Gå til innhold

Love is Blind (usa) - sesong 7

MissStiles

Anbefalte innlegg

Nafiaa skrev (På 5.10.2024 den 16.34):

Jeg synes at Hannah er veldig overfladisk, virker til å ha problemer med sjalusi og er dominerende ovenfor han hun er med. Hun var veldig redd for å bli dømt selv, men var også den som selv var dømmende. 

Ja, hun var egentlig helt utrolig! Jeg ble bare mer og mer oppgitt for hver episode. Siste episode satt hun der og så ut som en  psykolog i en sketsj. 

Også såå usikker som hun var i starten ja. Snakk om helomvending. Jeg satt i sofaen og kalte henne mobber i en av de siste episodene.

Og tjente hun mer enn han som hun sa?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men så mye rart som dukker opp? Enten er jo dialogene klippet fullstendig i stykker eller så klikker de og gjør det slutt over bittesmå ting? Soving og teksting? 🤯

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (2 timer siden):

Men så mye rart som dukker opp? Enten er jo dialogene klippet fullstendig i stykker eller så klikker de og gjør det slutt over bittesmå ting? Soving og teksting? 🤯

Ja, hva skjer? Der er sånn overreaksjon på visse😅 Så akkurat den episoden, og ha virker SÅ såret og sint, og jeg lurer nesten på om han faktisk kjenner på at hun er falsk, og at det er grunnen til den sterke reaksjonen..? Hun kunne jo kommunisert at hun var trøtt osv. Så mulig hun er avkoblet men later som for programmet, ref. at hun la seg når kamera ble skrudd av. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebrunost skrev (4 minutter siden):

Ja, hva skjer? Der er sånn overreaksjon på visse😅 Så akkurat den episoden, og ha virker SÅ såret og sint, og jeg lurer nesten på om han faktisk kjenner på at hun er falsk, og at det er grunnen til den sterke reaksjonen..? Hun kunne jo kommunisert at hun var trøtt osv. Så mulig hun er avkoblet men later som for programmet, ref. at hun la seg når kamera ble skrudd av. 

Jeg sitter og ser på den episoden og skjønner ingenting. Altså jeg skjønner jo at det var viktig for han at de var sammen foreldrene hans. Men det må han jo si, samme som hun må si at hun er sliten. Også avslutte på den måten etter at han møtte familien hennes og gå tillatelsen av faren hennes. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (26 minutter siden):

Jeg sitter og ser på den episoden og skjønner ingenting. Altså jeg skjønner jo at det var viktig for han at de var sammen foreldrene hans. Men det må han jo si, samme som hun må si at hun er sliten. Også avslutte på den måten etter at han møtte familien hennes og gå tillatelsen av faren hennes. 

Ja, utrolig merkelig..! Og så etter den samtalen med foreldrene hans, de var jo så positive til henne, så det var merkelig hvordan alt snudde og han hadde bestemt seg. Og at han aldri ville henne igjen, men han møter opp på festen😅 Han virker så umoden. 

Endret av Julebrunost
.
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj. Så fæl Hannah var mot Nick. På grensa til psykisk mishandling. Hun er en usikker liten jente som lar alt gå utover Nick

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

evybergen skrev (10 timer siden):

Fysj. Så fæl Hannah var mot Nick. På grensa til psykisk mishandling. Hun er en usikker liten jente som lar alt gå utover Nick

Nå er jeg for så vidt enig i poengene hennes, for Nick er virkelig umoden. Kan ikke koke spagetti, betaler ikke sine egne regninger, bor hos mamma og pappa og pappa tar vare på katta hans 😅 Men jeg er enig i at hun har en helt forferdelig måte å formidle meningene sine på. Synes og hun overreagerte noe voldsomt da Nick snakket med venninna hennes på den festen de var på. Hva var problemet med det liksom? Komplett sprø hele gjengen. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nick er en mannebaby, men hun kan da ikke si at han ikke har respekt når hun kjefter og overreagerer på alt han gjør. Makan til dysfunksjonelle folk. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner at de prater litt mer med deltakerne alene/ på sync heter det vel, så vi kunne fått det litt bedre forklart hvorfor de reagerer som de gjør. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gipetto skrev (6 timer siden):

Asså hva feiler det Hannah?

Hun er helt perfekt, synes hun selv ihvertfall. Alt hun sier og gjør er riktig, alt Nick sier og gjør er feil. Stakkars fyr. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg kanskje er toxic, for jeg syns det er kjempe kjedelig og orker ikke se mer. Bare spilte rett til alle dro på reise for er så lei av de tomme samtalene deres.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (14 timer siden):

Vet ikke om jeg kanskje er toxic, for jeg syns det er kjempe kjedelig og orker ikke se mer. Bare spilte rett til alle dro på reise for er så lei av de tomme samtalene deres.

Jeg spolte masse over samtalene de to episodene. Orker ikke all den pratingen. 

ja da er det enda et par som ikke gifter seg. Trodde kanskje at det var han som kom til å gjøre det slutt med Hannah men det var han var litt for feig til å gjøre. 

Spørs bare om det blir enda bryllup mindre etter den siste samtalen mellom Marissa og Ramses?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vondt av Nick. Ser han blir lei når Hannah snakker nedlatende om/til han. Veldig dårlig  og usjarmerende egenskap!

Hun andre han hadde snakket med i pod( som kom til bar-episoden), har en helt annen framtoning og fremsnakker han på på en helt annen måte. Og det ser man på ansiktet til Nick også. Synd han ikke valgte hun før Hannah. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Isa2 skrev (45 minutter siden):

Får vondt av Nick. Ser han blir lei når Hannah snakker nedlatende om/til han. Veldig dårlig  og usjarmerende egenskap!

Hun andre han hadde snakket med i pod( som kom til bar-episoden), har en helt annen framtoning og fremsnakker han på på en helt annen måte. Og det ser man på ansiktet til Nick også. Synd han ikke valgte hun før Hannah. 

Enig

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Marissa 💔

Ellers må jeg innrømme at denne episoden ble langdryg, bare to par ble kjedelig. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å ikke gå inn her idag siden det er onsdag 🥺

Kun sett 10 min av episode 12 og synes så synd på Marissa 💔

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...