Gå til innhold

Fødsel i forhold til slimproppen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når fødte dere etter at slimproppen gikk? Jeg er 4 gangs å burde vel streng tatt vite at ting skjer når det skjer, men er 15 år siden sist å jeg er så spent og utålmodig.
Å så er det gøy å høre andres erfaringer😁

Jeg er 38 uker i dag og slimproppen gikk i går, har masse maserier som ikke blir til noe som helst. 

Anonymkode: 4b9b3...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med første tok det cirka 2 døgn, og med andre nesten en hel uke. Begge litt før termin.

Lykke til med fødsel😊

Anonymkode: dbdb9...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter spent på at min skal gå selv! begynner å bli meget lei, førstegangsfødende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første fødte jeg to-tre uker etter at slimproppen gikk. Med de to andre merket jeg ikke noe til noen slimpropp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg gikk slimproppen bare før den siste av mine 3 fødsler, da gikk den et døgns tid før vannet gikk. Det var også den eneste fødselen min som startet med vannavgang.

Har for øvrig aldri hatt noen tegn til fødsel på forhånd, har vært rett på aktiv fødsel med tette rier. bortsett fra den siste med vannavgang, da fikk jeg en times forberedelse før riene startet.

Anonymkode: d27bf...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket aldri noen slimpropp jeg, selv om fødselen min startet med vannavgang. Men jeg hadde heftige maserier (tror jeg det var) i 3-4 dager, så roet det seg en dag eller to, og så gikk vannet plutselig. Dette i uke 38. Så kan jo være det skjer noe snart!

Anonymkode: e9c0a...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...