Gå til innhold

Er Viking cherrox eller Dock Boots varmest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har kjennskap til eller erfaringer med disse, hvilken av de er det varmeste alternativet?

Anonymkode: 947d6...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 I liker cherrox best. Våre blir klamme og kalde i dockboots. 

Anonymkode: 0e6d6...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

 I liker cherrox best. Våre blir klamme og kalde i dockboots. 

Anonymkode: 0e6d6...090

Jeg skjønner, jeg har ikke oppdaget at min blir klam i dock boots, men lurer på hvor varme de egentlig er når vinteren kommer. 

Ser at cherrox har en romsligere passform med mer luft og det er jo bra i forhold til å holde varmen og for at svette slipper ut. 

Anonymkode: 947d6...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er mest fornøyd med dock boots. Bruker de hele året, men bytter til ullsåler på vinter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen som har kjennskap til eller erfaringer med disse, hvilken av de er det varmeste alternativet?

Anonymkode: 947d6...e4b

Cherrox stinker kattepiss og tåler vel ikke mer enn 0 grader flr de blir kald og er stive. Doc boots er bedre, og går.til -15.. Mer luftig men samtidig tett. 

Anonymkode: a6c31...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viking er ikke det som før var de klassiske cheroxene, de stinket voldsomt husker jeg ;)

Viking har flere ulike modeller av foret vinterstøvler. Jeg er veldig fornøyd med Viking Extreme! 

Anonymkode: 54ea3...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Viking er ikke det som før var de klassiske cheroxene, de stinket voldsomt husker jeg ;)

Viking har flere ulike modeller av foret vinterstøvler. Jeg er veldig fornøyd med Viking Extreme! 

Anonymkode: 54ea3...afb

Viking Extreme er til -20 grader :) 

Anonymkode: 54ea3...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dock boots er perfekte til slapseværet og snø i Oslo- området på vinteren. Passer her til både overgang og vinter. Brukt det til alle barna i mange, mange år nå. Har ikke testet det i -20 ennå da det rett og slett ikke blir så kaldt her.

Anonymkode: c65ee...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både cherrox og doc boots holder til nullføre, men ingen av de holder beina varme i -15. (har solgt sko) Da må du ha ordentlige vintersko. Vi pleier å ha ett par docboots og ett par vanlige vintersko.

Anonymkode: 36be5...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...