker morgensex! Hun vil helst vekkes av slikking og få noen orgasmer før deilig sex. Så er det kos og avslapning, hente noe drikke fra kjøleskapet før en ny runde 1-1,5 time senere. Make helgefri great again!! 😈😍

Å det høres fantastisk ut!!

 

Anonymkode: cc58d...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker morgensex veldig godt, men mannen er ikke i den sonen da. Egentlig ganske frustrerende. Lysten min et på topp om morgenen, mens lysten hans er på topp resten av dagen 😂 Når jeg begynner å gjøre noe med dagen min får han lyst, men da vil jeg jo gjøre hva enn jeg har satt igang.

Så det er dessverre sjelden vi har sex på morgenen. Men i morges ble det faktisk, og jeg kjenner det ekstra gode humøret henger i enda!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe å si om det er morra, formiddag, ettermiddag eller kveld for den saks skyld. Jeg har lyst hele tiden 🫣🫣🫣

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det morgen/formiddag/ettermiddag i helgene. 
Kveld i ukedagene har utgått, men i begynnelsen kunne vi våkne midt på natten og ha oss. 
Vært sammen i to år. 

Anonymkode: 340bb...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har null sexlyst om morgenen. Orker ikke tanken. Ikke når jeg er nyforelsket engang. Hater morgenånde. Må alltid skikkelig tisse når jeg våkner. Må stå opp, være oppe litt først. Så er jeg klar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Her går det ikke an å snakke til kona engang før hun har spist frokost, så det kommer aldri til å skje..

Anonymkode: 9691f...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen har aldri lyst🤯🙈 Føler meg så lite kvinnelig når han ikke har lyst, for man leser hele tiden (også her) at mannen oftest vil, og dama er den son holder igjen…

Sååå mange unnskyldninger her. Sliten av jobb, depresjon, stress med bilreparasjoner etc etc. Jeg savner et samliv med sex. 

Anonymkode: de8bb...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Her er det morgen/formiddag/ettermiddag i helgene. 
Kveld i ukedagene har utgått, men i begynnelsen kunne vi våkne midt på natten og ha oss. 
Vært sammen i to år. 

Anonymkode: 340bb...89e

Var sånn vi også i starten, men vært sammen i 19 år. så blir sex 2-4 ganger i uken. 

Anonymkode: 21f83...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mannen har aldri lyst🤯🙈 Føler meg så lite kvinnelig når han ikke har lyst, for man leser hele tiden (også her) at mannen oftest vil, og dama er den son holder igjen…

Sååå mange unnskyldninger her. Sliten av jobb, depresjon, stress med bilreparasjoner etc etc. Jeg savner et samliv med sex. 

Anonymkode: de8bb...7b2

Jaaa!

samliv med sex er jo det kjærester gjør som ikke venner gjør. Noe som gjør det dere har spesielt!

 

Anonymkode: cc58d...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er heldigvis kompatible på det aller meste. Også sex.

Vi liker ikke morgensex. 

Anonymkode: 908c6...dd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har stort sett morgensex hver helg, jeg elsker det og kommer som regel lettere og gjerne flere ganger om morgenen. 

Jeg pleier som regel å våkne tidlig, da går jeg på badet for å ordne meg litt. Så går jeg tilbake til en varm seng, drikker litt kaffi og koser meg med mannen min ❤️

Anonymkode: e14e5...a7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (3 timer siden):

Nei det er ikke noe for meg, samme om det er tirsdag eller lørdag. Som jeg har skrevet før: å bli staket opp om morgenen med full blære og drageånde er ikke en innertier. Det er ubehagelig og den strake motsetning til deilig. 

Går da fint an å ta en tur på badet først. 

Anonymkode: 99d81...939

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Går da fint an å ta en tur på badet først. 

Anonymkode: 99d81...939

Dette synes jeg helt ærlig blir for dumt. Det går helt fint an å ta 60 armhevinger og skvette kaldt vann i ansiktet, stå på hode og løpe 60 meteren om du føler deg for trøtt til å ha sex om kvelden også.... Men det betyr ikke at det er på det tidspunktet en er mest opplagt til å ha sex likevel!

Nå var ikke spørsmålet i hi "hva gjør du for å være opplagt nok til å sex om morningen?"

Hvorfor er det da ekstremt vanskelig å bare akseptere at for noen er ikke morningen det beste tidspunktet å ha sex på? Ja jeg kan tisse og pusse tenner på morningen, på et tidspunkt i løpet av morningen gjør jeg også det men da har jeg stått opp og er klar for dagen. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...