Gå til innhold

Når du møter noen fra nettet, hvor sikker er du på at dette er en mann du ønsker å møte? Gir du klem når dere møtes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er som oftest ganske usikker. Har jo møtt folk som har vært noe helt annet enn jeg tenkte selv etter lang prating. Møter derfor folk under en lav sko. Hender ikke sjelden at jeg egentlig ikke vil gi klem engang fordi vedkommende lukter dårlig for eksempel. Ekler ikke ser ut i det heletatt som forventet. 

Jeg syns disse vurderinger er veldig vanskelige. 

Vil ha noen som jeg syns er pen, men ikke for pen. Og at han er snill er viktigere.. 

Vil ha noen med grei økonomi og ønske om å gjøre aktiviteter sammen som vi syntes er gøy sammen..Ikke noen for rik og ikke noen som jeg ikke kan eie bolig med som bruker opp pengene på alkohol og lignende. 

Vil ha noen som ikke stinker, som er hygienisk. 

Noen som ikke er manipulerende..

Vil ha noen som jeg kan trene med, men som ikke er altfor opptatt av kropp. 

Vil ha noen som han lytte og snakke, som er interessert i hvordan jeg har det, men også deler, sånn at man kan ta støtte i hverandre..

Vil ha en som liker mye sex, men ikke er helt creepy.. 

Liker å reise av og til, liker sofakos. 

Noen som liker husarbeid sammen. 

Noen som har litt stil men ikke er showy og glorete. 

Nesten alltid er det en eller to av disse som er helt i ubalanse og det kommer ikke frem hverken fra profil eller prating på apper. Så møtes man og det var likevel ikke ok. 

Er det lurt å bare sveipe til venstre og la bære å date med mindre man er 100% sikker? Si stopp med en gang om det er bare en bitteliten ting man reagerer negativt på? Gi nesten ingen en sjanse? Flere som sier at om man er så streng ender man opp sexløs og alene.

Anonymkode: 30e50...167

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

 

Er det lurt å bare sveipe til venstre og la bære å date med mindre man er 100% sikker? Si stopp med en gang om det er bare en bitteliten ting man reagerer negativt på? Gi nesten ingen en sjanse? Flere som sier at om man er så streng ender man opp sexløs og alene.

Anonymkode: 30e50...167

Motsatt. Det er lurt å sveipe til høyre hvis man ikke er 100 prosent sikker og til høyre hvis man er 100 prosent sikkert. Da går man ikke glipp av noen som kan være fantastisk selv om man ikke tror det. 

Man ser om man kan være en potensiell match via dialogen og når man møtes i virkeligheten hvis dialogen går greit. 

Anonymkode: 1510f...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overtenker noe voldsomt, man matcher, chatter litt så møtes man hvis man har god kjemi, det er snakk om en date ikke et giftemål.

Anonymkode: c4a48...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umulig å være helt sikker. Selv om han på papiret er helt riktig, kan fortsatt kroppen føle at det blir feil. Det er jo nesten en blind date. 

Hadde ikke gitt noen jeg ikke kjenner en klem når vi møttes. Hadde ventet til jeg fikk et ekte intrykk av han.

Anonymkode: f0358...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg mann, men 100% sikker har jeg aldri vært. Man vet aldri hvem som er den beste matchen når man faktisk møtes. Jeg prøver derfor å ikke være for kritisk før jeg har møtt noen. Personlig hadde jeg ikke strøket på noen av kriteriene dine, men som sjenert er det uansett vanskelig å komme seg til date to ettersom det da tar lengre tid å åpne seg helt og bli komfortabel med en ny person. Den som venter på noe godt...

Anonymkode: ebb8f...bb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde kanskje prøve å møte noen andre enn fra nettet så vet du om de stinker eller ikke hahaha, den var morsom TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker å ikke være åpen for at man kan like og være kompitabel men noen man ikke så for seg på forhånd er et veldig dårlig utgangspunkt om man ønsker å finne noen 

Anonymkode: 6163f...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal slite med å finne en som liker husarbeid sammen 😂

Anonymkode: 72728...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror du skal slite med å finne en som liker husarbeid sammen 😂

Anonymkode: 72728...5a2

🤣

Anonymkode: 30e50...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er som oftest ganske usikker. Har jo møtt folk som har vært noe helt annet enn jeg tenkte selv etter lang prating. Møter derfor folk under en lav sko. Hender ikke sjelden at jeg egentlig ikke vil gi klem engang fordi vedkommende lukter dårlig for eksempel. Ekler ikke ser ut i det heletatt som forventet. 

Jeg syns disse vurderinger er veldig vanskelige. 

Vil ha noen som jeg syns er pen, men ikke for pen. Og at han er snill er viktigere.. 

Vil ha noen med grei økonomi og ønske om å gjøre aktiviteter sammen som vi syntes er gøy sammen..Ikke noen for rik og ikke noen som jeg ikke kan eie bolig med som bruker opp pengene på alkohol og lignende. 

Vil ha noen som ikke stinker, som er hygienisk. 

Noen som ikke er manipulerende..

Vil ha noen som jeg kan trene med, men som ikke er altfor opptatt av kropp. 

Vil ha noen som han lytte og snakke, som er interessert i hvordan jeg har det, men også deler, sånn at man kan ta støtte i hverandre..

Vil ha en som liker mye sex, men ikke er helt creepy.. 

Liker å reise av og til, liker sofakos. 

Noen som liker husarbeid sammen. 

Noen som har litt stil men ikke er showy og glorete. 

Nesten alltid er det en eller to av disse som er helt i ubalanse og det kommer ikke frem hverken fra profil eller prating på apper. Så møtes man og det var likevel ikke ok. 

Er det lurt å bare sveipe til venstre og la bære å date med mindre man er 100% sikker? Si stopp med en gang om det er bare en bitteliten ting man reagerer negativt på? Gi nesten ingen en sjanse? Flere som sier at om man er så streng ender man opp sexløs og alene.

Anonymkode: 30e50...167

Hvor gammel er du egentlig?

Anonymkode: cde82...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror du skal slite med å finne en som liker husarbeid sammen 😂

Anonymkode: 72728...5a2

Hvorfor er det så vanskelig? Husker alle ganger jeg og exen har tenkt, okei nå har vi serriøst 1 time på å sine opp denne plassen før besøket kommer, vi må samarbeide. Å det er de beste husarbeid episodene jeg har hatt. 

Anonymkode: f0358...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...