Gå til innhold

"Shit testing". Hva er egentlig poenget?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja dette er av samme type test som jeg gjør. Testing to find out shit. At det er definert med at man oppfører seg ufyselig for å se reaksjon er utrolig dumt, og de damene som gjør det ødelegger bare for seg selv og viser at de ikke er modne for en stabil og sunn relasjon. 

Anonymkode: 4c5fa...a1e

Ja jeg skjønner, men jeg forbinder ikke det vi gjør med det som blir sett på som shit testing av toxic folk. Feks en fyr kalte meg "jævla fitte" og sa det var bare humor når jeg sa at det der er ikke greit, det tenker jeg er shit test for å se hva jeg finner meg i. 

Anonymkode: bb2ff...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja jeg skjønner, men jeg forbinder ikke det vi gjør med det som blir sett på som shit testing av toxic folk. Feks en fyr kalte meg "jævla fitte" og sa det var bare humor når jeg sa at det der er ikke greit, det tenker jeg er shit test for å se hva jeg finner meg i. 

Ja jeg tror vi kan katigorisere shit testing i to grener. En gren med toxic folk som vil finne noen de kan manipulere, og en gren med folk som vil finne ut om noen er toxic og manipulerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja jeg tror vi kan katigorisere shit testing i to grener. En gren med toxic folk som vil finne noen de kan manipulere, og en gren med folk som vil finne ut om noen er toxic og manipulerende. 

Ja, helt enig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei det er ikke det. Derfor dater jeg heller ikke som om jeg handler på butikken.  Jeg dater for å treffe den personen jeg skal være sammen med resten av livet. Som innehar egenskaper som er viktige for at relasjonen vi skal skape sammen blir fin. Jeg er ferdig med å date som om jeg handler på butikken og gå etter det som ser best ut eller er på tilbud den dagen.  Jeg bruker TID på hver person jeg treffer. Ikke bare i dialogfasen for å lytte til det han forteller meg om seg selv og hva han ønsker seg. Men også i datingfasen for å finne ut om det han har sagt stemmer med virkeligheten. 

Jeg fortsetter hverken med han som kommer med kyllingsuppe og lovebomber meg eller han som ikke sier god bedring og heller sutrer over at ting ikke gikk veien hans. 

Det har fungert og fungerer veldig bra.  Jeg begynte å lete etter en kjæreste for 6 måneder siden og er nå i ferd med å bli kjent med mann nummer 3 som jeg har blitt kjent med over tid. De andre falt raskt fra på grunn av hvordan de reagerte på ting. De to som jeg avsluttet det med var fine fyrer men vi var bare på forskjellige plass i livet eller ønsket noe annet for relasjonen.  Han jeg dater nå virker utrolig stabil og trygg på seg selv. Vi har datet i litt over 4 uker og for hver gang vi er sammen blir det bedre og bedre.  

Mann nr 3 ja...  Høres ikke ut som du har funnet mannen da. Men håper det ordner seg med han du driver med nå. Bare ikke spill skuespill

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (28 minutter siden):

Mann nr 3 ja...  Høres ikke ut som du har funnet mannen da. Men håper det ordner seg med han du driver med nå. Bare ikke spill skuespill

Håper det ordner seg? Hva er det som skal ordne seg? Jeg har ikke noe som skal ordnes eller fikses. Det er ikke derfor jeg leter etter en kjæreste. Har heller ikke noe behov for at det skal ordne seg med en mann slik at jeg får meg en kjæreste, hvis det er det du mener med kommentaren din.  Jeg leter etter en kjæreste fordi jeg er klar til å dele resten av livet mitt med en skikkelig fin person. Jeg gjør også det som jeg føler er riktig for meg, såfremt det har vist seg å være smart og bra for meg og livet mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Håper det ordner seg? Hva er det som skal ordne seg? Jeg har ikke noe som skal ordnes eller fikses. Det er ikke derfor jeg leter etter en kjæreste. Har heller ikke noe behov for at det skal ordne seg med en mann slik at jeg får meg en kjæreste, hvis det er det du mener med kommentaren din.  Jeg leter etter en kjæreste fordi jeg er klar til å dele resten av livet mitt med en skikkelig fin person. Jeg gjør også det som jeg føler er riktig for meg, såfremt det har vist seg å være smart og bra for meg og livet mitt. 

Ja men da må du jo ikke late som du er en annen. Da er ikke du en fin person

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maleficenta skrev (1 time siden):

Når har jeg gjort det? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (3 timer siden):

Det handlet om å si at man er syk når man ikke er det, opptatt når man ikke er det. Å det er hele den fordømte regla! 

Jeg er desverre forkjølet, så kan ikke snakke noe med dere på kg ikveld.

Jeg løy, så forferdelig jeg er. Ekte psykopat på høylyst dag.

i kjøppenskapet har jeg 3 grønne kassrroller, oi det var en løgn. Så onskapsfullt.

Omg. 

Anonymkode: 8887d...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nytt dette.

På 80´ tallet var dette en greie blant jentene. Husker ikke helt, men en måte å «shit teste» gutta på var å flørte med andre på foran dem. Ble gutta sure, var dette en grunn til å dumpe dem senere.

Det forsvant etter en stund da gutta tok igjen med å være med på gamet til de fikk jentene til sengs for så å dumpe dem.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste som shit testet meg, spilte på det eneste jeg har fortalt henne at jeg ikke aksepterer. Varm og kald oppførsel. Hun gikk fra å være gloheit og veldig på, til å kjølne fullstendig. Den kalde perioden ble ikke så veldig lang da jeg avsluttet dette ganske raskt, på en hyggelig og respektfull måte selvsagt. Hun fikk også en mulighet til å forklare, uten at jeg anklaget eller angrep henne på noen måte. Svaret hennes var da det avgjørende, og jeg kunne fint avslutte det. Nå er hun forbanna på meg fordi jeg gjorde det slutt… noe som bare gjør meg enda tryggere på avgjørelsen. 
Hun jeg dater nå har jeg troen på, men så har jeg alltid troen på damene jeg dater og liker godt.

Anonymkode: 47a4c...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er evolusjonært. Damer vet ikke alltid at de gjør det selv engang. Det er instinktivt

Anonymkode: 37044...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...