Gå til innhold

Termin november 2006


Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Er sikkert litt alene i denne gjengen enn så lenge, men jeg har i hvertfall antatt termin 4. november! Testet positivt i natt, og skal på apoteket og kjøpe flere tester når de åpner, bare for å være sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei igjen Epona!

Da kommer jeg hit og holder deg med selskap!!

Jeg har antatt termin 10.nov, og gleder meg veldig!

Blir gøy å holde følge med deg, kanskje dele erfaringer!?

Og med tiden kommer nok flere her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Epona!

Tusen takk, for lykkeønskninger, og velkomst ;)

Jeg har det veldig bra jeg! Ingen større plager, bortsett fra ganske så ømme pupper, og en veldig tissetrang!! Noe trøtt og sliten, men det kan jo også henge sammen med at jeg er sykemeldt for stress... Har vært litt på felgen i en dryg mnd's tid, så dette var en skikkelig opptur!!

Enn du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Har skikkelig ømme, hovne pupper jeg og, og de har vokst. :Hehe: Og så har jeg svake svake murringer i livmoren, mer som et kontinuerlig "hold" på en måte. Og så er jeg ekstremt sulten og ekstremt trøtt..

Jeg er også sykmeldt fordi jeg er så trøtt og sliten, og fordi jeg skal gjøre alt for at svangerskapet ender godt denne gangen. Hadde MA med utskrapning for tre måneder seiden, og har ikke kommet over det enda.. Har veldig motstridende følelser, klarer ikke juble over graviditeten nå.. Selv om det er det mest fantastiske som har skjedd i år. Men jeg er så redd for at det ikke går denne gangen heller, og tør nesten ikke være glad...

Så kjekt at du har skikkelig opptur nå da, Seterjenta!! :klem: Nyt det, og kos deg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Hører visst til her jeg!!

Testa både onsdag, torsdag og idag.. men sambo var så lenge i tvil om de strekene!!

Men idag tok jeg en digital clearblue test der det stod "GRAVID"..

Antatt termindato er 3. november. Selv om jeg har fått 5. november på noen steder, skjønner ikke hvorfor det?

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Gratulerer Iss!!!!!!!!!!! Og velkommen i novemberklubben!!!!!!!! :danse:

Jeg har også ulike datoer.. :klø: Babyverden.no sier 4. november, mens babyverden.no sin lille bok Svangerskapsboken som jeg fikk hos legen, sier 2. november.. Ikke så farlig egentlig. Når hadde du første dag i siste mens da? Jeg hadde 26. januar.. Hadde IKM forrige torsdag og er i dag 5+1. Regner ut fra termindato 4. november jeg, inntil videre. Får sikkert ny dato etter hvert uansett!

Åååå, så gøy Iss!!!

Nå er vi tre her!! Joho!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde første dag i siste mens 27. januar.. Så vi får satse på 3. og 4. november!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER ISS!!!

Koselig å få flere i klubben!

Lykke til videre, håper vi treffes ofte her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona
Jeg hadde første dag i siste mens 27. januar.. Så vi får satse på 3. og 4. november!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Hvis du hadde 27. januar, og jeg 26. januar, og vi begge har 28-dagers sykluser, så skal jo jeg være en dag lenger enn deg, og da må jo du ha termin en dag etter meg? Jaja, samma kan det være, ingen konkuranse heller! :tunge1: Bare rart med de kalkulatorene... Men kanskje du har kortere syklus?

Det viktigste er at vi er gravide!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Epona
GRATULERER ISS!!!

Koselig å få flere i klubben!

Lykke til videre, håper vi treffes ofte her inne!

Her er vi nok innom jevnt og trutt!! Ha en fin lørdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS EPONA OG iss!!!

Takk!! :hoppe:

GRATULERER ISS!!!

Koselig å få flere i klubben!

Lykke til videre, håper vi treffes ofte her inne!

Vi skal nok se mye til hverandre fremover!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...