Gå til innhold

Arbeidskollegaer forguder min narsistiske kjærest..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Siden vi jobber sammen, holder jeg kollegaer unna.  Dersom forholdet skulle ta slutt vil jeg ikke fortelle noen på jobb om det her.  

Men som sagt er det stort sett fint.  Men klart, dersom det ikke blir færre av episodene, blir jeg å gå.  Tiden er bare ikke kommet enda🙂

 

Anonymkode: 67d5f...502

Eneste måten å slippe fri fra sånne er når de finner nytt offer. Det som kan skje er at han ødelegger for deg på jobb om han blir dumpa. Jeg ville vært føre var og delt de dårlige sidene hans.

Anonymkode: 247b3...7c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så kjipt. Du må vurdere om det er verdt å være sammen med han, når han gjør sånt.

Men siden han er klar over at han er narsissist, betyr det at han har selvinnsikt? Da er det kanskje håp for at han kan bli bedre med behandling? Har han prøvd det?

Anonymkode: 9b4f9...496

Nei, ikke om han er en ekte narsisist. Det viktigste er for deg å vite at det finnes plenty av menn som ikke er narsisiter, så hvorfor skal du kaste bort ditt ene liv på en som kanskje en dag kan lære noe tilnærmet empati?

Du kan jo finne en god kjæreste? Hva er det som gjør at den store sannsynligheten for at dette forverrer seg, ikke vekker ønsket ditt om å gå?

Noen ganger utvikler ofre for mentale tilstander som narsisisme bipolar, boarderline, ptsd. Å om det er barn inn i bilde kan de bli narsisister også. 

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg tenker på evt problemer du kan få på jobb pga rykter hvis du gjør det slutt. Hva skjer den dagen du ikke vil ha han mer, og han vil ta hevn på deg? Kanskje du skulle bytte jobb først?

Anonymkode: 151bf...e43

Han kan ikke bare ta hevn på folk, da må man anmelde dem. 

Har aldri opplevd en narsisist, men det høres jo ille ut å skulle miste hverdagslivet på grunn av dem.

Anonymkode: 842a9...c68

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre liker ham..Ja...syns du det er så rart? 

Du vet hvordan han er og sier du elsker ham. 

Anonymkode: f8a8a...7aa

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg elsker min kjæreste.  Vi har det stort sett veldig fint sammen.  Han har tidligere fortalt meg at han er en narsisist pga en vond barndom.  I perioder kan han være fryktelig vanskelig å ha med å gjøre.  Er kverulerende, kommer med uriktige påstander om meg, er kontrollerende og alltid skal gjøre seg selv om til et offer osv.. 

Det som overrasker meg er at hans kollegaer forguder han.  Vi jobber i samme bedrift og har en god del med hverandres kollegaer å gjøre.  Alle skryter av han.  For noen dager siden mens vi var på jobb fikk jeg masse stygge meldinger i løpet av vakten. Helt ut av det blå.  Jeg gikk fullstendig  i "kjelleren", mens en kollega kunne fortelle meg at de hadde hatt det så morsomt den aktuelle dagen.  Skjønner ikke at du er mulig å ha så to ulike sider av seg samtidig.  

 

Anonymkode: 67d5f...502

Elsker du han virkelig? 🤔 Elsker du at han prøver å kontrollere deg? Eller elsker du heller følelsen av at du er i et forhold? Hva får du egentlig ut av dette forholdet? 🤔 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ihvertfall vare på alle meldinger han skriver, sånn at du har bevis på hvordan han har oppført seg. Det kan være du trenger det den dagen det blir slutt mellom dere. Jeg håper virkelig at du klarer å gå før du blir psykisk skadet av forholdet ❤️

Anonymkode: 4729f...93c

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Siden vi jobber sammen, holder jeg kollegaer unna.  Dersom forholdet skulle ta slutt vil jeg ikke fortelle noen på jobb om det her.  

Men som sagt er det stort sett fint.  Men klart, dersom det ikke blir færre av episodene, blir jeg å gå.  Tiden er bare ikke kommet enda🙂

 

Anonymkode: 67d5f...502

Men du har venner eller familie du kan snakke med?❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg elsker min kjæreste.  Vi har det stort sett veldig fint sammen.  Han har tidligere fortalt meg at han er en narsisist pga en vond barndom.  I perioder kan han være fryktelig vanskelig å ha med å gjøre.  Er kverulerende, kommer med uriktige påstander om meg, er kontrollerende og alltid skal gjøre seg selv om til et offer osv.. 

Det som overrasker meg er at hans kollegaer forguder han.  Vi jobber i samme bedrift og har en god del med hverandres kollegaer å gjøre.  Alle skryter av han.  For noen dager siden mens vi var på jobb fikk jeg masse stygge meldinger i løpet av vakten. Helt ut av det blå.  Jeg gikk fullstendig  i "kjelleren", mens en kollega kunne fortelle meg at de hadde hatt det så morsomt den aktuelle dagen.  Skjønner ikke at du er mulig å ha så to ulike sider av seg samtidig.  

 

Anonymkode: 67d5f...502

Utgradert fra lhs begge to? 

Anonymkode: 547c1...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt elsker kollegaene han! Han er en mester til å late som han er noe han ikke er. Kanskje han "lovebomber" kollegaene sine også? Til å bli flying monkeys når du dumper han og han skal få alle mot deg. Eller kanskje de bare er redd for å få han som fiende.

Anonymkode: 94502...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han selv sier han er narsissist er egentlig et tegn på at han ikke er det. Narsissister innrømmer aldri at de har et problem.

eller har han vært på terapi og faktisk fått diagnosen? Veldig få narsissister som går til terapi nettopp fordi dem tenker at det er alle andre sin feil. 
 

Det virker som at han har lest om narsissisme og bruker ordet til sin fordel og som unnskylding til å være slem.

Anonymkode: d7b35...c63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...