Gå til innhold

Opphissende å se mannen sprute?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva er poenget med ditt innlegg utenom fornedrelse? Du må være en fest å være sammen med, kan hende du tenker nøyaktig det samme om meg også. God helg!

Anonymkode: 5ca82...d61

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 22.35):

Heller omvendt, men spørs jo på sæden. Noen har verre sperm enn andre. I utgangspunktet er sæd ganske... ekkelt. For meg.

Anonymkode: a0aff...f8f

Beste er å få griset ferdig innpakket i et kondom.

Anonymkode: d6b35...6a9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Beste er å få griset ferdig innpakket i et kondom.

Stakkars mann som må forholde seg til en kvinne med så negative holdninger knyttet til en så naturlig del av mannens seksualitet og nytelse. 

Anonymkode: 9933e...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stakkars mann som må forholde seg til en kvinne med så negative holdninger knyttet til en så naturlig del av mannens seksualitet og nytelse. 

Jeg finnes ikke det minste negativ til mannens seksualitet og nytelse. Fantastisk at mannen nyter sex med meg.

Det underslår ikke det faktum at det mest praktiske er bruk av kondom.

Rent objektivt er sæd en ulempe. Rent subjektivt er det….ingen ting. Det hverken irriterer eller gleder. 

Anonymkode: 684af...f80

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg finnes ikke det minste negativ til mannens seksualitet og nytelse. Fantastisk at mannen nyter sex med meg.

Det underslår ikke det faktum at det mest praktiske er bruk av kondom.

Rent objektivt er sæd en ulempe. Rent subjektivt er det….ingen ting. Det hverken irriterer eller gleder. 

Anonymkode: 684af...f80

Ok, så flott! 

Men etter min mening er det to ord som er irrelevant når det gjelder beskrivelser eller tanker rundt sex; praktisk og objektivt. 

Kverulering? Ja! Men måtte bare. 😅

God helg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke når vi har sex sammen. Altså det gjør meg ingenting, men jeg har som regel allerede kommet når han spruter, så da er egentlig tenningen over for min del. Nyter at han kommer, men liker best at han kommer inni meg, liker å se orgasme-ansiktet hans. Om han kommer på utsiden så har jeg som oftest ansiktet/munnen på ballene og i rumpa hans mens rumpa mi er i nærheten av ansiktet hans, så da ser jeg ikke spruten.

Men når vi er fra hverandre og sender filmsnutter til hverandre så liker jeg å se spruten .

Anonymkode: 33624...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke når vi har sex sammen. Altså det gjør meg ingenting, men jeg har som regel allerede kommet når han spruter, så da er egentlig tenningen over for min del. Nyter at han kommer, men liker best at han kommer inni meg, liker å se orgasme-ansiktet hans. Om han kommer på utsiden så har jeg som oftest ansiktet/munnen på ballene og i rumpa hans mens rumpa mi er i nærheten av ansiktet hans, så da ser jeg ikke spruten.

Men når vi er fra hverandre og sender filmsnutter til hverandre så liker jeg å se spruten .

🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

🤮

Hva var så kvalmt med det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

🤮

Slike folk er bare latterlig. Patetisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 11.56):

Oi, jeg er visst sær ser jeg 🙈

for jeg har en kink på akkurat dette, men tør ikke si det til mannen min av en eller annen grunn. Jeg kunne godt tenkt meg at han kunne trekke seg ut akkurat da han kom, sprute utenfor og så fortsette inni meg til jeg kom. 

Anonymkode: be239...424

Jeg sier meg enig i alle de andre som har skrevet at du trygt kan si det. Kan ikke se for meg en mann som ikke reagert negativt på at partner tente ekstra på hans orgasme. Det hadde vært ubetinget positvit for meg å høre det for eksempel. Hadde til og med forsøkt å oppfylle ønsket (selv om jeg egentlig synes det er best å komme så dypt inni fitta henes som mulig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er bare styr. Single damer kan kanskje synes det er spennende.

Anonymkode: 045cc...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå eg kan foreksempel komme på grunn av hun kommer og motsatt. 

Vi tenner veldig på kvarandres orgasme, eg seg hun blir litt fasinert nor hun runker meg å holder den rett opp så spruten står å eg vrir meg i nytelse!

Vi er også flik til å vente på kvarandre så vi kommer sammen 🤩🤩🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

🤮

Dust 

Anonymkode: eb3cd...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...