Gå til innhold

Blå litt pen parkas (vinterjakke) til herre - hvor?

Rosa Dartle

Anbefalte innlegg

Kjæresten min hadde sett seg ut denne parkasen, men så hadde de ikke igjen størrelsen hans. Jeg føler jeg har sett sånne parkaser «overalt», men fant ikke igjen noen av dem nå. Er det noen som har tips til hvor man kan få tak i noe lignende som kan passe både til jeans og chinos? Han har uformell stil på jobb med skjorte og dressbukse.

IMG_3010.thumb.png.3ecc13fe59b51b8d231e880d91ab1db7.png

Endret av Rosa Dartle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sandie skrev (3 timer siden):

Tusen takk! Den var veldig fin, men typisk nok var medium utsolgt der også 😕 Hvordan er de i størrelsen? Han trengte medium i den jakka fra Jean Paul, men han er 1.95 høy og pleier å trenge L ellers.

Endret av Rosa Dartle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Både Blæst og Swims har fine parkaser…

Anonymkode: 1eab8...078

Har ikke funnet hos Blæst, og Swims er også utsolgt for vinterjakker 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa Dartle skrev (16 minutter siden):

Tusen takk! Den var veldig fin, men typisk nok var medium utsolgt der også 😕 Hvordan er de i størrelsen? Han trengte medium i den jakka fra Jean Paul, men han er 1.95 høy og pleier å trenge L ellers.

Jeg har tre jakker fra BRGN. En trenchcoat i str.S, og to parkaser i dobbeltstørrelse. Den ene er S/M og den andre XS/S. Min erfaring er at dobbeltstørrelsene er ganske store i størrelsen, mens jakker i enkeltstørrelsene helst er litt små. Jeg vipper litt mellom S og M, men trenchcoaten i str S er ganske trang til meg, og ikke mulig å ha tykk genser under. Den i str. S/M er for stor og skal snart selges. Så i dobbeltstørrelse må jeg ned til XS/S. 

Dersom det samme gjelder for herrejakker vil jeg tro at jakken jeg linket til helst er litt liten i størrelsen.. Ville valgt L når han er 195 høy.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fra UBR

Anonymkode: 4e8a1...4f1

Den var kjempefin, men tror den blir litt for tynn på vinteren. Det er ganske kaldt her på Østlandet til tider 🥶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...