AnonymBruker Skrevet 5. oktober #61 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du høres ut som de du skriver du prøver å unngå, kjenner jeg blir litt kvalm. At du ikke forstår at det er stor forskjell på å avlyse med løgn, og å avvise pga en er syk er smått utrolig. Men lykke til, håper du finner noen likesinnede.. Anonymkode: 83b01...c3f Jeg prøver ikke å unngå mennesker som tar noen hvite løgner i ny og ne, tror de fleste gjør det. Jeg prøver å unngå mennesker som ikke passer til meg i en relasjon. Og ved å gjøre slike tester hvis jeg ikke har nok informasjon i en avgjørende fase så finner jeg ut av de tingene. Automatisk reaksjonsmønster er gull verdt for å se hvem et menneske egentlig er og hvordan de har det med seg selv. Anonymkode: 4c5fa...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 5. oktober #62 Del Skrevet 5. oktober (endret) AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Har aldri blitt fersket på det frem til i dag så tenker det går helt fint jeg. Ingen ønsker vel en partner som later som og faker situasjoner, ikke jeg heller. Samtidig er det en jungel der ute og vi må akseptere at vi beskytter oss selv og skaper litt unormale situasjoner i en bli kjent fase. Dette har spart meg for så mange uheldige sitasjoner og menn med nasissistiske personlighetstrekk at jeg virkelig anbefaler det til alle damer som dater. Vi må beskytte oss selv og ikke kaste bort tid på menn som er egosentriske, eller ikke evner å ta hensyn til andre enn seg selv. Anonymkode: 4c5fa...a1e Du må virkelig ha dårlig selvinnsikt. Du er et meget farlig menneske å ha en relasjon til. Endret 5. oktober av Lovise78 Tillegg i teksten 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #63 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Har du som vane å komme for sent siden dette er så viktig for deg? Og det er selvsagt forskjell på fem minutter og halvannen time, og om man gir beskjed så snart man vet man blir forsinket. Dersom andre blir lettere irritert fordi jeg kommer for sent uten å gi beskjed, er det en helt normal reaksjon. Anonymkode: 9750e...6bf Ja jeg kommer ofte forsent men er alltid bevisst på å gi beskjed om at jeg er forsinket så fort jeg ser at jeg blir forsinket. Egentlig var det med å komme for sent et dårlig ekspempel fordi det at jeg er veldig ofte for sent er noe jeg ofte sier veldig raskt i blikjentskapet og informerer om det. Så jeg tror ikke det er noe jeg har gjort uten at det var fakta faktisk. Det er mer det med å avlyse en avtale med en gyldig grunn som ikke egentlig stemmer jeg bruker mest. Anonymkode: 4c5fa...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #64 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg prøver ikke å unngå mennesker som tar noen hvite løgner i ny og ne, tror de fleste gjør det. Jeg prøver å unngå mennesker som ikke passer til meg i en relasjon. Og ved å gjøre slike tester hvis jeg ikke har nok informasjon i en avgjørende fase så finner jeg ut av de tingene. Automatisk reaksjonsmønster er gull verdt for å se hvem et menneske egentlig er og hvordan de har det med seg selv. Anonymkode: 4c5fa...a1e Blir de ofte sure? Anonymkode: 8887d...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #65 Del Skrevet 5. oktober Lovise78 skrev (6 minutter siden): Du må virkelig ha dårlig selvinnsikt. Du er et meget farlig menneske å ha en relasjon til. Og du er veldig rask med å dømme og sette stempler på mennesker på bakgrunn av en ting. Det er mennesker jeg ikke ønsker å ha en relasjon til. Anonymkode: 4c5fa...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #66 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Blir de ofte sure? Anonymkode: 8887d...4d5 Veldig ofte. Jeg har opplevd ting når jeg har testet noen som har gjort at jeg var veldig glad for at jeg testet. Ekstremt takknemlig for at jeg ikke hadde involvert meg mer med det menneske eller blitt følelsesmessig knyttet før jeg oppdaget hvordan han reagerte. Anonymkode: 4c5fa...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 5. oktober #67 Del Skrevet 5. oktober (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Og du er veldig rask med å dømme og sette stempler på mennesker på bakgrunn av en ting. Det er mennesker jeg ikke ønsker å ha en relasjon til. Anonymkode: 4c5fa...a1e Hvis du ikke selv ønsker en partner som er slik som deg; hvorfor oppfører du deg som du gjør da? Du leker med andre folks følelser. Du manipulerer dem til å agere i en kunstig setting. Når du selv later som og faker situasjoner (noe du skriver at du ikke ønsker at en partner skal gjøre mot deg) for å spille et falskt spill med de du vurderer som kjæreste, er du virkelig ute og kjøre, og du ser det ikke selv en gang! Det er skikkelig skremmende! Håper virkelig ikke at noen ser på de "rådene " du gir og starter på samme måte. Du er virkelig et giftig menneske! Endret 5. oktober av Lovise78 feilstaving av ord 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 5. oktober #68 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Fordi jeg er bevisst i valgene mine og har lært meg noen smarte teknikker for å raskere finne ut av hvem som matcher meg? Anonymkode: 4c5fa...a1e Nei. Fordi du lyver og forsøker å manipulere menn du dater. Og i tillegg forsvarer du det og tenker dette er en ok måte å oppføre deg på. Det er jo ikke bra i det heletatt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #69 Del Skrevet 5. oktober Lovise78 skrev (1 minutt siden): Hvis du ikke selv ønsker en parter som er slik som deg; hvorfor oppfører du deg som du gjør da? Du leker med andre folks følelser. Du manipulerer dem til å agere i en kunstig setting. Når du selv later som og faker situasjoner (noe du skrivar at du ikke ønsker at en partner skal gjøre mot deg) for å spille et falskt spill med de du vurderer som kjæreste, er du virkelig ute og kjøre, og du ser det ikke selv en gang! Det er skikkelig skremmende! Håper virkelig ikke at noen ser på de "rådene " du gir og starter på samme måte. Du er virkelig et giftig menneske! Nå har det kommet frem at mange blir sure. Det er jo sannt at det er syke folk i dating, sånne: Du er stygg uansett, skulle vært takknemlig for å møte en som meg! Så på den måten skjønner jeg tankegangen. Hvem vil fysisk møte disse? Ikke jeg. Å jo mer erfaring vi har, jo mer venner vi oss til den erfaringen også, så kanskje lurt å holde dem på god avstand siden mange faller i fella gang på gang og ender i forferdelige forhold, ons og situationships. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Veldig ofte. Jeg har opplevd ting når jeg har testet noen som har gjort at jeg var veldig glad for at jeg testet. Ekstremt takknemlig for at jeg ikke hadde involvert meg mer med det menneske eller blitt følelsesmessig knyttet før jeg oppdaget hvordan han reagerte. Anonymkode: 4c5fa...a1e Bra du beskytter degselv. Anonymkode: 8887d...4d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #70 Del Skrevet 5. oktober Lovise78 skrev (4 minutter siden): Hvis du ikke selv ønsker en parter som er slik som deg; hvorfor oppfører du deg som du gjør da? Du leker med andre folks følelser. Du manipulerer dem til å agere i en kunstig setting. Når du selv later som og faker situasjoner (noe du skrivar at du ikke ønsker at en partner skal gjøre mot deg) for å spille et falskt spill med de du vurderer som kjæreste, er du virkelig ute og kjøre, og du ser det ikke selv en gang! Det er skikkelig skremmende! Håper virkelig ikke at noen ser på de "rådene " du gir og starter på samme måte. Du er virkelig et giftig menneske! Vi blir alle testet på en eller annen måte i en tidlig fase. Det handler ikke om at man er ute etter å leke med andre menneskers følelser, men å beskytte seg selv og ikke minst få nyttig kunnskap om den man møter. Det er en ting å teste slik i en tidlig datingfase for å innhente informasjon og beskytte seg selv, og noe helt annet å være en manipulerende person som gjør dette ikke for å teste, men til egen vinning alltid. Jeg har ikke noe problem med å forstå følelsene dine og forstå hvorfor du tenker som du gjør, men jeg kommer både til å anbefale det jeg gjør og fortsette med å gjøre det. Fordi det har reddet meg fra mange farlige situasjoner og relasjoner. Anonymkode: 4c5fa...a1e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #71 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bra du beskytter degselv. Anonymkode: 8887d...4d5 Takk for at du forstår hvor jeg kommer fra og hvorfor jeg gjør det Anonymkode: 4c5fa...a1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #72 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå har det kommet frem at mange blir sure. Det er jo sannt at det er syke folk i dating, sånne: Du er stygg uansett, skulle vært takknemlig for å møte en som meg! Så på den måten skjønner jeg tankegangen. Hvem vil fysisk møte disse? Ikke jeg. Å jo mer erfaring vi har, jo mer venner vi oss til den erfaringen også, så kanskje lurt å holde dem på god avstand siden mange faller i fella gang på gang og ender i forferdelige forhold, ons og situationships. Bra du beskytter degselv. Anonymkode: 8887d...4d5 Skremmende å se det finnes kvinner som er så manipulerende, men er i det minste godt å se alle er imot dere Anonymkode: 83b01...c3f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #73 Del Skrevet 5. oktober Nonstop1 skrev (12 minutter siden): Nei. Fordi du lyver og forsøker å manipulere menn du dater. Og i tillegg forsvarer du det og tenker dette er en ok måte å oppføre deg på. Det er jo ikke bra i det heletatt. Å skape situasjoner som ville oppstått en eller annen gang uansett, er ikke å manipulere. Jeg har ikke behov for å manipulere noen andre, men jeg har behov når jeg ser det nødvendig, å få frem hvordan noen er med automatikk. For å beskytte meg selv. Det er ikke slik at jeg går rundt å gjør dette hver gang jeg dater. Det er svært sjeldent det kommer til det punktet at jeg må gjøre det. Ofte skjer det av seg selv fordi jeg faktisk blir syk, eller må avlyse en avtale av en annen grunn, eller ikke svarer raskt nok på en melding, eller har på meg noe de føler fremprovoserer at menn skal se på meg, eller snakker med noen som de ikke liker osv osv. Jeg er meg selv 100% og utgir meg aldri for å være noen jeg ikke er. Men i visse situasjoner pga intuisjonen min, fremprovoserer jeg noe som ville kommet frem senere, tidligere for å ikke kaste bort mer tid. Anonymkode: 4c5fa...a1e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #74 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skremmende å se det finnes kvinner som er så manipulerende, men er i det minste godt å se alle er imot dere Anonymkode: 83b01...c3f Jeg tror det er fordi de, som du, ikke forstår i hvor liten grad dette er manipulasjon og hvorfor det gjøres. Anonymkode: 4c5fa...a1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 5. oktober #75 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Å skape situasjoner som ville oppstått en eller annen gang uansett, er ikke å manipulere. Jeg har ikke behov for å manipulere noen andre, men jeg har behov når jeg ser det nødvendig, å få frem hvordan noen er med automatikk. For å beskytte meg selv. Det er ikke slik at jeg går rundt å gjør dette hver gang jeg dater. Det er svært sjeldent det kommer til det punktet at jeg må gjøre det. Ofte skjer det av seg selv fordi jeg faktisk blir syk, eller må avlyse en avtale av en annen grunn, eller ikke svarer raskt nok på en melding, eller har på meg noe de føler fremprovoserer at menn skal se på meg, eller snakker med noen som de ikke liker osv osv. Jeg er meg selv 100% og utgir meg aldri for å være noen jeg ikke er. Men i visse situasjoner pga intuisjonen min, fremprovoserer jeg noe som ville kommet frem senere, tidligere for å ikke kaste bort mer tid. Anonymkode: 4c5fa...a1e Jaha? Så nå begynner du å trekke deg unna og forteller at det ikke er så ofte du gjør dette likevel? Bare når det er nødvendig. Nødssituasjon da, sikkert? Ja Gud forby at du skulle kaste bort tid for å bli bedre kjent med en mann ... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #76 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg tror det er fordi de, som du, ikke forstår i hvor liten grad dette er manipulasjon og hvorfor det gjøres. Anonymkode: 4c5fa...a1e Å late som man er syk for å skape en reaksjon er ren manipulasjon. Også er det han som er problemet om han ikke reagerer med empati for en oppdiktet sykdom? Det er løgnene som er problemet Anonymkode: 83b01...c3f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 5. oktober #77 Del Skrevet 5. oktober Ikke noe poeng som jeg kan se. Det vil fort slå tilbake på en selv… for drama-queens og attention-whores! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #78 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Å late som man er syk for å skape en reaksjon er ren manipulasjon. Også er det han som er problemet om han ikke reagerer med empati for en oppdiktet sykdom? Det er løgnene som er problemet Anonymkode: 83b01...c3f Det å si at man er syk har nærmest ingen skadelige konsekvenser for mottakeren, kontra skaden av å møte dem som responderer unaturlig og negativt på det at noen er syk. Det har vært nesten høysesong for sykdom i flere år og spesielt i korona tider, er det jo bra om fok holder seg hjemme om de er syke. De som blir sinnte vet ikke at det er en løgn. Om noen løy om at de har kreft er det red flagg, men om noen sier de har fått influensa. Å som om det krever noen å gi dem god bedring, det er ikke akkurat innsats å bry seg litt om noen er syke, selv om den sykdommen er hypotetisk. Det er ikke alvorlig. Har dere lyst til å møte narsisiter? Anonymkode: 8887d...4d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #79 Del Skrevet 5. oktober Dere gjør så mye av så lite, at jeg begynner å lure på om dere er sånne folk som blir sinnte om noen sier de er syke. Og grunnen til at dere ikke liker det er fordi dere ikke består denne veldig simple uskyldige testen. Anonymkode: 8887d...4d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #80 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig ofte. Jeg har opplevd ting når jeg har testet noen som har gjort at jeg var veldig glad for at jeg testet. Ekstremt takknemlig for at jeg ikke hadde involvert meg mer med det menneske eller blitt følelsesmessig knyttet før jeg oppdaget hvordan han reagerte. Anonymkode: 4c5fa...a1e Men når du later som du er syk, antar jeg det er forkjølelse eller noe sånt. Hvor mye empati og omsorg utover den rene høflighetsfrasen «det høres kjipt ut, god bedring» forventer du? Anonymkode: 9750e...6bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå