Gå til innhold

Det å se flere filmer samtidig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Klarer dere å se flere filmer samtidig rett etter hverandre?

Jeg klarer ikke å nullstille hodet sånn.

Men jeg kan se flere episoder i en serie fordi det kun er en fortsettelse fra der det slapp.

Flere som sliter sånn?

Hodet blir fullt.

Jeg kan heller ikke se serier eller filmer om jeg har vært sosial eller på trening med andre mennesker.

Det er akkurat som at hodet blir full av inntrykk og jeg klarer ikke å få flere inntrykk.

Jeg har på følelsen at de fleste kobler av når de ser på filmer eller serier men for meg så fyller det bare enda mere på.

Anonymkode: 90a91...348

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er et tegn på at du ser gode filmer!

Hvis man klarer å se flere filmer etter hverandre, så bør man egentlig begynne å se tyngre filmer.

Anonymkode: 34326...19f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er kresen på filmer. Ser ikke hva som helst. De må gi meg noe. En god stemning enten det er grøss, komedie eller drama. De beste filmene er de ‘til ettertanke’. Med gode budskap og rom for analyser. Har den det trenger man å lande en film før man begynner på en ny. For å bevare feelgood følelsen filmen ga deg. 

Det er uansett ikke heldig å se flere filmer etter hverandre. Det anbefales maks skjermtid på halvannen til to timer daglig og mtp hvor mye vi sitter med hodet i mobilen i løpet av dagen så blir det altfor mye..

Anonymkode: cc416...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Klarer dere å se flere filmer samtidig rett etter hverandre?

Jeg klarer ikke å nullstille hodet sånn.

Anonymkode: 90a91...348

Samtidig eller rett etter hverandre er jo to forskjellige ting. Ville ikke sett to samtidig, selv hvis den ene var stumfilm. Men rett etter hverandre kan jeg godt se. Hender jeg tar dobbeltshow på kino, så sparer jeg tid og reisepenger (og popcorn, orker ikke dobbel dose 😛 ) 

Anonymkode: 85aad...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser gjerne fem-seks filmer på rappen. Det som er viktig for meg er å variere sjanger, miljø, tiår, nasjonalitet osv. Seks kammerspill fra Bergman etter hverandre kan fort grøte seg litt sammen.

Jeg går gjerne og tenker på en film i mange uker, så en liten pause mellom hver har ingen hensikt for meg.

Anonymkode: cfbf0...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...