Gå til innhold

Gaver til kjærestens barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som er i forholdsvis nye forhold, hvor kjæresten har barn fra før, hvor mye gir dere i bursdagsgave og julegave til kjærestens barn? Kjæresten gir jo gjerne en større sum til egne barn, som det vil være unaturlig for meg å spleise på. Vil derfor kjøpe egen gave fra meg😊

Anonymkode: 23412...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi gir sammen til hverandres familier. Men jeg betaler for gavene til min familie, og han for hans.

Anonymkode: 872d5...3ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi gir sammen til hverandres familier. Men jeg betaler for gavene til min familie, og han for hans.

Anonymkode: 872d5...3ff

Ja det gjør vi ellers, men det blir litt annerledes med kjærestens barn, syns jeg, fordi det er fint for barna å få noe som bare er fra pappa’n sin. Det samme med personlig bursdagskort fra pappa’n. Iallefall nå når vi bare har vært sammen et års tid. Derfor tenkte jeg det var best å kjøpe noe fra bare meg. Vi skal i bursdag til barnet med hele storfamilien (eksen til barnet med hele hennes storfamilie også), og da kan jeg ikke komme tomhendt. Barnet har allerede fått en stor gave fra faren, fordi den måtte tas i bruk i forkant av bursdagen.

Anonymkode: 23412...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ga sammen fra han flyttet inn hos datter og meg. Vi har vært sammen i ca 10 år nå, og vi ga gaver til "alle" som var fra begge helt fra begynnelsen av. 

Anonymkode: 67da0...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi ga sammen fra han flyttet inn hos datter og meg. Vi har vært sammen i ca 10 år nå, og vi ga gaver til "alle" som var fra begge helt fra begynnelsen av. 

Anonymkode: 67da0...275

Hva gjorde dere før dere flyttet sammen? I starten av forholdet?

Anonymkode: 23412...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hva gjorde dere før dere flyttet sammen? I starten av forholdet?

Anonymkode: 23412...331

Til datteren? Når de begynte å bli kjent-kjent, pleide han å kjøpe kjeks og litt sånt, og han kunne komme med gaver til henne støtt og stadig, både stort og smått. Men det var ting som han ordnet og ville gi på egenhånd. 

Vi kjente han fra før, altså før vi ble et par, så datter kjente han fra tidligere av, men ikke så godt, Så han kom ikke som en overraskelse på henne.

Anonymkode: 67da0...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig mange år siden vi var i den situasjon, men mener å huske at kjæresten kjøpte egen gave så lenge vi ikke bodde sammen. Flyttet sammen etter 4 år som særboere. 
Nå er det variabelt hvem av oss som betaler. Vi har nå felles barn også. 
 

Kommer jo an på di økonomi, men 200-300kr? 
det er summen jeg bruker på venners barn

Anonymkode: 4d253...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...