IchLiebeDichOder? Skrevet 24. oktober 2024 #21 Del Skrevet 24. oktober 2024 Marihønepøne skrev (1 minutt siden): Du glemmer at du kunne slått nupereller eller lest i salmeboka di. Da hadde nok både du og hjemmet blitt harmonisk! Rolig, hønemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 25. oktober 2024 #22 Del Skrevet 25. oktober 2024 Marihønepøne skrev (10 timer siden): Ja, vi kan også lære oss å spille pianoforte slik at vi kan underholde kollegaene hans når han har de med hjem etter jobben. Og lære oss å brodere monogrammer og lage kabaret og rekecoctail. 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet 25. oktober 2024 #23 Del Skrevet 25. oktober 2024 IchLiebeDichOder? skrev (22 timer siden): Hva vil du egentlig da? Jeg vil ha like god tilgang til helsehjelp som menn har. Å vite at noen vil i det minste prøve å få tak i gjerningsmannen når jeg blir utsatt for overgrep. At mine yngre medsøstre kan gå på skolen uten å utsettes for seksuell trakkassering eller verre. At mine heterofile medsøstre skal kunne leve i husholdninger hvor deres ektemenn bidrar til å holde hjemmet vedlike og oppdra barna. Jeg vil ha like stor taletid som menn når jeg har like stor fagkunnskap. Det hadde vært en start. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 25. oktober 2024 #24 Del Skrevet 25. oktober 2024 Kvinner er overrepresentert når det kommer til mange ulike sykdommer, samt det faktum at de faktisk føder barn, og har komplikasjoner både når de går gravide og i etterkant av fødsel. Tar man kvinner på alvor (både av staten og av menn) så kan vi kanskje snu sykefraværet noe. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå