Gå til innhold

Dere som går ut edru med venner som drikker..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Drakk du før? Kunne du gå ut når du nylig valgte å slutte å drikke alkohol? Eller ventet du en stund? Går du hjem tidlig osv.. Tips mottas med takknemlighet. 
Har lyst å slutte å drikke men har fremdeles lyst å være sosial og gå ut osv..

Anonymkode: c0255...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Ja. Nei. Som regel. 

Fulle folk er jo så dørgende kjedelige at det er grenser for hvor lenge jeg orker å omgås dem. Men har heldigvis flere venner som drikker lite. Det finnes jo en del av dem òg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ut som før, men holder meg edru. Ikke noe problem. Jeg trengte ikke vente en periode først, jeg har ikke noen symptomer på alkoholisme. Jeg går tidlig hjem om jeg trenger søvnen til neste dag, om ikke gjør jeg ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje 50/50 om jeg går ut edru eller om jeg drikker alkohol, for jeg er ikke avholds, men har et lavt alkoholforbruk og har ikke alltid behov for å drikke. For meg har det alltid vært sånn, så folk i omgangskretsen min er jo vant til at jeg like gjerne er edru på fest. Jeg er gjerne den som starter dansegulvet likevel, så det spiller jo ingen rolle for meg 😅 Varierer om jeg drar hjem tidlig eller ikke.

Anonymkode: 2cb8e...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slutta å drikke alkohol. Jeg er i 40 årene så mindre festing enn da jeg drakk med begge henda (ikke noe alkoholproblem men likte en god fest). Men jeg merker at jeg går mye sjeldnere ut fordi fleste blir så fort fulle og det er det verste jeg vet å være med. Så jeg sniker meg tidlig hjem som regel når det er fester. Kommer tidlig, nyter så lenge folk er litt edru og stikker så fort de snøvler og prater piss. Går helt fint. Trives mer hjemme nå. Sover godt. FØler meg bra.

Anonymkode: 2f089...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke ut edru selv, men har mange venner som gjør det. Noen ganger er de edru, andre ganger drikker de. Noen ganger er de edrue de siste som drar hjem, andre ganger de første.

Hvorfor må det være enten eller? Du kan også dra ut edru i blant, uten å slutte helt drikke.

Anonymkode: 51218...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri drukket alkohol, og heller aldri "gått ut" noe særlig. Er jeg en sjelden gang ute med venner og de blir fulle, trekker jeg meg rolig tilbake.

Anonymkode: c2fb1...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...