Gå til innhold

BJ👌🏻


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan ønsker damene at menn skal ta insj for og få en bj ? 
 

bare dra ned buksa og spørre eller hva mener dere? 

Anonymkode: c4247...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han trenger ikke å si noe 🤭. Han kan bare stille seg foran meg så ordner jeg resten 😉

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ta insj til det selv. Akkurat som at jeg vil at han skal ta insj til slikking. Blir heitere da. Å dra ned buksa helt tilfeldig, nei takk.

Anonymkode: 0cf7c...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra ned buksa, knipse og si "Den suger seg ikke selv, vettu" ?

 

Mer seriøst; enig med hun over. Det er mer sexy og kult at den andre tar initiativ til å gjøre det han/hun vet at man liker, enn å spørre etter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker min mann og pikken hans, men det der hadde på ingen måte ført til bj. Smartere av ham å flørte og kose meg kåt, så blir nok suging del av det også. 

Noe egosentrisk bj- servicemaskin er jeg derimot ikke. Vi har sex sammen, og trenger han egosex uten noe innsats andre veien kan han runke. 

Anonymkode: 2917e...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er best.. ta initiativ eller forvente? Tror ikke på noen av delene.. jeg tror på små tegn som viser hva vil vil, og hva vi trenger.. "Sexpresset" blir borte, initiativ og forventninger blir borte.. Da kjenner vi hverandre godt selvfølgelig, når vi leser hverandres tegn og tanker.. Det trenger ikke nødvendigvis å ta så lang tid å bli godt kjent, vi har jo et felles ønske om dette🥰

"Ååh Frida.. (Kåre ser ingen tegn)  nå fikk jeg lyst på snop og bare kose oss! Jaa kjære Kåre, jeg tenkte på det samme"
"Ååh Kåre.. (Frida ser tegnet) nå fikk jeg sannelig lyst til å suge deg Kåre! Jaa, kjære Frida, jeg tenkte på det samme"

Både Frida og Kåre kjenner hverandre godt, kanskje litt for godt😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del (og nei jeg er ikke mann) så liker jeg om han er dominant og «krever». Liker ikke all den kosen og det at mannen skal være så ydmyk når han tar initiativ. Bare ta det han har lyst på liksom.

Men så liker jeg blowjoben dominant også. Kjæresten må gjerne holde hodet mitt fast og knulle munnen min kun for egen nytelse.
Tvinge seg lengst mulig ned i halsen i det han kommer med et fast grep i hestehalen🙃

Orker ikke noe moraliserende kommentarer på at det er kvinneundertrykkende. Mange av oss tenner på en dominant mann og synes sex er kjedelig uten denne dynamikken.

Anonymkode: 83e63...efa

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

For min del (og nei jeg er ikke mann) så liker jeg om han er dominant og «krever». Liker ikke all den kosen og det at mannen skal være så ydmyk når han tar initiativ. Bare ta det han har lyst på liksom.

Men så liker jeg blowjoben dominant også. Kjæresten må gjerne holde hodet mitt fast og knulle munnen min kun for egen nytelse.
Tvinge seg lengst mulig ned i halsen i det han kommer med et fast grep i hestehalen🙃

Orker ikke noe moraliserende kommentarer på at det er kvinneundertrykkende. Mange av oss tenner på en dominant mann og synes sex er kjedelig uten denne dynamikken.

Anonymkode: 83e63...efa

⬆️☑️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...