Gå til innhold

Hvilken alder synes du er mest slitsom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 barn fra 15-21 år. Alle periodene er slitsomme på hver sin måte. Savnet babytiden da vi var midt i "følge opp tusen aktiviteter" perioden, og i tenårene savnet jeg jammen den perioden også.... nå er det så lite kontakt, mye engstelse og bekymringer.

Mer fysisk sliten da de var yngre ( men da var jo også jeg og mannen yngre og hadde mer energi) 

Nå er det psykisk tyngre, for du vet ikke helt hvordan du skal nå inn, støtte og hjelpe - samtidig som du skal gi slipp. Mulig når denne tiden er over at det er ett eller annet å savne her også, selv om jeg nå ikke helt ser hva det skulle være.... 🤷‍♀️

 

Anonymkode: 0b2db...1e5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ei på 15. Dette er det tøffeste jeg har vært med på i livet. Depresjon, spisevegring, null kommunikasjon så vi nærmest må gjette hvordan hun har det. Instanser (Bup bl.a.) er koblet på, men det er jo vi foreldre som må stå i dette i hverdagen. Hvor ble det av den glade og åpne jenta vi hadde de første 10-12 årene? 
Da hun var baby sov jeg lite pga en vanlig overaktiv baby… Nå ligger jeg våken og lytter etter andre lyder - tegn på mer selvskading, bekymrer meg over at hun romsterer om natta og ikke kommer seg på skolen når hun snur døgnet etc etc. 

 

Anonymkode: c7b76...aaf

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-5 var tungt med begge. Eldste er nå 17 og tenårene har vært veldig fine så langt. Ikke i nærheten av så slitsomt som  små barn.

Anonymkode: 5556d...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tre på 1.5, 4 og 12. Minstemann må passes på hele tiden, så det er mest slitsomt pr d.d. 

 

Anonymkode: 720c5...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...