AnonymBruker Skrevet 6. oktober #21 Del Skrevet 6. oktober haha, ingen som forstår poenget til TS Anonymkode: 219c3...873 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #22 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 7.40): Jeg lurer på hvorfor kvinner på en side klager på at vi menn kun tenker med pikken, men hvorfor er dere kvinner da så ekstremt opptatt av sex på første overnatting sammen etter dating? Har vært med en del kvinner men mister interessen da det er de som tar initiativ til sex og begynner å stryke hånden på kroppen vår og nærmere og nærmere penis, så plutselig er hele hånden i boxeren. Så etter kort tid etter det hvisker de ”kan du ta meg hardt“ når det først har gått så langt, altså etter at de har utstyret i hånda og har gjort meg kåt klarer såklart ikke jeg å motstå å ha sex med de.. jeg må ærlig si at jeg mister interessen på noe seriøst når de gjør slik, da blir det et engangstilfelle for meg. Kan umulig være kun meg dette skjer med, så hvorfor later kvinner som at de er så uskyldige og klager på et fåtall av oss menn som er fuckboys? Anonymkode: b62d0...480 Aha. Så du skal ikke si ifra? Jeg har ingen interesse av å sove med noen i samme seng om vi ikke er gode venner på overnatting eller vi skal ha sex. Ergo kunne du fint sovet over hos meg, men da hver for oss. Kommunikasjon kalles det... Anonymkode: accf8...9c8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #23 Del Skrevet 6. oktober Om du vet at du mister interessen av å ha sex «tidlig» og de tror at du er interessert, så lar du være. Eventuelt si at det ikke blir noe forhold om dere har sex da Anonymkode: f2773...499 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #24 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (27 minutter siden): haha, ingen som forstår poenget til TS Anonymkode: 219c3...873 Hva er poenget da? At han lurer kvinner? Han kan faktisk si nei. Og hva er rart med å ha sex på første hjemmedate? Man møtes offentlig før det gjerne Anonymkode: f2773...499 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #25 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om du vet at du mister interessen av å ha sex «tidlig» og de tror at du er interessert, så lar du være. Eventuelt si at det ikke blir noe forhold om dere har sex da Anonymkode: f2773...499 Ja, å tro en står på det rene etter å ha lurt noen til sengs er helt feil. Da blir det ironisk nok, heller ts som bruker dem for sex. Anonymkode: 72a7c...9df 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #26 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 7.40): plutselig er hele hånden i boxeren. Utrolig ekkelt! Anonymkode: 63555...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 6. oktober #27 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 7.40): Jeg lurer på hvorfor kvinner på en side klager på at vi menn kun tenker med pikken, men hvorfor er dere kvinner da så ekstremt opptatt av sex på første overnatting sammen etter dating? Har vært med en del kvinner men mister interessen da det er de som tar initiativ til sex og begynner å stryke hånden på kroppen vår og nærmere og nærmere penis, så plutselig er hele hånden i boxeren. Så etter kort tid etter det hvisker de ”kan du ta meg hardt“ når det først har gått så langt, altså etter at de har utstyret i hånda og har gjort meg kåt klarer såklart ikke jeg å motstå å ha sex med de.. jeg må ærlig si at jeg mister interessen på noe seriøst når de gjør slik, da blir det et engangstilfelle for meg. Kan umulig være kun meg dette skjer med, så hvorfor later kvinner som at de er så uskyldige og klager på et fåtall av oss menn som er fuckboys? Anonymkode: b62d0...480 Vel, hvordan vet vi egentlig at dette er så viktig? Det er da mange, mange, mange menn som ikke har erfart det samme og heller kunne spurt seg om hvorfor det er så viktig å ikke ligge på første date. Personlig er jeg mer på din side, og venter gjerne til det er en kjemi der før det går så langt, men det er da søren meg ikke vanskelig å ta den praten, heller. Det er lov å prøve seg, så lenge man godtar at den andre ikke vil. Det gjelder alle konstellasjoner av kjønn i slike settinger. Dessuten er jo ikke en "fuckboy" definert som en mann som har sex på første date, de to tingene har lite til ingenting med hverandre å gjøre. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #28 Del Skrevet 6. oktober Newsflash ; Kvinner kan også ha lyst å ligge! Sjokkerende ikke sant. Hvis ikke den seksuelle kjemien er der blir vi aldri sammen heller. Like greit å bare hoppe i det noen ganger. Kjipt å måtte vente i flere måneder på kjip lakendans😆 Anonymkode: b3577...981 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #29 Del Skrevet 6. oktober Utelukke om han er et dårlig ligg Anonymkode: bc00d...989 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #30 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 13.10): Trådstarter må begynne å tenke "noen kvinner" gjør dette, men slett ikke alle kvinner. Neste gang sier du hva du mener og at du ikke vil før du vil. Du styrer det selv. Anonymkode: 04210...d7a Da blir det jo ikke flere dater, fordi dama mister helt interessen fordi de tror de ikke er attraktive nok... Anonymkode: 6db3f...9bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #31 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da blir det jo ikke flere dater, fordi dama mister helt interessen fordi de tror de ikke er attraktive nok... Anonymkode: 6db3f...9bf Det er ikke sikkert, å kan det ikke prates om. Om de gjør etter han har sakt han vil vente, er de ikke noe å beholde uansett. Ei dame må tåle at menn har lyst til å vente eller ikke er i humør, akkurat som menn må hos kvinner. Dating handler egentlig om å finne noen som passer seg, ikke å bli aksepter av hvem enn du møter. Anonymkode: 72a7c...9df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #32 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Utelukke om han er et dårlig ligg Anonymkode: bc00d...989 Se for deg opptøyene hvis en mann skrev dette Anonymkode: be31e...685 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #33 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Se for deg opptøyene hvis en mann skrev dette Anonymkode: be31e...685 Som om ikke menn ofte gjør? Anonymkode: 72a7c...9df 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 7. oktober #34 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 7.40): Kan umulig være kun meg dette skjer med, så hvorfor later kvinner som at de er så uskyldige og klager på et fåtall av oss menn som er fuckboys? Tror du trenger å få et mer nyansert syn på kvinner i stedet for å sutre over at kvinner du dater tar initiativ til sex når dere skal overnatte for første gang.. Det hele høres litt svakt ut.. "Jeg har problemer med at kvinner jeg velger å ha sex med tar initiativ til å ha sex med meg" Alt folk lager problemer av i dag... 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 7. oktober #35 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 7.40): Jeg lurer på hvorfor kvinner på en side klager på at vi menn kun tenker med pikken, men hvorfor er dere kvinner da så ekstremt opptatt av sex på første overnatting sammen etter dating? Har vært med en del kvinner men mister interessen da det er de som tar initiativ til sex og begynner å stryke hånden på kroppen vår og nærmere og nærmere penis, så plutselig er hele hånden i boxeren. Så etter kort tid etter det hvisker de ”kan du ta meg hardt“ når det først har gått så langt, altså etter at de har utstyret i hånda og har gjort meg kåt klarer såklart ikke jeg å motstå å ha sex med de.. jeg må ærlig si at jeg mister interessen på noe seriøst når de gjør slik, da blir det et engangstilfelle for meg. Kan umulig være kun meg dette skjer med, så hvorfor later kvinner som at de er så uskyldige og klager på et fåtall av oss menn som er fuckboys? Anonymkode: b62d0...480 Du bruker mange ord for å skrive at målet når du dater er at du skal ha tilfeldig uforpliktende sex. Håper du er åpen med dem du dater at det er målet ditt, ha sex en gang å så finne enn ny og gjøre det samme igjen. Ok, er noen som holder på som deg, men hvorfor skal du få ditt mål om tilfeldig sex å handle om hvordan kvinner er? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #36 Del Skrevet 7. oktober Man inviterer ikke noen man dater på overnatting uten at det ligger en forventning om sex i luften. Det skal presiseres på forhånd at det ikke blir sex, enten eksplisitt eller indirekte ved å si at «så sover du på gjesterommet». Det er selvsagt lov til å ombestemme seg i løpet av kvelden og at det ikke ender med sex likevel - men overnattingsdate er typisk noe man har for å ha sex. Anonymkode: e4aa7...414 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 7. oktober #37 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Om du vet at du mister interessen av å ha sex «tidlig» og de tror at du er interessert, så lar du være. Eventuelt si at det ikke blir noe forhold om dere har sex da Anonymkode: f2773...499 Alle vet at hvis TS faktisk: - Dater med mål om seriøst forhold OG - Ikke kan ha et seriøst forhold med enn kvinne som er med på sex "tidlig" i en oppdage/utforske fase Så hadde han ikke gang på gang havnet i seng med kvinner "tidlig". Men istedenfor havnet i seng alene etter datene. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 7. oktober #38 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 13.07): Jeg er kvinne og føler det samme Bare at jeg sier nei til sex da jeg ikke har noe interesse av knulle tilfeldige menn. Det er skikkelig turn-off når maset om sex kommer så fort, spesielt på første daten som man er alene. Jeg syns det er respektløst og slitsomt. Anonymkode: a175d...d60 Men hvorfor velger du å legge deg i sengen sammen med menn som du ikke kan tenke deg å ha sex med på det tidspunktet? Som er poenget i HI. TS velger å legge seg i senger hos ulike kvinner, så velger han å ha sex med dem.... For så å dumpe dem fordi det i hans øyne er galt av disse kvinnene å ha sex så "tidlig" hvis dem skal være egnet til å bli kjæreste med han. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #39 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 7.40): Jeg lurer på hvorfor kvinner på en side klager på at vi menn kun tenker med pikken, men hvorfor er dere kvinner da så ekstremt opptatt av sex på første overnatting sammen etter dating? Har vært med en del kvinner men mister interessen da det er de som tar initiativ til sex og begynner å stryke hånden på kroppen vår og nærmere og nærmere penis, så plutselig er hele hånden i boxeren. Så etter kort tid etter det hvisker de ”kan du ta meg hardt“ når det først har gått så langt, altså etter at de har utstyret i hånda og har gjort meg kåt klarer såklart ikke jeg å motstå å ha sex med de.. jeg må ærlig si at jeg mister interessen på noe seriøst når de gjør slik, da blir det et engangstilfelle for meg. Kan umulig være kun meg dette skjer med, så hvorfor later kvinner som at de er så uskyldige og klager på et fåtall av oss menn som er fuckboys? Anonymkode: b62d0...480 Synes du er bedre at dama skal oppføre seg som en viljeløs melsekk og at det kun er du som skal ta initiativet ? Anonymkode: 491e8...73c 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #40 Del Skrevet 7. oktober Dette er veldig enkelt. Hvis du ønsker å tiltrekke deg kvinner som vil ta det med ro og vente med sex, vær selv en mann som ikke legger til rette for tidlig sex. Møt hverandre bare utenfor huset eller hjemme kun på dagtid. Slutt med hintegreier. Anonymkode: c3fd2...6da 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå