Gå til innhold

Hvorfor er det så viktig for kvinner å ligge på første overnatting sammen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du har tydeligvis kun møtt løsaktige kvinner.

Anonymkode: 3f89e...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg lurer på hvorfor kvinner på en side klager på at vi menn kun tenker med pikken, men hvorfor er dere kvinner da så ekstremt opptatt av sex på første overnatting sammen etter dating? Har vært med en del kvinner men mister interessen da det er de som tar initiativ til sex og begynner å stryke hånden på kroppen vår og nærmere og nærmere penis, så plutselig er hele hånden i boxeren. Så etter kort tid etter det hvisker de ”kan du ta meg hardt“ 

når det først har gått så langt, altså etter at de har utstyret i hånda og har gjort meg kåt klarer såklart ikke jeg å motstå å ha sex med de.. 

jeg må ærlig si at jeg mister interessen på noe seriøst når de gjør slik, da blir det et engangstilfelle for meg. 

Kan umulig være kun meg dette skjer med, så hvorfor later kvinner som at de er så uskyldige og klager på et fåtall av oss menn som er fuckboys? 

Anonymkode: b62d0...480

Interessant perspektiv. En sidevinkling til tråden "Alt skal handle om sex i dag. Håpløst!" skrevet av en mann under samme kategori. Det er vel ingen tvil om at samfunnet har blitt seksualisert, og at det gjelder begge kjønn?

Anonymkode: 53008...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...