Gå til innhold

Hvem lager alle disse rare ai videoene på Facebook og instagram?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen må jo lage dem. Er det firmaer eller blir de bare laget av seg selv av dataprogrammer?

Foreksempel disse videoene med babyer i matkostymer, rare Facebookposter osv... Jeg syns det er både creepy og rart.

Anonymkode: 27443...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen må jo lage dem. Er det firmaer eller blir de bare laget av seg selv av dataprogrammer?

Foreksempel disse videoene med babyer i matkostymer, rare Facebookposter osv... Jeg syns det er både creepy og rart.

Anonymkode: 27443...c85

Hvem som helst kan vel lage det. Det er mange forskjellige apper som er for å generere video og bilder, de beste av de er blitt veldig avanserte, noen er til og med gratis å bruke. 

Det fungerer vel ca sånn at en skriver inn noen stikkord, så blir det generert klipp ut i fra det 

Anonymkode: 368f5...e42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Noen må jo lage dem. Er det firmaer eller blir de bare laget av seg selv av dataprogrammer?

Foreksempel disse videoene med babyer i matkostymer, rare Facebookposter osv... Jeg syns det er både creepy og rart.

Anonymkode: 27443...c85

Mye handler jo også om klikk og trafikk til facebook.

Bildene kommer aldri til å forsvinne. Det er ikke lenger mennesker som sitter å lager disse bildene.

Anonymkode: 4ef3d...e35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvem som helst kan vel lage det. Det er mange forskjellige apper som er for å generere video og bilder, de beste av de er blitt veldig avanserte, noen er til og med gratis å bruke. 

Det fungerer vel ca sånn at en skriver inn noen stikkord, så blir det generert klipp ut i fra det 

Anonymkode: 368f5...e42

Skjønner. Men det er stort sett det samme hver gang, babyer, dyr eller rare poster på Facebook.

Anonymkode: 27443...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er creepy av en eller annen grunn 😱

Anonymkode: 27443...c85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Mye handler jo også om klikk og trafikk til facebook.

Bildene kommer aldri til å forsvinne. Det er ikke lenger mennesker som sitter å lager disse bildene.

Anonymkode: 4ef3d...e35

Så de blir laget av dataprogrammer osv av seg selv?

Anonymkode: 27443...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja mye rart. Bittesmå dyr, rare babyer og moteshow osv osv. Og noen tror jo tydeligvis at bildene og videoene er ekte 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...